Snap niet dat mensen altijd boos worden als een speler ontevreden is als hij op een andere positie neer gezet wordt.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff dat EK word echt een lastig verhaal zeg hé? Zie ik opeens Wilfried Bouma het veld op hobbelen om samen met @Gvanderwiel en Jethro Willems (spelling?) de verdiging te gaan vormen. En dat is dan de definitieve selectie. Denk je alles gehad te hebben staat meneer Persie na afloop weer verongelijkt in de camera te brabbelen met zijn marokkaanse accent dattie niet op zijn favoriete positie speelt en geen plezier heeft. Alsof we nog een eindtoernooi aan die over het paard getilde blaag op gaan offeren in de ijdele hoop dat hij er wel een keer een bal in zal schoppen. Alsof het hier allemaal om het persoonlijke plezier van meneer Persie draait ipv de resultaten van de nationale ploeg. Maar niet getreurd de selectie was nog niet compleet, meneer Affelay sluit nog aan. Dezelfde Affelay die toen hij een topseizoen bij zijn club achter de rug had het verschil in het Nederlands Elftal al niet kon maken, moet nu zonder een jaar lang een knikker geraakt te hebben opeens de kar gaan trekken. Ja nee dat komt allemaal dik in orde op het EK.
Valt me nog mee dat er niet horden chicks met een oranje avatar hier zijn komen postenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff al die 1x per 2 jaar VBL kijkers in EK
Hahaha dat krijg je dan inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan specifiek over welke voetballer het lekkerste kontje heeft ofzo
Een speler mag blij zijn dat hij mag spelen in Oranje. Speel of in het systeem dat je krijgt aangewezen op die positie of speel niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen altijd boos worden als een speler ontevreden is als hij op een andere positie neer gezet wordt.
Als jouw baas jouw morgen op de klantenservice/telefoondienst gooit ben jij ook niet blij en heb je ook minder plezier..
Onzin.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Een speler mag blij zijn dat hij mag spelen in Oranje. Speel of in het systeem dat je krijgt aangewezen op die positie of speel niet.
Ik heb geen medelijden in ieder geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
En hij speelde toch gewoon? Hij heeft niet geweigerd, hij heeft zelfs gescoord, hij doet het ook voor het team maar hij baalt/is niet blij dat hij niet op zijn gewenste positie mag spelen..
Ik vind dat niet raar
Mja, ik speelde vroeger altijd linksmid of linksvoor. Ik zou ook een kutpot spelen als de trainer me ineens rechtsback zou zettenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onzin.
En hij speelde toch gewoon? Hij heeft niet geweigerd, hij heeft zelfs gescoord, hij doet het ook voor het team maar hij baalt/is niet blij dat hij niet op zijn gewenste positie mag spelen..
Ik vind dat niet raar
Voorbereiding op de UFC.quote:
Serieus.quote:
Halleluja wanne bipsquote:
Kijk gewoon NBA wat nu begint!quote:Op zondag 27 mei 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer leuke matchups en ik verwacht een aantal KO's vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |