Inderdaad geen Ierse volksmuziek of tex mex te bekennen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef Keano het volgende:
[..]
Totaal niet. Ben fan van beide bands, maar dit is toch echt wat anders.
Folkpopquote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het genre niet zo plaatsen, ik dacht eerst Country, maar dat is het niet.
Folk met de nodige andere invloeden.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het genre niet zo plaatsen, ik dacht eerst Country, maar dat is het niet.
Ik dacht meer aan de Editors van hun genre, maar dat komt vooral door de zanger.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef brother52 het volgende:
Het is een beetje de Coldplay van hun genre.
24 september komt de nieuwe plaat uitquote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef TAV74 het volgende:
Leuke band blijft dit toch, wel weer tijd voor een nieuw album eigenlijk.
Ik ben pas net ingeschakeld, maar hun hele cd is wel lekker als je hiervan houdtquote:
Ik ben een beetje in dubio: het ene nummer vind ik wel leuk, maar het andere weer niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben pas net ingeschakeld, maar hun hele cd is wel lekker als je hiervan houdt
Heb je dat toevallig bij Editors ook?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ah, hier zitten de streamkijkers.
Tot nu toe vind ik dit een van de leukste, maar dan vooral de muziek; de stem van de zanger kan ik helaas niet te lang hebben.
Ja, toch wel een beetje, al heb ik de Editors wel graag op mijn hardloopbandje (maar ja, dan is het ook vooral de muziek, niet de stem).quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je dat toevallig bij Editors ook?
Meestal een mix.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
Half 8 komt het ook op tv, mara ik weet niet wat, live of samenvattingen van vandaag.
Ja. Tot half 10 zie ik in de OP en daarna samenvattingen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen tv hier, de stream gaat toch wel door?
Ligt er aan wat de Boss doet, maar als hij toestemming geeft stuk samenvatting en deel live. Was paar jaar geleden ook toen bij Snow Patrol.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
Half 8 komt het ook op tv, maar ik weet niet wat, live of samenvattingen van vandaag.
Dat eerste lijkt me tof, al is het ook een ouwe lulquote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de Boss doet, maar als hij toestemming geeft stuk samenvatting en deel live. Was paar jaar geleden ook toen bij Snow Patrol.
Maar Mumford & Sons speelt lekker en klinkt ook nog goed. Seasick Steve wou geen kaartje kopen :p.
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijgen artiesten niet eens gratis toegang?
Tuurlijk wel, die mogen gaan waar ze willen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Krijgen artiesten niet eens gratis toegang?
Artiesten staan meestal aan de zijkant bij het podia waar zonet ook twee mensen stonden. Maar Seasick Steve hoeft geen kaartje gok ik :p.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me tof, al is het ook een ouwe lul
Ik vind dit wel een OK band, maar ik denk niet dat ik naar een concert zou gaan. Krijgen artiesten niet eens gratis toegang?
Op tv ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Dank! Het nadeel van de stream is dat er niet bij wordt gezet hoe de nmmers heten.
Wie denk je zelf..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |