Wat. De. Fuck.quote:
Daar gaat toch niemand mee lopen?quote:
Dat denk ik en hoop ik ook niet haha. Maar ik moest wel hardop lachen om die met dat oorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar gaat toch niemand mee lopen?
Bestaat naar mijn weten (nog?) nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef KNAK het volgende:
Iemand een goede youtube applicatie waar je dus in vol ornaat clips mee kan downloaden, en deze middels de library ook kan afspelen?
mxtubequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:35 schreef KNAK het volgende:
Iemand een goede youtube applicatie waar je dus in vol ornaat clips mee kan downloaden, en deze middels de library ook kan afspelen?
Settings - general - network - enable 3g op off zetten ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:43 schreef dekkered het volgende:
Iemand een idee voor een goede app/oplossing om je 3G uit te schakkelen op een 4S? (zonder jailbreaken enzo omdat het een telefoon van het bedrijf is)
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Settings - general - network - enable 3g op off zetten ?
Nee, zonder Jailbreak gaat dat niet werken. Weet niet of het met wel kan, maar zonder sowieso niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)
Jailbreak only.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik bedoel zorgen dat er op je "home" page het op je scherm komt te staan. (dat soort zaken zijn mogelijk bij android)
Ik mis het niet. Zou niet weten waarom ik 3G uit zou moeten zettenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:12 schreef dekkered het volgende:
Daar was ik al bang voor. (zo fuckt up trouwens..)
Buitenland. Maar dat doe je ook één keer bij aanvang vakantie. Dus ik snap ook niet waarom je dat 25 keer per dag aan en uit wil zetten d.m.v. een knop op je beginscherm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik mis het niet. Zou niet weten waarom ik 3G uit zou moeten zetten
3g uitzetten is wat anders dan mobiele data uitzetten.quote:
Kijk je 200 keer per dag op je telefoon dan? Ben je zo populair?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
3g uitzetten is wat anders dan mobiele data uitzetten.
Ik wil 3g nog wel eens uitzetten als ik een hele dag naar een festival oid ga. Dat bespaart behoorlijk wat batterij, maar je bent toch online voor whatsapp e.d.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk je 200 keer per dag op je telefoon dan? Ben je zo populair?
Wist ik eigenlijk ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |