quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Ik zeg ook niet dat hij zegt dat Djokovic-Nadal niet leuk is. Ik vroeg me alleen af waarom hij juist zei. Als hij ook had geschreven had ik het logisch gevonden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat Djokovic - Nadal niet leuk is,
Daarom vin dik de meeste toernooien ook niet hee boeiend tot de halve finale. Ik vind doorgaans noch de simpele overwinningen van de toppers in de eerdere ronden leuk noch de wedstrijden tussen de subtoppers, behalve als het er een is die ik goed vind, zoals Nalbandian. En dat met die Baker bijvoorbeeld vind ik leuk.quote:het probleem is echter dat deze pot veel minder vaak voorkomt dan een speler die tussen de top 20-30 speelt en tegen iemand speelt die rond de plaats 30-40 staat. Tot de kwartfinales is er in de partijen bij de toppers vaak weinig aan, een beetje veegpartijen tegen mensen als Pere Riba, Marcel Granollers en Philipp Kohlschreiber. Dan is het veel leuker om een pot als Almagro - Verdasco te zien, wat misschien minder hoog niveau is dan een Nadal of Djokovic, maar wel leuker om te zien want er zit meer spanning in.
5 minuten later dan de mijne wel, boe!quote:
Het is fed-fan, dat was wss een slechte grapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
5 minuten later dan de mijne wel, boe!
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is fed-fan, dat was wss een slechte grap
qftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Degene die dat vraagteken in de OP heeft gezet heeft kennelijk niet heel veel verstand van tennis.![]()
Ja, dat zou leuk zijn als Federer een reële kans maakt maar tot nu toe is de H2H van Nadal en Federer op RG 5-0 voor Nadal. Ik zie dan liever Djokovic-Nadal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
qft
Gelukkig is planning voor roland garros halve finale nummer 1 vs 3 en nummer 2 vs 4![]()
Nadal-Federer finale![]()
Ik heb er destijds volgens mij op geantwoord: Nee, Sport1 zendt het niet uit, Eurosport wel. Als het goed is, maakt Sport1 er ook geen reclame voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen: wordt RG uitgezonden op Sport1? Ze maken er wel reclame mee, maar in hun programmering staat niets over RG.
Dacht alleen Wimbledon van de Grand Slams.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen: wordt RG uitgezonden op Sport1? Ze maken er wel reclame mee, maar in hun programmering staat niets over RG.
Dit is van de Sport1 website:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er destijds volgens mij op geantwoord: Nee, Sport1 zendt het niet uit, Eurosport wel. Als het goed is, maakt Sport1 er ook geen reclame voor.
En op de Ziggo website staat ook dat ze het uitzenden.quote:De tennisliefhebber zit geramd bij Sport1 deze zomer met de grand slams van Roland Garros en Wimbledon. De partijen op het heilige gras van Londen zenden we zelfs op vijf kanalen tegelijk uit. Je hoeft dus niets te missen van Rafael Nadal, Novak Djokovic, Andy Murray, Roger Federer, Maria Sharapova en Kim Clijsters en de verrichtingen van Nederlanders Thiemo de Bakker en Robin Haase.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht alleen Wimbledon van de Grand Slams.
Hmm, dat is wel vreemd. Maar kijk maar op www.sport1.nl/programmagids/deze-week.html. Ik zie het er niet tussen staan.quote:
Ja, zeker vreemd. Heb je pas sinds kort een abonnement op Sport1?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:52 schreef Angelof9 het volgende:
Ik dus ook niet. Maar dat is wel "false advertising" dan, om mensen te zeggen dat ze het wél uitzenden. Erg vaag. Ik ga Ziggo maar bellen volgende week. Voel me een beetje bekocht.
Zoiets vermoedde ik al toen ik je reactie las. Heel vervelend voor je.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:58 schreef Angelof9 het volgende:
Yup, sinds het toernooi van Rome. Omdat ik zag dat ze RG ook gingen uitzenden ben ik overstag gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |