Maar dat is toch een uitzondering op de regel dat je op de baan moet blijven? Dan moet je dus vaststellen dat er sprake is van een uitzondering, en daarvoor moet je onderzoek doen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ik wel in dit geval, neem zelf maar eens een split second beslissing!
Beetje aandacht vragen van Race Control
Mogelijk!quote:
Een hardere band lijkt me juist nadelig in regencondities, omdat je daar slechter temperatuur in krijgt.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Regen binnen 15 ronden, das toch op dit moment het positiefst voor Button en Vettel? aangezien die niet op de aller zachste rijden?
Maakt weinig uit voorlopig, pas als degenen op supersofts moeten pitten en de anderen niet en het dan gaat regenen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Regen binnen 15 ronden, das toch op dit moment het positiefst voor Button en Vettel? aangezien die niet op de aller zachste rijden?
Dan kun je je tv wel uitzetten...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:23 schreef franklop het volgende:
mijn twee coureurs zijn alweer uitgevallen
Wat heb je dan voor motor en chassis?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:23 schreef franklop het volgende:
mijn twee coureurs zijn alweer uitgevallen
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom is Alonso Ferrari zo vreselijk traag?
Massa is duidelijk sneller.quote:
caterham renault en williamsquote:Op zondag 27 mei 2012 14:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor motor en chassis?
ze hebben stiekem alle stickers/nummers verwisseld met Massa's auto...quote:
Monaco is nog nooit een "wereld" wedstrijd geweest.quote:
Dit is je 1e Monaco GP?quote:
We zijn net 18 rondjes bezig.quote:
al gebeuren er wel vaak "mooie" dingen zoals Sato die zijn motor opblaast en dat er daarna 1 op de kop vliegt (of haal ik nou 2 dingen door elkaar)quote:Op zondag 27 mei 2012 14:27 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Monaco is nog nooit een "wereld" wedstrijd geweest.
zelfs voor een Monaco vind ik het aan de tamme kant.quote:
quote:
ze zijn pas 19 ronden bezig tamme.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zelfs voor een Monaco vind ik het aan de tamme kant.
Zelf heb ik een Williams motor en een Sauber chassis. Ik heb ook Koba als coureur, maar ik heb in plaats van Grosjean Raikkonen als coureur. Dat wordt dus hopen dat Senna en Heikki zo hoog mogelijk eindigen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef franklop het volgende:
caterham renault en williams
Grosjean en Koba als coureurs
kwart van de race..quote:Op zondag 27 mei 2012 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zijn net 18 rondjes bezig.
Kijk dan niet.
Monaco is meestal een slijtageslag.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:28 schreef Cheiron het volgende:
zelfs voor een Monaco vind ik het aan de tamme kant.
Raikkonen lijkt me voorlopig ook betrouwbaarder dan Grosjeanquote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf heb ik een Williams motor en een Sauber chassis. Ik heb ook Koba als coureur, maar ik heb in plaats van Grosjean Raikkonen als coureur. Dat wordt dus hopen dat Senna en Heikki zo hoog mogelijk eindigen.
Team orders.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Sssoooo ... Alonso heeft Massa afgeschud
De Coulthard-Bernoldi experience.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Button rijdt ook een geweldige wedstrijd, .... achter Kovalainen
Dat doet ie goed ja van 13e naar de 14e plekquote:Op zondag 27 mei 2012 14:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Dit doet me denken aan Coulthard vs Bernoldi.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Ook nog niet gezienquote:Op zondag 27 mei 2012 14:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor shortcutting? Nog geen investigation melding gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |