Ja de moeilijkheidsgraad is wel flink gestegen, al heb ik absurd veel hpquote:Op maandag 28 mei 2012 00:38 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, ik zit nog steeds in Act II van Nightmare en zit nu op level 43, valt op zich dus wel mee geloof ik. Als ik hem rush ben ik er natuurlijk zo.
Ik speel barbarian en van dexterity moet ik niets weten dusquote:Op maandag 28 mei 2012 00:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja de moeilijkheidsgraad is wel flink gestegen, al heb ik absurd veel hpmijn damage lijdt er wel onder omdat ik vitality > dexterity doe. Ik weet niet hoe is zou zijn andersom.
Hmm ik heb 30k HP aan het begin van Hell, en heb ongeveer 1600dps, andersom zou het waarschijnlijk rond de 4k DPS zijn en misschien net 20k hp.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik speel barbarian en van dexterity moet ik niets weten dus
Ik heb nu ongeveer 10k aan HP en doe rond de 2400 DPS, is best genoeg op Nightmare, ik slacht alles met m'n linkerpink.
Die verhouding klopt denk ik wel ja, ik heb natuurlijk ook een stuk armor mee, wat in de andere classes ook stukken minder is.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hmm ik heb 30k HP aan het begin van Hell, en heb ongeveer 1600dps, andersom zou het waarschijnlijk rond de 4k DPS zijn en misschien net 20k hp.
Trolling rightquote:Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
op welk level kan je dia normal soloen
ik durf het niet aan...
ben 30 barb 4,4k hp 25k dps
Ja ik heb monk maar heb wel een shield, omdat het dan makkelijker is veel te pullenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die verhouding klopt denk ik wel ja, ik heb natuurlijk ook een stuk armor mee, wat in de andere classes ook stukken minder is.
25k dps? Hoe doe je dat in godsnaam?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
ik durf het niet aan...
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja ik heb monk maar heb wel een shield, omdat het dan makkelijker is veel te pullenminder tactiek nodig.
Je bedoelt 250 dps? Ik had met mijn wizard 450 dps toen ik Diablo versloeg (was mn eerste try ook, hij ging gelijk neerquote:Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
ik durf het niet aan...
Probeer het gewoon, je moet er toch een keer doorheen. Anders reroll je een normal toonquote:Op maandag 28 mei 2012 00:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
wups 25k dps
256 dps bedoel ik
met hardcore
ik durf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silver is onze HC heldquote:
Ik zag hetquote:
Herkenbaar dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zag het
Lijkt mij ook wel engmijn HC is momenteel level 8, maar ben meer mijn monk naar leel 60 aan het krijgen op het moment
Ja ik zou denk niet doodgaan op normal na het een paar keer gedaan te hebben weet ik wel wat te doen etc. Heb je eigenlijk wel toegang tot een AH? Dan zou ik gewoon heel veel vitality nemenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.
Overigens zou ik het nog best kunnen redden, tot nu toe maar twee maal dood gegaan (en dan enkel omdat ik ging multiplayeren in levels waar ik nog niet aan toe was)
Ja, een aparte AH geloof ik, enkel voor HC spelersquote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja ik zou denk niet doodgaan op normal na het een paar keer gedaan te hebben weet ik wel wat te doen etc. Heb je eigenlijk wel toegang tot een AH? Dan zou ik gewoon heel veel vitality nemen
Hoezo farmen met non-HCquote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, een aparte AH geloof ik, enkel voor HC spelersen inderdaad, ik zou dan vitality en m'n armor flink omhoog gaan pompen en farmen met m'n non-HC character
de actioun houses zijn gesplitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, een aparte AH geloof ik, enkel voor HC spelersen inderdaad, ik zou dan vitality en m'n armor flink omhoog gaan pompen en farmen met m'n non-HC character
Ah, dan houdt het op, ik ging er van uit dat dat net zo werkte als non-HC.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hoezo farmen met non-HC? gold is volgens mij niet shared.
Ja zo denk ik er ook over op het momentquote:Op maandag 28 mei 2012 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan houdt het op, ik ging er van uit dat dat net zo werkte als non-HC.maar dan nog is het volgens mij wel doenbaar. Misschien eens doen als ik m'n huidige character heb gelevelled naar 60
Maar je moet altijd 2 dagen wachten op zo'n item. En op een of andere manier vind ik het niet zo mooi geïntegreerd geheel met dat Auction House. Tegen de tijd dat ik weer op iets geboden heb in AH ben ik weer een leveltje verder in het spel en vergeet ik weer opnieuw te bieden omdat tijdens het spelen al iemand me weer overboden heeft...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
28 wiz met 108 dps? u srs?Ga jij eens heel snel naar de AH en ga koopjesjagen! Op dat lvl moet je op z'n minst rond de 350-400 zitten
daarom moet je ook buyout doenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je moet altijd 2 dagen wachten op zo'n item. En op een of andere manier vind ik het niet zo mooi geïntegreerd geheel met dat Auction House. Tegen de tijd dat ik weer op iets geboden heb in AH ben ik weer een leveltje verder in het spel en vergeet ik weer opnieuw te bieden omdat tijdens het spelen al iemand me weer overboden heeft...
Oh en ik zag dat je m'n Wizard meerdere wapens kon wielden maar houdt het meer bij die toverstafjes. Of zijn die qua dps sowieso kut?
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
daarom moet je ook buyout doen
Zoek naar items met buyout price, dat is wat je dan in 1 keer betaald. Je item komt dan gelijk bij auctions te staan.
Meestal beginnen ze op pagina 5-6 ofzo. Voorderest is de AH een gedrocht en werkt niet echt fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |