Dat dus. Je betaalt niet voor de telefoon, je betaalt voor het half opgegeten appeltje. En met een product dat zo'n appeltje heeft ben je stoer en heb je geld (volgens de huidige sociale maatschappij)quote:
en dat is onzin natuurlijk, tenzij je hetzelfde beweert over HTC, Samsung, Nokia of welk merk dan ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat dus. Je betaalt niet voor de telefoon, je betaalt voor het half opgegeten appeltje. En met een product dat zo'n appeltje heeft ben je stoer en heb je geld (volgens de huidige sociale maatschappij)
Juist met HTC, Samsung en Nokia heb je dat niet. Wat wel als zo'n merk begonnen is is BlackBerry (kutdingen!) maar dat is uitgegroeid tot het "sletjes/mocromerk"quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat is onzin natuurlijk, tenzij je hetzelfde beweert over HTC, Samsung, Nokia of welk merk dan ook.
Appstore. Kan die van bijv. Android niet aan tippen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef schapenfocker het volgende:
Hoe komt het dat de Iphone toch een enorme succesformule is?
Dat dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef jogy het volgende:
Gebruikersgemak. Het feit dat je er amper iets aan kan customizen maakt het ook dat ie amper verkloot kan worden.
Geef eens een concreet voorbeeld? Want van wat ik begrepen heb is de 'digital hub' strategy de strategie waarbij de PC (liefst natuurlijk Mac) het middelpunt is, met allerlei andere handheld devices die er makkelijk op kunnen worden aangesloten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef Swindler het volgende:
De succesformule van de iPhone heeft zijn oorsprong overduidelijk liggen in de "digital hub" strategy die Apple een jaar of 10 geleden is ingegaan.
Erg lastig om dit in een paar regels uit te leggen. Ik heb het hier ook voornamelijk over de oorsprong van het succes. Je definitie is inderdaad juist. Hier trouwens de presentatie waarin Jobs erover begint:quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld? Want van wat ik begrepen heb is de 'digital hub' strategy de strategie waarbij de PC (liefst natuurlijk Mac) het middelpunt is, met allerlei andere handheld devices die er makkelijk op kunnen worden aangesloten.
Doel je toevallig op hoe Itunes bijvoorbeeld sychroniseert met de Ipod, Iphone, etc? Kan namelijk inderdaad zijn dat dit voor veel gebruikers een pre was... ik vind het echter VERSCHRIKKELIJK. Voor mij een van de voornaamste redenen om geen Iphone te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<>
Ik kan echt niet begrijpen dat je itunes verschrikkelijk vind. Ik ben geen modder en tweaker maar al mijn apple producten werken supermakkelijk op itunes.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
Doel je toevallig op hoe Itunes bijvoorbeeld sychroniseert met de Ipod, Iphone, etc? Kan namelijk inderdaad zijn dat dit voor veel gebruikers een pre was... ik vind het echter VERSCHRIKKELIJK. Voor mij een van de voornaamste redenen om geen Iphone te kopen.
En wanneer ik een ander iDevice aansluit op de computer opent hij automatisch iTunes en wil hij soms meteen shit gaan synchroniseren! Ooit een keer gehad dat iTunes alle muziek van een andere iPod had gewist.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kan echt niet begrijpen dat je itunes verschrikkelijk vind. Ik ben geen modder en tweaker maar al mijn apple producten werken supermakkelijk op itunes.
Idevice aankoppelen, films eraf, andere erop. Muziek selecteren, deleten en,vanuit je bib aanklikken en naar je idevice slepen, kind kan het.
Dus iPhones zijn voor simpele zielen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen kan er mee om gaan.
Een kind van 4 kan er nog mee om gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |