abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:04:59 #251
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112273444
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
Heb sinds vandaag ineens dat whatsapp crasht. Hij opent, maar springt gelijk terug naar m'n dashboard. Ik zie in de AppStore reviews dat meer mensen er ineens last van hebben. Berichten komen wel binnen in het berichtencentrum.

Iemand enig idee?
Al opnieuw geinstalleerd?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112273453
Telefoon even opnieuw opstarten?
Tap tap tap
pi_112273967
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:04 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Al opnieuw geinstalleerd?
Ben ik dan mn gespreksgeschiedenis kwijt? ;( Heb nog wel een backup, maar die is van afgelopen weekend en er staan nog wat belangrijke dingen in.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon even opnieuw opstarten?
Jup. Reboot en soft reset. Helpt niks.
pi_112273999
Reservekopie maken en herstellen misschien?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_112274187
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reservekopie maken en herstellen misschien?
Dat is t kutte. Ik zit door de week voor mn werk ver van huis. Ben pas morgen weer thuis en heb hier alleen mn ipad ;(
pi_112274521
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is t kutte. Ik zit door de week voor mn werk ver van huis. Ben pas morgen weer thuis en heb hier alleen mn ipad ;(
Loop je al 5.1.1?
Anders doe je een OTA update en via je iCloud reservekopie terugzetten
pi_112274624
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Loop je al 5.1.1?
Anders doe je een OTA update en via je iCloud reservekopie terugzetten
Jep 5.1.1.

Icloud kan ik straks wel eens proberen idd
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:53:23 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_112275163
Om even voort te borduren op de discussie in Wat maakt de Iphone zo populair?

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef Swindler het volgende:

[..]

Erg lastig om dit in een paar regels uit te leggen. Ik heb het hier ook voornamelijk over de oorsprong van het succes. Je definitie is inderdaad juist. Hier trouwens de presentatie waarin Jobs erover begint:

Ik heb hieronder in de spoiler een stuk vanuit mijn scriptie gekopieerd, dit was voor mij de eindconclusie op de vraag: Does Apple has a sustainable advantage for the iPhone.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus in grote lijnen ook hoe ik erover denk. Apple heeft (net zoals andere bedrijven in het verleden) grote impact gehad op te markt. Voorheen werd er meer uit het systeem/apparaat gedacht, en bij Apple dacht men veel meer vanuit de gebruiker. Andere bedrijven werden hierdoor genoodzaakt dit over te nemen.

Ik ben dus van mening dat dit soort concurrentie op de markt (Apple, Android, WP7) alleen maar heel positief is, aangezien het de bedrijven aanmoedigt te innoveren, zeker wanneer er weer een jonge innovatieve speler tussen zit.

Ik vind Android persoonlijk gebruiksvriendelijker dan iOS, vanwege mijn wens tot customization, vrijheid, etc. Aan de andere kant denk ik dat Android er nooit in deze vorm was geweest zonder iOS.

Op dit moment denk ik dat Apple meer naam dan voorsprong heeft. En dat je niet echt kan stellen dat er 1 merk qua allround package ver boven de anderen uitsteekt. Ik denk dat het dit moment echt een kwestie van persoonlijke voorkeur is.

En ik ook best veel mensen bedenken voor wie de iPhone naar mijn idee een stuk beter is dan een Androidsysteem. Dit op basis van persoonlijke wensen/behoeften, vaardigheden, etc.
Krekker is de bom!
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:59:21 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112275413
Wat een non-discussie. Is toch extreem eenvoudig. De iPhone is op elk punt goed. Negen van de tien keer moet je met een concurrent inleveren op:
- Scherm
- Accuduur
- Bouwkwaliteit
- Camera
- Snelheid / soepelheid
- Aanbod van apps
- Uiterlijk

De iPhone heeft een uitstekende camera, meer dan prima accuduur, extreem goede muziekspeler, zeer goede App Store, hoog gebruiksgemak, is goed afgewerkt, zit stevig in elkaar (hoewel glas wel een breekpunt blijft - letterlijk), ziet er goed uit etc. Nogal logisch dat 'ie populair is.

Tegenwoordig geldt dit wat minder, maar een jaar geleden was er nauwelijks een fatsoenlijke concurrent op de markt. Een iPhone is op geen enkel functioneel punt slecht.
2000 light years from home
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:11:01 #260
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_112275910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Merkie het volgende:
Wat een non-discussie. Is toch extreem eenvoudig. De iPhone is op elk punt goed. Negen van de tien keer moet je met een concurrent inleveren op:
- Scherm
- Accuduur
- Bouwkwaliteit
- Camera
- Snelheid / soepelheid
- Aanbod van apps
- Uiterlijk

Allemaal vrij subjectief.

Scherm valt te betwisten, sommige mensen vinden de S-AMOLED schermen beter. En volgens mij zijn er ook telefoons die dezelfde schermen gebruiken als de iPhone.

Wat betreft accuduur verschilt de iPhone niet echt van de andere highend market toestellen, bouwkwaliteit verschilt sterk per toestel. Genoeg andere toestellen met een goede bouwkwaliteit. Camera weet ik even niet, daar let ik zelf nooit echt op.

Qua soepelheid vind ik de iPhone inderdaad een van de betere. Aan de andere kant niet zo heel gek, aangezien men gebruik maakt van een extreem simpele interface.

Aanbod apps doet de concurrentie (iig Android) het ook steeds beter tov Apple

Uiterlijk is zeer subjectief. Ik vind de iPhone 4 inderdaad een van de mooiste smartphones. Ken echter ook enkele andere toestellen die ik even mooi of mooier vind.

Je vergeet echter 1 punt: gebruikersvriendelijkheid. En ik denk dat dat een punt is waarom veel iPhone gebruikers kiezen voor de iPhone, daar waar veel Androidgebruikers om deze reden kiezen voor Android. Beide systemen kunnen zeer gebruikersvriendelijk of gebruikersonvriendelijk zijn, afhankelijk van welke gebruiker het apparaat gebruikt.
Krekker is de bom!
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:18:06 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112276225
Oké, laten we dan de discussie stoppen. Het is allemaal subjectief.

Natuurlijk is het subjectief, maar daarom kan je het nog wel objectief benaderen. Zo is design hartstikke subjectief, maar het is niet subjectief om te stellen dat de iPhone een design heeft dat heel veel mensen aanspreekt.

Probeer het nog eens zonder de discussie te ontwijken.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:22:51 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112276442
Ik ga er toch nog even inhoudelijk op in.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Allemaal vrij subjectief.

Scherm valt te betwisten, sommige mensen vinden de S-AMOLED schermen beter. En volgens mij zijn er ook telefoons die dezelfde schermen gebruiken als de iPhone.
Dat is zeker waar, maar de concurrentie is pas pakweg een een half jaar geleden op grote schaal met IPS-schermen gekomen. Nu geldt het wat minder, maar tot een paar maanden terug was een IPS retina-scherm nog een ongekende luxe.
quote:
Wat betreft accuduur verschilt de iPhone niet echt van de andere highend market toestellen, bouwkwaliteit verschilt sterk per toestel. Genoeg andere toestellen met een goede bouwkwaliteit. Camera weet ik even niet, daar let ik zelf nooit echt op.
Ook dit geldt nu wat minder, maar nog niet zo heel lang geleden hadden bijna alle Android-toestellen batterijslurpende features en een batterij die het niet echt trok.

quote:
Qua soepelheid vind ik de iPhone inderdaad een van de betere. Aan de andere kant niet zo heel gek, aangezien men gebruik maakt van een extreem simpele interface.
Een simpele interface maken is het moeilijkste wat er is.

quote:
Aanbod apps doet de concurrentie (iig Android) het ook steeds beter tov Apple
Alle innovatieve apps komen eerst voor iOS, en alle grote namen ook.

quote:
Je vergeet echter 1 punt: gebruikersvriendelijkheid. En ik denk dat dat een punt is waarom veel iPhone gebruikers kiezen voor de iPhone, daar waar veel Androidgebruikers om deze reden kiezen voor Android. Beide systemen kunnen zeer gebruikersvriendelijk of gebruikersonvriendelijk zijn, afhankelijk van welke gebruiker het apparaat gebruikt.
Android is niet herkenbaar, ieder Android-toestel werkt anders. Elke iPhone werkt al 5 jaar lang ongeveer hetzelfde, dat trekt ook de aandacht. Het is vertrouwd, simpel, snel, en doet wat het moet doen. Ik snap heel goed dat iPhone-gebruikers niet zo snel geneigd zijn een Android-toestel te kopen.

Wederom: een iPhone scoort op elk punt minimaal een 8, zie maar eens een soortgelijk Android-toestel te vinden dat op alle fronten heel goed is. Ik ken er maar 2, en dat zijn de S3 en One X.
pi_112276547
AppZapp - Price Drop

Hello kikoooooo,

You got News in your Pricealerts at AppZapp:

Price Drop
price dropped from ¤3,99 to ¤0

Snapseed 1.4
** Best Mobile Photo App 2012 ** (TIPA)
** iPad App of the Year!**

Now available for both Macs and PCs! Check out Snapseed.com for more information.

Snapseed is the only photo app youll want to use every day. It makes any photograp

Enjoy AppZapp!

Your AppZapp Team

http://itunes.apple.com/nl/app/id439438619?mt=8&affId=1744357

Snapseed is weer van 3.99 naar gratis. Leuke fotobewerkingsapp. Ik meen me te herinneren dat er hier laatst mensen waren die de pricedrop gemist hadden :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:28:40 #264
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_112276723
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:18 schreef Merkie het volgende:
Oké, laten we dan de discussie stoppen. Het is allemaal subjectief.

Natuurlijk is het subjectief, maar daarom kan je het nog wel objectief benaderen. Zo is design hartstikke subjectief, maar het is niet subjectief om te stellen dat de iPhone een design heeft dat heel veel mensen aanspreekt.

Probeer het nog eens zonder de discussie te ontwijken.
Ik ontwijk de discussie niet. Ik probeer alleen uit te leggen dat de discussie in mijn opinie verkeerd gevoerd wordt. Gezien het groot aantal gebruikers van zowel iOS als Android (en langzaam ook WP7), doen ze toch allemaal iets goed.

Ik kijk liever naar wat de unieke kanten zijn van deze verschillende OS'en. De camera zou bijvoorbeeld in de iPhone inderdaad een van de beste kunnen zijn, dat is enigszins subjectief, maar voor een groot deel objectief vast te stellen. Ik heb zelf veel mensen horen zeggen dat de iPhone een goede camera heeft. Ik weet echter te weinig over camera's in andere toestellen omdat ik me hier nooit in verdiept heb (niet relevant voor mij persoonlijk).

Wat betreft jouw design voorbeeld betreft: tuurlijk kunnen we objectief vaststellen dat het design veel mensen aanspreekt. Dit is echter ook objectief vast te stellen van bepaalde andere toestellen.

De meeste van de punten die jij noemde zijn simpelweg geen unique selling points meer van de iPhone. En ook dat is wat ik probeer duidelijk te maken.

Sowieso is de vergelijking een beetje moeilijk, aangezien we 1 OS+toestel vergelijken met 1 OS+diverse toestellen, specs, performance, etc..

Maar zoals jij de discussie wil voeren lijkt het alsof er per se 1 winnaar uit moet komen: een beetje de standaard Apple vs Android discussie (alleen dan op wat fatsoenlijkere manier dan bij de 'fanboys' :))

Ik voer de discussie liever op basis van 'wat maakt het toestel uniek voor welke groep(en) gebruikers'. Ook veel interessanter voor een leek die een nieuw toestel moet uitkiezen.
Krekker is de bom!
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:28:42 #265
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_112276725
quote:
13s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg een mail van T-Mobile dat mijn aan/uit knop kapot is door waterschade, en dat dit niet onder de garantie valt. Ik mag 236 euro dokken voor reparatie of hem ongerepareerd terug laten sturen. :') !!

Alsof die knop kapot is van vochtschade, ik ben extreem zuinig op mijn iPhone. Wat een naaiers.
Bij Apple Store in Amsterdam langsgaan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:33:12 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_112276964
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik ontwijk de discussie niet. Ik probeer alleen uit te leggen dat de discussie in mijn opinie verkeerd gevoerd wordt. Gezien het groot aantal gebruikers van zowel iOS als Android (en langzaam ook WP7), doen ze toch allemaal iets goed.

Ik kijk liever naar wat de unieke kanten zijn van deze verschillende OS'en. De camera zou bijvoorbeeld in de iPhone inderdaad een van de beste kunnen zijn, dat is enigszins subjectief, maar voor een groot deel objectief vast te stellen. Ik heb zelf veel mensen horen zeggen dat de iPhone een goede camera heeft. Ik weet echter te weinig over camera's in andere toestellen omdat ik me hier nooit in verdiept heb (niet relevant voor mij persoonlijk).

Wat betreft jouw design voorbeeld betreft: tuurlijk kunnen we objectief vaststellen dat het design veel mensen aanspreekt. Dit is echter ook objectief vast te stellen van bepaalde andere toestellen.

De meeste van de punten die jij noemde zijn simpelweg geen unique selling points meer van de iPhone. En ook dat is wat ik probeer duidelijk te maken.

Sowieso is de vergelijking een beetje moeilijk, aangezien we 1 OS+toestel vergelijken met 1 OS+diverse toestellen, specs, performance, etc..

Maar zoals jij de discussie wil voeren lijkt het alsof er per se 1 winnaar uit moet komen: een beetje de standaard Apple vs Android discussie (alleen dan op wat fatsoenlijkere manier dan bij de 'fanboys' :))

Ik voer de discussie liever op basis van 'wat maakt het toestel uniek voor welke groep(en) gebruikers'. Ook veel interessanter voor een leek die een nieuw toestel moet uitkiezen.
De iPhone is juist niet erg uniek, daarom willen zoveel mensen hebben. Hij is heel all-round, zonder echte USP's.
pi_112277002
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat is de discussie uberhaupt? Of de iPhone een goed toestel is? Dat lijkt me duidelijk, iPhone gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:51:46 #268
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_112277982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

De iPhone is juist niet erg uniek, daarom willen zoveel mensen hebben. Hij is heel all-round, zonder echte USP's.
Dat zou kunnen. Maar als ik kijk naar de oude iPhones hadden deze echt een aantal revolutionaire technieken, die natuurlijk ook snel door de concurrentie werden overgenomen, maar wel binnen de hele sector hebben geleid tot innovatie. En dat soort dingen zie ik maar al te graag gebeuren :)

Ik denk dat de iPhone nog wel degelijk enkele USP's heeft. Ik denk alleen dat de USP's bekeken moeten worden op basis van gebruikersgroepen (of een bewuste doelgroep, hoe je het ook wil noemen). Een USP van de huidige iPhone is naar mijn idee toch nog wel het gebruikersgemak. Uiteraard betreft dit wel gebruikersgemak voor een bepaalde groep gebruikers. Heleboel mensen hebben gewoon geen zin in allerlei opties. En ook heleboel mensen kunnen gewoon niet met veel opties omgaan.

Dit in combinatie met de snelheid/soepelheid van het systeem maakt dat een hoop gebruikers op basis van hun behoeften waarschijnlijk slechter af zouden zijn met een ander toestel.
Krekker is de bom!
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:52:30 #269
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_112278029
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Wat is de discussie uberhaupt? Of de iPhone een goed toestel is? Dat lijkt me duidelijk, iPhone gebruikers zijn over het algemeen zeer tevreden.
In het kader van mijn aanvankelijke posts in dit topic was dit: Wat maakt de Iphone zo populair? de discussie.
Krekker is de bom!
pi_112278093
Deze discussie :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:57:36 #271
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_112278301
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:53 schreef kikoooooo het volgende:
Deze discussie :')
Wat is daar zo verschrikkelijk :') aan dan?

In mijn ogen kan het wel degelijk relevante informatie zijn, bijvoorbeeld voor mensen die net een nieuwe telefoon willen aanschaffen. Of voor mensen die simpelweg geinteresseerd zijn in technologische ontwikkelingen.
Krekker is de bom!
pi_112279349
Wow, Boem haalde een post weg?
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:20:02 #273
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_112279462
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:25 schreef kikoooooo het volgende:
AppZapp - Price Drop

Hello kikoooooo,

You got News in your Pricealerts at AppZapp:

Price Drop
price dropped from ¤3,99 to ¤0

Snapseed 1.4
** Best Mobile Photo App 2012 ** (TIPA)
** iPad App of the Year!**

Now available for both Macs and PCs! Check out Snapseed.com for more information.

Snapseed is the only photo app youll want to use every day. It makes any photograp

Enjoy AppZapp!

Your AppZapp Team

http://itunes.apple.com/nl/app/id439438619?mt=8&affId=1744357

Snapseed is weer van 3.99 naar gratis. Leuke fotobewerkingsapp. Ik meen me te herinneren dat er hier laatst mensen waren die de pricedrop gemist hadden :)
Ben het nu aan 't downloaden.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:31:01 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112280038
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wow, Boem haalde een post weg?
Don't worry. Dat was een post van mezelf, ik dacht bij nader inzien dat de discussie wel lang genoeg had geduurd. :') !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:17:39 #275
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_112282898
Dag Fokkers! Ik ben op zoek naar het meest foute iPhone hoesje die er is (is een cadeau). Heb al zitten denken om er zelf 1 te maken bij de Hema en ben een hoesje in de vorm van een slipper tegengekomen. Weet iemand nog een foutere? Betreft een cadeau zoals gezegd, en die persoon moet er een week mee voor lul lopen. (edit : is een jongen)
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:35:07 #277
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_112283908
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_112284313
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Wat. De. Fuck.
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:46:53 #279
308981 Narcotical
Best in the World
pi_112284536
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_112287638
quote:
9s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Neeee! :D
pi_112287974
Hahahaha, supermooi die hoesjes.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_112288176
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hahahaha, supermooi die hoesjes.
Daar gaat toch niemand mee lopen? :P
pi_112290032
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Daar gaat toch niemand mee lopen? :P
Dat denk ik en hoop ik ook niet haha. Maar ik moest wel hardop lachen om die met dat oor :D
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:35:19 #284
24329 KNAK
ff w88,......
pi_112291075
Iemand een goede youtube applicatie waar je dus in vol ornaat clips mee kan downloaden, en deze middels de library ook kan afspelen?
Mai pben rai~!
pi_112295960
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef KNAK het volgende:
Iemand een goede youtube applicatie waar je dus in vol ornaat clips mee kan downloaden, en deze middels de library ook kan afspelen?
Bestaat naar mijn weten (nog?) niet
pi_112296751
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef KNAK het volgende:
mxtube
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:43:55 #287
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_112299395
Iemand een idee voor een goede app/oplossing om je 3G uit te schakkelen op een 4S? (zonder jailbreaken enzo omdat het een telefoon van het bedrijf is)
Every war is different, every war is the same.
pi_112299481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:43 schreef dekkered het volgende:
Iemand een idee voor een goede app/oplossing om je 3G uit te schakkelen op een 4S? (zonder jailbreaken enzo omdat het een telefoon van het bedrijf is)
Settings - general - network - enable 3g op off zetten ?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:48:10 #289
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_112299510
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Settings - general - network - enable 3g op off zetten ?
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)
pi_112300014
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:48 schreef dekkered het volgende:

[..]

Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)
Nee, zonder Jailbreak gaat dat niet werken. Weet niet of het met wel kan, maar zonder sowieso niet.
pi_112300096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:48 schreef dekkered het volgende:

[..]

Jailbreak only.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:12:29 #292
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_112300282
Daar was ik al bang voor. (zo fuckt up trouwens..)
pi_112300411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:12 schreef dekkered het volgende:
Daar was ik al bang voor. (zo fuckt up trouwens..)
Ik mis het niet. Zou niet weten waarom ik 3G uit zou moeten zetten
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:31:31 #294
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_112300908
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:16 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ik mis het niet. Zou niet weten waarom ik 3G uit zou moeten zetten
Buitenland. Maar dat doe je ook één keer bij aanvang vakantie. Dus ik snap ook niet waarom je dat 25 keer per dag aan en uit wil zetten d.m.v. een knop op je beginscherm.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_112300953
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Buitenland.
3g uitzetten is wat anders dan mobiele data uitzetten.

Ik wil 3g nog wel eens uitzetten als ik een hele dag naar een festival oid ga. Dat bespaart behoorlijk wat batterij, maar je bent toch online voor whatsapp e.d.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:33:38 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_112300988
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

3g uitzetten is wat anders dan mobiele data uitzetten.

Ik wil 3g nog wel eens uitzetten als ik een hele dag naar een festival oid ga. Dat bespaart behoorlijk wat batterij, maar je bent toch online voor whatsapp e.d.
Kijk je 200 keer per dag op je telefoon dan? Ben je zo populair?
pi_112301017
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kijk je 200 keer per dag op je telefoon dan? Ben je zo populair?
Ja B-)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:38:46 #298
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_112301159
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja B-)
Wist ik eigenlijk ook wel :@
pi_112305763
Kan iemand mij helpen met mijn email inbox?
Bij mijn postvak in kan ik alleen maar de 3 of 4 meest recente ontvangen mail zien, maar de andere 300+ is er niet. Dit is altijd zo geweest maar het begint me nu echt te irriteren.

Doe ik iets verkeerd?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:49:37 #300
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_112305891
is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')