Snap niet dat mensen altijd boos worden als een speler ontevreden is als hij op een andere positie neer gezet wordt.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff dat EK word echt een lastig verhaal zeg hé? Zie ik opeens Wilfried Bouma het veld op hobbelen om samen met @Gvanderwiel en Jethro Willems (spelling?) de verdiging te gaan vormen. En dat is dan de definitieve selectie. Denk je alles gehad te hebben staat meneer Persie na afloop weer verongelijkt in de camera te brabbelen met zijn marokkaanse accent dattie niet op zijn favoriete positie speelt en geen plezier heeft. Alsof we nog een eindtoernooi aan die over het paard getilde blaag op gaan offeren in de ijdele hoop dat hij er wel een keer een bal in zal schoppen. Alsof het hier allemaal om het persoonlijke plezier van meneer Persie draait ipv de resultaten van de nationale ploeg. Maar niet getreurd de selectie was nog niet compleet, meneer Affelay sluit nog aan. Dezelfde Affelay die toen hij een topseizoen bij zijn club achter de rug had het verschil in het Nederlands Elftal al niet kon maken, moet nu zonder een jaar lang een knikker geraakt te hebben opeens de kar gaan trekken. Ja nee dat komt allemaal dik in orde op het EK.
Valt me nog mee dat er niet horden chicks met een oranje avatar hier zijn komen postenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff al die 1x per 2 jaar VBL kijkers in EK
Hahaha dat krijg je dan inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan specifiek over welke voetballer het lekkerste kontje heeft ofzo
Een speler mag blij zijn dat hij mag spelen in Oranje. Speel of in het systeem dat je krijgt aangewezen op die positie of speel niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen altijd boos worden als een speler ontevreden is als hij op een andere positie neer gezet wordt.
Als jouw baas jouw morgen op de klantenservice/telefoondienst gooit ben jij ook niet blij en heb je ook minder plezier..
Onzin.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een speler mag blij zijn dat hij mag spelen in Oranje. Speel of in het systeem dat je krijgt aangewezen op die positie of speel niet.
Ik heb geen medelijden in ieder geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
En hij speelde toch gewoon? Hij heeft niet geweigerd, hij heeft zelfs gescoord, hij doet het ook voor het team maar hij baalt/is niet blij dat hij niet op zijn gewenste positie mag spelen..
Ik vind dat niet raar
Mja, ik speelde vroeger altijd linksmid of linksvoor. Ik zou ook een kutpot spelen als de trainer me ineens rechtsback zou zettenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
En hij speelde toch gewoon? Hij heeft niet geweigerd, hij heeft zelfs gescoord, hij doet het ook voor het team maar hij baalt/is niet blij dat hij niet op zijn gewenste positie mag spelen..
Ik vind dat niet raar
Voorbereiding op de UFC.quote:
Serieus.quote:
Halleluja wanne bipsquote:
Kijk gewoon NBA wat nu begint!quote:Op zondag 27 mei 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer leuke matchups en ik verwacht een aantal KO's vandaag
Was vanavond weer te zien ja.,quote:
Laatst was gewichtheffen voor vrouwen op Eurosport. Ik dacht eerst aan manwijfen, maar man er zaten er een paar tussenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien toch maar vaker kijken.
Vooral bij die 2-1, voorzet van de de bestequote:
Ja, even goed afmakenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:18 schreef mrstylo het volgende:
Die gozer wou nog feestvieren, maar ging er nog ff op af.
Wowquote:Op zondag 27 mei 2012 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, even goed afmakenniet laten herstellen.
Straks komt Edson Barboza.. hopelijk weer een highlight reel KO
http://www.abload.de/img/barbosa-etim0e1q2.gif
Dit was zijn vorige fight
Kijk ik heletijd alquote:Op zondag 27 mei 2012 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk Ned3 dan Davy... lekker wijf in beeld.,
Ik en een aantal in het MMA topic vsat ookquote:Op zondag 27 mei 2012 02:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hey, gaan jullie het tot 4 uur redden, UFC?
Kijk ik daar ook eens, normaal kijk ik op fok eigenlijk alleen bij voetbalquote:Op zondag 27 mei 2012 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik en een aantal in het MMA topic vsat ook
Moet je hier in gelijk geven.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft der hier gewoon gebald die gekke Bart de Graaf
Wutquote:Op zondag 27 mei 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik haalde haar en Katja schuurman altijd door elkaar
Sowiesoquote:Op zondag 27 mei 2012 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maakt niet uit.. kan niet fout gaan als je moet kiezen tussen die 2
Ze gaan toch samen met de vara door?quote:Op zondag 27 mei 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
Als je dit soort kwaliteitstelevisie ziet blijft het eeuwig zonde dat de nieuwe generatie BNN zo vergald heeft.
Helemaal mee eens., het ging mis toen ze die negerin binnen haalde.,quote:Op zondag 27 mei 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
Als je dit soort kwaliteitstelevisie ziet blijft het eeuwig zonde dat de nieuwe generatie BNN zo vergald heeft.
Die zo probeert hip en cool te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens., het ging mis toen ze die negerin binnen haalde.,
Mwha hebben/hadden nog steeds leuke programma's.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk daarvoor al maar dat mens is puur horror .,quote:
Ja, zonder Bart is het hard afgegledenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:
Crazy 88 had Bart ook leuk gevonden., de rest niet.,quote:Op zondag 27 mei 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha hebben/hadden nog steeds leuke programma's.
Dennis vs Valerio
Ruben vs Sophie
Katja vs De Rest
Loverboys
Ranking the Stars
Crazy 88
3 op reis
Nu we er toch zijn
Dat wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu we er toch zijn was leuk met Eddy maar is teveel uitgemolken.
Helemaal verkracht zelfs.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Crazy 88 had Bart ook leuk gevonden., de rest niet.,
Nu we er toch zijn was leuk met Eddy maar is teveel uitgemolken.
Ken alleen 'nu we er toch zijn', dat was met Eddy zoey nog wel tof ja. Nu niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha hebben/hadden nog steeds leuke programma's.
Dennis vs Valerio
Ruben vs Sophie
Katja vs De Rest
Loverboys
Ranking the Stars
Crazy 88
3 op reis
Nu we er toch zijn
Ja, die. Wat een vreselijke hoer is dat zeg.quote:
kloptquote:Op zondag 27 mei 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken alleen 'nu we er toch zijn', dat was met Eddy zoey nog wel tof ja. Nu niet meer.
Die doet nu radio op Radio1quote:Op zondag 27 mei 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die. Wat een vreselijke hoer is dat zeg.
Zo begon ook Vara en dit gaat ook met Powned gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:08 schreef AFCNiels het volgende:
Eerst maakten ze de publieke omroep van binnenuit belachelijk en nu werken er de meeste grootverdieners.
Uitzending gemist.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4791-katja-vs-bridget
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4793-katja-vs-de-rest
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4774-katja-en-sophie
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4777-ranking-the-stars
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4811-crazy-88
http://www.uitzendinggemi(...)/afleveringen?page=9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |