Of een echt EUROfestival organiseren met alleen landen die de Euro als betaalmiddel hebbel of die echt bij Europa horenquote:
Ik denk dat Peter Kuipers het songfestival nooit meer zal weggeven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb maar één advies voor de TROS: geef de taak terug aan de Publieke Omroep en laat die het weer bij de NOS neerleggen. De TROS heeft onvoldoende budget én kiest elk jaar weer een knullige aanpak.
Heb je ook namen van artiesten? Voorbeelden van goede, recent uitgebrachte Nederlandse nummers? Of blijft het bij een beetje roepen in de ruimte?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef VeX- het volgende:
Mijn advies: stuur eens goede artiesten. Wat er de afgelopen jaren is gestuurd daar lust de kat geen brood van.
En stuur iemand die in het Nederlands zingt.
Of stuur Skik als een outsider.
Lolligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef VeX- het volgende:
De doorsnee muziek uit Nederland vind ik %$&$*, maar qua Nederlandse artiesten kunnen o.a. Le Le, De Jeugd van tegenwoordig. Spinvis. Kettel, Afrojack, Tiesto, Armin van Buuren, Legowelt mijn goedkeuring wegdragen.
Sommige daarvan kunnen makkelijk hoge ogen gooien op zo'n festival als ze een numer in elkaar flansen.
Ik denk dat de kans klein is dat artiesten als Afrojack en Armin van Buuren hun goede naam op het spel zetten door aan het festival mee te doen. En als je De Jeugd van Tegenwoordig als goede Nederlandse artiesten bestempelt, dan is onze perceptie van goede muziek een beetje verschillend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef VeX- het volgende:
De doorsnee muziek uit Nederland vind ik %$&$*, maar qua Nederlandse artiesten kunnen o.a. Le Le, De Jeugd van tegenwoordig. Spinvis. Kettel, Afrojack, Tiesto, Armin van Buuren, Legowelt mijn goedkeuring wegdragen.
Sommige daarvan kunnen makkelijk hoge ogen gooien op zo'n festival als ze een numer in elkaar flansen.
Ik vind het echt wel goede muzikanten hoor, de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans klein is dat artiesten als Afrojack en Armin van Buuren hun goede naam op het spel zetten door aan het festival mee te doen. En als je De Jeugd van Tegenwoordig als goede Nederlandse artiesten bestempelt, dan is onze perceptie van goede muziek een beetje verschillend.
Hun nummer Sterrenstof was echt geniaal ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel goede muzikanten hoor, de Jeugd van Tegenwoordig.Maar het zou niet aanslaan op het songfestival denk ik.
Of AVRO. Ik hoor steeds dat die het Junior Songfestival wel goed organiseert en goede resultaten behaalt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb maar één advies voor de TROS: geef de taak terug aan de Publieke Omroep en laat die het weer bij de NOS neerleggen. De TROS heeft onvoldoende budget én kiest elk jaar weer een knullige aanpak.
Klopt. In 2009 zelfs gewonnen dacht ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Of AVRO. Ik hoor steeds dat die het Junior Songfestival wel goed organiseert en goede resultaten behaalt.
Hind zou misschien een succesje kunnen zijn. Vond haar nummer in 2008 wel erg 13 in een dozijn, maar buitenlandse vrienden van mij vonden het erg goed. Veel hadden haar in hun persoonlijke top 10. Vraag me alleen af of ze het nog een keer aan zou durven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En verder: Hind met beter liedje en sexy outfit, Valerius met swingend nummer
Dat nummer van haar vond ik nog best aardig hoor, maar de act eromheen was echt bagger. Zo een mooie vrouw, en dan staat ze daar in haar zwarte lange adamsfamily-jurk gewoon de HELE ACT stilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hind zou misschien een succesje kunnen zijn. Vond haar nummer in 2008 wel erg 13 in een dozijn, maar buitenlandse vrienden van mij vonden het erg goed. Veel hadden haar in hun persoonlijke top 10. Vraag me alleen af of ze het nog een keer aan zou durven.
Helemaal mee eens. Ze hadden er echt wel meer uit kunnen halen. Werd Nederland toen niet 13de ofzo? Toch niet ver van een finaleplek verwijderd uiteindelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat nummer van haar vond ik nog best aardig hoor, maar de act eromheen was echt bagger. Zo een mooie vrouw, en dan staat ze daar in haar zwarte lange adamsfamily-jurk gewoon de HELE ACT stil
Ik zie de AVRO het nog niet organiseren in 2013. Die hebben hun handen al vol aan het Junior songfestival die dit jaar in Nederland wordt gehouden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef Jojoke het volgende:
Tros moet het overdragen aan de Avro, dan krijgen we waarschijnlijk wel Frits Sissing als presentator, maar dat moet dan maar. Ik denk dat zij best een leuke show, á la Op Zoek Naar... kunnen neerzetten. Pas ook wel beter bij een omroep die zich ‘de grootste kunst- en cultuuromroep van Nederland’ noemt.
Noem eens wat van die namenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Het eerste advies is simpel: Een open inschrijving, en er dan echt iets meedoen. Dit jaar waren er genoeg redelijke namen die mee wilden doen, dus de interesse is er zeker wel.
Haha dat is wel geniaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Bundesrepublik het volgende:
Sluit een deal met Zweden, de nummer twee van de Zweedse voorronde mag Nederland vertegenwoordigen volgend jaar.
Alleen als ze dan het hele pakket afnemen en dus niet de Nederlandse stylisten, choreografen etc er opzetten. Anders krijg je nog steeds een nummer van Zweedse kwaliteit, waarbij de rest matig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Bundesrepublik het volgende:
Sluit een deal met Zweden, de nummer twee van de Zweedse voorronde mag Nederland vertegenwoordigen volgend jaar.
Mini songfestival in NLquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:42 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik zie de AVRO het nog niet organiseren in 2013. Die hebben hun handen al vol aan het Junior songfestival die dit jaar in Nederland wordt gehouden.
Helemaal eens, doe het alsjeblieft weer terug naar de NOS! Het Songfestival is van ons allemaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zou ook wel eens goed kunnen zijn... bij de jeugd hebben we nu al een keer gewonnen én een keer de 2e plek gehaald met een leuk fris lied én bijpassende act... die choreografen zouden ze eens naar het grote songfestival moeten doorschuivenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Of AVRO. Ik hoor steeds dat die het Junior Songfestival wel goed organiseert en goede resultaten behaalt.
Helemaal mee eens! Groep/Zanger(es), choreograaf, erkende componisten, en laat erkende producers het produceren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Geef 8 teams bestaande uit schrijvers, artiesten, componisten en choreografie de taak om elk een compleet concept te bedenken. Die strijden dan tegen elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |