Al opnieuw geinstalleerd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
Heb sinds vandaag ineens dat whatsapp crasht. Hij opent, maar springt gelijk terug naar m'n dashboard. Ik zie in de AppStore reviews dat meer mensen er ineens last van hebben. Berichten komen wel binnen in het berichtencentrum.
Iemand enig idee?
Ben ik dan mn gespreksgeschiedenis kwijt?quote:
Jup. Reboot en soft reset. Helpt niks.quote:
Dat is t kutte. Ik zit door de week voor mn werk ver van huis. Ben pas morgen weer thuis en heb hier alleen mn ipadquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reservekopie maken en herstellen misschien?
Loop je al 5.1.1?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is t kutte. Ik zit door de week voor mn werk ver van huis. Ben pas morgen weer thuis en heb hier alleen mn ipad
Jep 5.1.1.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Loop je al 5.1.1?
Anders doe je een OTA update en via je iCloud reservekopie terugzetten
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef Swindler het volgende:
[..]
Erg lastig om dit in een paar regels uit te leggen. Ik heb het hier ook voornamelijk over de oorsprong van het succes. Je definitie is inderdaad juist. Hier trouwens de presentatie waarin Jobs erover begint:
Ik heb hieronder in de spoiler een stuk vanuit mijn scriptie gekopieerd, dit was voor mij de eindconclusie op de vraag: Does Apple has a sustainable advantage for the iPhone.Dat is dus in grote lijnen ook hoe ik erover denk. Apple heeft (net zoals andere bedrijven in het verleden) grote impact gehad op te markt. Voorheen werd er meer uit het systeem/apparaat gedacht, en bij Apple dacht men veel meer vanuit de gebruiker. Andere bedrijven werden hierdoor genoodzaakt dit over te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dus van mening dat dit soort concurrentie op de markt (Apple, Android, WP7) alleen maar heel positief is, aangezien het de bedrijven aanmoedigt te innoveren, zeker wanneer er weer een jonge innovatieve speler tussen zit.
Ik vind Android persoonlijk gebruiksvriendelijker dan iOS, vanwege mijn wens tot customization, vrijheid, etc. Aan de andere kant denk ik dat Android er nooit in deze vorm was geweest zonder iOS.
Op dit moment denk ik dat Apple meer naam dan voorsprong heeft. En dat je niet echt kan stellen dat er 1 merk qua allround package ver boven de anderen uitsteekt. Ik denk dat het dit moment echt een kwestie van persoonlijke voorkeur is.
En ik ook best veel mensen bedenken voor wie de iPhone naar mijn idee een stuk beter is dan een Androidsysteem. Dit op basis van persoonlijke wensen/behoeften, vaardigheden, etc.Krekker is de bom!
Allemaal vrij subjectief.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Merkie het volgende:
Wat een non-discussie. Is toch extreem eenvoudig. De iPhone is op elk punt goed. Negen van de tien keer moet je met een concurrent inleveren op:
- Scherm
- Accuduur
- Bouwkwaliteit
- Camera
- Snelheid / soepelheid
- Aanbod van apps
- Uiterlijk
Dat is zeker waar, maar de concurrentie is pas pakweg een een half jaar geleden op grote schaal met IPS-schermen gekomen. Nu geldt het wat minder, maar tot een paar maanden terug was een IPS retina-scherm nog een ongekende luxe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Allemaal vrij subjectief.
Scherm valt te betwisten, sommige mensen vinden de S-AMOLED schermen beter. En volgens mij zijn er ook telefoons die dezelfde schermen gebruiken als de iPhone.
Ook dit geldt nu wat minder, maar nog niet zo heel lang geleden hadden bijna alle Android-toestellen batterijslurpende features en een batterij die het niet echt trok.quote:Wat betreft accuduur verschilt de iPhone niet echt van de andere highend market toestellen, bouwkwaliteit verschilt sterk per toestel. Genoeg andere toestellen met een goede bouwkwaliteit. Camera weet ik even niet, daar let ik zelf nooit echt op.
Een simpele interface maken is het moeilijkste wat er is.quote:Qua soepelheid vind ik de iPhone inderdaad een van de betere. Aan de andere kant niet zo heel gek, aangezien men gebruik maakt van een extreem simpele interface.
Alle innovatieve apps komen eerst voor iOS, en alle grote namen ook.quote:
Android is niet herkenbaar, ieder Android-toestel werkt anders. Elke iPhone werkt al 5 jaar lang ongeveer hetzelfde, dat trekt ook de aandacht. Het is vertrouwd, simpel, snel, en doet wat het moet doen. Ik snap heel goed dat iPhone-gebruikers niet zo snel geneigd zijn een Android-toestel te kopen.quote:Je vergeet echter 1 punt: gebruikersvriendelijkheid. En ik denk dat dat een punt is waarom veel iPhone gebruikers kiezen voor de iPhone, daar waar veel Androidgebruikers om deze reden kiezen voor Android. Beide systemen kunnen zeer gebruikersvriendelijk of gebruikersonvriendelijk zijn, afhankelijk van welke gebruiker het apparaat gebruikt.
Ik ontwijk de discussie niet. Ik probeer alleen uit te leggen dat de discussie in mijn opinie verkeerd gevoerd wordt. Gezien het groot aantal gebruikers van zowel iOS als Android (en langzaam ook WP7), doen ze toch allemaal iets goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:18 schreef Merkie het volgende:
Oké, laten we dan de discussie stoppen. Het is allemaal subjectief.
Natuurlijk is het subjectief, maar daarom kan je het nog wel objectief benaderen. Zo is design hartstikke subjectief, maar het is niet subjectief om te stellen dat de iPhone een design heeft dat heel veel mensen aanspreekt.
Probeer het nog eens zonder de discussie te ontwijken.
Bij Apple Store in Amsterdam langsgaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg een mail van T-Mobile dat mijn aan/uit knop kapot is door waterschade, en dat dit niet onder de garantie valt. Ik mag 236 euro dokken voor reparatie of hem ongerepareerd terug laten sturen.!!
Alsof die knop kapot is van vochtschade, ik ben extreem zuinig op mijn iPhone. Wat een naaiers.
De iPhone is juist niet erg uniek, daarom willen zoveel mensen hebben. Hij is heel all-round, zonder echte USP's.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ontwijk de discussie niet. Ik probeer alleen uit te leggen dat de discussie in mijn opinie verkeerd gevoerd wordt. Gezien het groot aantal gebruikers van zowel iOS als Android (en langzaam ook WP7), doen ze toch allemaal iets goed.
Ik kijk liever naar wat de unieke kanten zijn van deze verschillende OS'en. De camera zou bijvoorbeeld in de iPhone inderdaad een van de beste kunnen zijn, dat is enigszins subjectief, maar voor een groot deel objectief vast te stellen. Ik heb zelf veel mensen horen zeggen dat de iPhone een goede camera heeft. Ik weet echter te weinig over camera's in andere toestellen omdat ik me hier nooit in verdiept heb (niet relevant voor mij persoonlijk).
Wat betreft jouw design voorbeeld betreft: tuurlijk kunnen we objectief vaststellen dat het design veel mensen aanspreekt. Dit is echter ook objectief vast te stellen van bepaalde andere toestellen.
De meeste van de punten die jij noemde zijn simpelweg geen unique selling points meer van de iPhone. En ook dat is wat ik probeer duidelijk te maken.
Sowieso is de vergelijking een beetje moeilijk, aangezien we 1 OS+toestel vergelijken met 1 OS+diverse toestellen, specs, performance, etc..
Maar zoals jij de discussie wil voeren lijkt het alsof er per se 1 winnaar uit moet komen: een beetje de standaard Apple vs Android discussie (alleen dan op wat fatsoenlijkere manier dan bij de 'fanboys')
Ik voer de discussie liever op basis van 'wat maakt het toestel uniek voor welke groep(en) gebruikers'. Ook veel interessanter voor een leek die een nieuw toestel moet uitkiezen.
Wat is de discussie uberhaupt? Of de iPhone een goed toestel is? Dat lijkt me duidelijk, iPhone gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ontwijk de discussie niet. Ik probeer alleen uit te leggen dat de discussie in mijn opinie verkeerd gevoerd wordt. Gezien het groot aantal gebruikers van zowel iOS als Android (en langzaam ook WP7), doen ze toch allemaal iets goed.
Ik kijk liever naar wat de unieke kanten zijn van deze verschillende OS'en. De camera zou bijvoorbeeld in de iPhone inderdaad een van de beste kunnen zijn, dat is enigszins subjectief, maar voor een groot deel objectief vast te stellen. Ik heb zelf veel mensen horen zeggen dat de iPhone een goede camera heeft. Ik weet echter te weinig over camera's in andere toestellen omdat ik me hier nooit in verdiept heb (niet relevant voor mij persoonlijk).
Wat betreft jouw design voorbeeld betreft: tuurlijk kunnen we objectief vaststellen dat het design veel mensen aanspreekt. Dit is echter ook objectief vast te stellen van bepaalde andere toestellen.
De meeste van de punten die jij noemde zijn simpelweg geen unique selling points meer van de iPhone. En ook dat is wat ik probeer duidelijk te maken.
Sowieso is de vergelijking een beetje moeilijk, aangezien we 1 OS+toestel vergelijken met 1 OS+diverse toestellen, specs, performance, etc..
Maar zoals jij de discussie wil voeren lijkt het alsof er per se 1 winnaar uit moet komen: een beetje de standaard Apple vs Android discussie (alleen dan op wat fatsoenlijkere manier dan bij de 'fanboys')
Ik voer de discussie liever op basis van 'wat maakt het toestel uniek voor welke groep(en) gebruikers'. Ook veel interessanter voor een leek die een nieuw toestel moet uitkiezen.
Dat zou kunnen. Maar als ik kijk naar de oude iPhones hadden deze echt een aantal revolutionaire technieken, die natuurlijk ook snel door de concurrentie werden overgenomen, maar wel binnen de hele sector hebben geleid tot innovatie. En dat soort dingen zie ik maar al te graag gebeurenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone is juist niet erg uniek, daarom willen zoveel mensen hebben. Hij is heel all-round, zonder echte USP's.
In het kader van mijn aanvankelijke posts in dit topic was dit: Wat maakt de Iphone zo populair? de discussie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Wat is de discussie uberhaupt? Of de iPhone een goed toestel is? Dat lijkt me duidelijk, iPhone gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden.
Wat is daar zo verschrikkelijkquote:
Ben het nu aan 't downloaden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef kikoooooo het volgende:
AppZapp - Price Drop
Hello kikoooooo,
You got News in your Pricealerts at AppZapp:
Price Drop
price dropped from ¤3,99 to ¤0
Snapseed 1.4
** Best Mobile Photo App 2012 ** (TIPA)
** iPad App of the Year!**
Now available for both Macs and PCs! Check out Snapseed.com for more information.
Snapseed is the only photo app youll want to use every day. It makes any photograp
Enjoy AppZapp!
Your AppZapp Team
http://itunes.apple.com/nl/app/id439438619?mt=8&affId=1744357
Snapseed is weer van 3.99 naar gratis. Leuke fotobewerkingsapp. Ik meen me te herinneren dat er hier laatst mensen waren die de pricedrop gemist hadden
Don't worry. Dat was een post van mezelf, ik dacht bij nader inzien dat de discussie wel lang genoeg had geduurd.quote:
Wat. De. Fuck.quote:
Daar gaat toch niemand mee lopen?quote:
Dat denk ik en hoop ik ook niet haha. Maar ik moest wel hardop lachen om die met dat oorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar gaat toch niemand mee lopen?
Bestaat naar mijn weten (nog?) nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef KNAK het volgende:
Iemand een goede youtube applicatie waar je dus in vol ornaat clips mee kan downloaden, en deze middels de library ook kan afspelen?
mxtubequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef KNAK het volgende:
Iemand een goede youtube applicatie waar je dus in vol ornaat clips mee kan downloaden, en deze middels de library ook kan afspelen?
Settings - general - network - enable 3g op off zetten ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:43 schreef dekkered het volgende:
Iemand een idee voor een goede app/oplossing om je 3G uit te schakkelen op een 4S? (zonder jailbreaken enzo omdat het een telefoon van het bedrijf is)
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Settings - general - network - enable 3g op off zetten ?
Nee, zonder Jailbreak gaat dat niet werken. Weet niet of het met wel kan, maar zonder sowieso niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)
Jailbreak only.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)
Ik mis het niet. Zou niet weten waarom ik 3G uit zou moeten zettenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:12 schreef dekkered het volgende:
Daar was ik al bang voor. (zo fuckt up trouwens..)
Buitenland. Maar dat doe je ook één keer bij aanvang vakantie. Dus ik snap ook niet waarom je dat 25 keer per dag aan en uit wil zetten d.m.v. een knop op je beginscherm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik mis het niet. Zou niet weten waarom ik 3G uit zou moeten zetten
3g uitzetten is wat anders dan mobiele data uitzetten.quote:
Kijk je 200 keer per dag op je telefoon dan? Ben je zo populair?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
3g uitzetten is wat anders dan mobiele data uitzetten.
Ik wil 3g nog wel eens uitzetten als ik een hele dag naar een festival oid ga. Dat bespaart behoorlijk wat batterij, maar je bent toch online voor whatsapp e.d.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk je 200 keer per dag op je telefoon dan? Ben je zo populair?
Wist ik eigenlijk ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |