abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112027253
Vorig jaar was het grote advies van de FOK! leden een open inschrijving, die is er geweest, maar de manier. :')

Dus misschien is het tijd voor een nieuwe adviesronde, misschien maken we dan wel kans op de tiende plek in de tweede (zitten we bijna altijd in) halve finale.

Mijn advies:
- Geen John de Mol meer: Jullie waren goed opweg door een open inschrijving, helaas hebben jullie Sjon de Mol gevraagd en hebben jullie jezelf in de vingers gesneden, wie gelooft jullie nog dat volgend jaar weer alles eerlijk gaat?
- Gewoon doorgaan met open inschrijvingen, maar nu via het internet of via de post. Niet meer via zo'n stomme doos. Gelukkig hadden we gisteravond een tooi om te lachen, anders was het die doos wel geweest waar heel Europa om in een deuk had gelegen.
- Peter Kuipers en Daniel Dekker: Niet meer in de selectiecommisie deelnemen, is nu al drie keer misgegaan en gaat volgend jaar weer mis met jullie, tijd voor een ''onafhankelijke'' commisie die niks met de TROS te maken heeft.
- Geen deelnemers die de afgelopen jaren hebben gefaald, dus geen Sieneke. (Sieneke wil best nog een keer naar Songfestival) En jullie zeiden zondag nog dat de kosten te hoog zijn, dus ik ben bang dat Gordon graag mee wil betalen. Maar weiger dat TROS! (Ook Dries Roelvink moeten jullie weigeren)

Wat is jullie advies aan de TROS. De ''muzikaalste'' familie van Nederland? :D
pi_112027298
Stekker eruit trekken
pi_112027321
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stekker eruit trekken
De eerste reactie al, hulde. _O_
pi_112027489
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

De eerste reactie al, hulde. _O_
Of een echt EUROfestival organiseren met alleen landen die de Euro als betaalmiddel hebbel of die echt bij Europa horen
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:11:06 #5
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_112027620
jeetje wat een rotkop :')
maarja stekker eruit trkken.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_112029111
Helemaal geen voorrondes meer. EliZe vragen of zij volgend jaar ons wil vertegenwoordigen. Schaars gekleed en geflankeerd door twee afgetrainde dansers, waarbij ze een goed in het gehoor liggend pop of dance nummer ten gehore brengt (vergelijkbaar met haar hit Automatic uit 2005).
Copthorne 2.0
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 mei 2012 @ 19:51:28 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_112029329
Geen PVVmuziek uit Volendam.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:54:12 #8
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_112029465
Mijn advies: stuur eens goede artiesten. Wat er de afgelopen jaren is gestuurd daar lust de kat geen brood van.

En stuur iemand die in het Nederlands zingt.

Of stuur Skik als een outsider.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_112029483
Ik heb maar één advies voor de TROS: geef de taak terug aan de Publieke Omroep en laat die het weer bij de NOS neerleggen. De TROS heeft onvoldoende budget én kiest elk jaar weer een knullige aanpak.
pi_112029605
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb maar één advies voor de TROS: geef de taak terug aan de Publieke Omroep en laat die het weer bij de NOS neerleggen. De TROS heeft onvoldoende budget én kiest elk jaar weer een knullige aanpak.
Ik denk dat Peter Kuipers het songfestival nooit meer zal weggeven.
pi_112030145
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef VeX- het volgende:
Mijn advies: stuur eens goede artiesten. Wat er de afgelopen jaren is gestuurd daar lust de kat geen brood van.

En stuur iemand die in het Nederlands zingt.

Of stuur Skik als een outsider.
Heb je ook namen van artiesten? Voorbeelden van goede, recent uitgebrachte Nederlandse nummers? Of blijft het bij een beetje roepen in de ruimte?
Copthorne 2.0
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:37:42 #12
94080 VeX-
pi_112031390
De doorsnee muziek uit Nederland vind ik %$&$*, maar qua Nederlandse artiesten kunnen o.a. Le Le, De Jeugd van tegenwoordig. Spinvis. Kettel, Afrojack, Tiesto, Armin van Buuren, Legowelt mijn goedkeuring wegdragen.

Sommige daarvan kunnen makkelijk hoge ogen gooien op zo'n festival als ze een numer in elkaar flansen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:38:23 #13
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112031424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef VeX- het volgende:
De doorsnee muziek uit Nederland vind ik %$&$*, maar qua Nederlandse artiesten kunnen o.a. Le Le, De Jeugd van tegenwoordig. Spinvis. Kettel, Afrojack, Tiesto, Armin van Buuren, Legowelt mijn goedkeuring wegdragen.

Sommige daarvan kunnen makkelijk hoge ogen gooien op zo'n festival als ze een numer in elkaar flansen.
Lollig :P
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:39:23 #14
94080 VeX-
pi_112031463
Een Watskeburt zou het fantastisch hebben gedaan.
pi_112031489
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef VeX- het volgende:

Ik denk dat de kans klein is dat artiesten als Afrojack en Armin van Buuren hun goede naam op het spel zetten door aan het festival mee te doen. En als je De Jeugd van Tegenwoordig als goede Nederlandse artiesten bestempelt, dan is onze perceptie van goede muziek een beetje verschillend. :')
Copthorne 2.0
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:42:28 #16
pi_112031563
EliZe, Rochelle, Britt Dekker. Als ik Belgie was zou ik triggerfinger sturen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:43:28 #17
pi_112031602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:40 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans klein is dat artiesten als Afrojack en Armin van Buuren hun goede naam op het spel zetten door aan het festival mee te doen. En als je De Jeugd van Tegenwoordig als goede Nederlandse artiesten bestempelt, dan is onze perceptie van goede muziek een beetje verschillend. :')
Ik vind het echt wel goede muzikanten hoor, de Jeugd van Tegenwoordig. :Y Maar het zou niet aanslaan op het songfestival denk ik.
pi_112031649
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik vind het echt wel goede muzikanten hoor, de Jeugd van Tegenwoordig. :Y Maar het zou niet aanslaan op het songfestival denk ik.
Hun nummer Sterrenstof was echt geniaal ja. :) Maar is Europa daar klaar voor?
Copthorne 2.0
pi_112031721
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
Of AVRO. Ik hoor steeds dat die het Junior Songfestival wel goed organiseert en goede resultaten behaalt.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:46:49 #20
94080 VeX-
pi_112031732
Als ik moet kiezen tussen de Jvt
en Elize dan weet ik het wel.

Volgens mij kunnen zij juist wel een mooie persiflage op het hele Songfestival gebeuren maken zonder dat iedereen dat doorheeft en alsnog stiekem hoge ogen scoren.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:47:00 #21
pi_112031742
En verder: Hind met beter liedje en sexy outfit, Valerius met swingend nummer
pi_112031769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:46 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Of AVRO. Ik hoor steeds dat die het Junior Songfestival wel goed organiseert en goede resultaten behaalt.
Klopt. In 2009 zelfs gewonnen dacht ik.
Copthorne 2.0
pi_112031829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En verder: Hind met beter liedje en sexy outfit, Valerius met swingend nummer
Hind zou misschien een succesje kunnen zijn. Vond haar nummer in 2008 wel erg 13 in een dozijn, maar buitenlandse vrienden van mij vonden het erg goed. Veel hadden haar in hun persoonlijke top 10. Vraag me alleen af of ze het nog een keer aan zou durven.
Copthorne 2.0
pi_112031964

Ik vind dit programma vreselijk, maar met een goed lied is dat wel iemand die punten trekt. Met een suf Malta-achtig liedje zou hij de finale ook wel gehaald hebben. En vocaal kan die wel meer aan.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:51:40 #25
pi_112031965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:48 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Hind zou misschien een succesje kunnen zijn. Vond haar nummer in 2008 wel erg 13 in een dozijn, maar buitenlandse vrienden van mij vonden het erg goed. Veel hadden haar in hun persoonlijke top 10. Vraag me alleen af of ze het nog een keer aan zou durven.
Dat nummer van haar vond ik nog best aardig hoor, maar de act eromheen was echt bagger. Zo een mooie vrouw, en dan staat ze daar in haar zwarte lange adamsfamily-jurk gewoon de HELE ACT stil :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')