Ik droeg ook colbertjes met SKA-Buttonsquote:
The Specials was het enige Ska bandje wat ik wel kon waarderen, is weinig meer over van het rauwe wat ze ooit hadden.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik droeg ook colbertjes met SKA-Buttons
Dat heeft hij afgekeken van Dog Eat Dogquote:
Ken je The Toasters uit New York. Zag ze tien jaar geleden op Lowlands een dag openen. Was geweldig.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
The Specials was het enige Ska bandje wat ik wel kon waarderen, is weinig meer over van het rauwe wat ze ooit hadden.
Doe mij de Skatalites maar, een podium vol met oude opa's die spelen alsof hun leven er vanaf hangt.![]()
Yep, leuke band maar niet mijn ding.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je The Toasters uit New York. Zag ze tien jaar geleden op Lowlands een dag openen. Was geweldig.
Die opa's zijn intussen wel op. Ik heb ze in '92 nog in de melkweg gezien. Mekka kwam a.h.w. naar mij. Een jaar geleden is de drummer Lloyd Knibb overleden en nog geen drie weken geleden bassist Lloyd Brevett. Allebei op tachtigjarige leeftijd. Alleen toeteraar Lester Sterling is nog over en Doreen Shaffer heb ik vorig jaar nog met een Belgische band gezien in Ernesto's. Een grande dame.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Doe mij de Skatalites maar, een podium vol met oude opa's die spelen alsof hun leven er vanaf hangt.![]()
Is niet moeilijk met soppende pubers.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Neraice het volgende:
Ze krijgen de tent best lekker mee trouwens.
Klopt. Vaste prik met oud en nieuw ook hier op FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef trabant het volgende:
Die toetert nog steeds een mopje mee bij Jools' Hootenanny. That man is forward!
Rico roeleert.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:24 schreef trabant het volgende:
Die toetert nog steeds een mopje mee bij Jools' Hootenanny. That man is forward!
Dat had je iets luider moeten typen, tong. We zaten aan tafel en hebben nu het begin van Mumford & Son gemist. Je moet niet alleen aan jezelf denken, heeft je moeder je dat nooit voor gehouden?quote:
Hard op lacht.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:41 schreef trabant het volgende:
[..]
Dat had je iets luider moeten typen, tong. We zaten aan tafel en hebben nu het begin van Mumford & Son gemist. Je moet niet alleen aan jezelf denken, heeft je moeder je dat nooit voor gehouden?
Ze schijnen een nieuw album te hebben afgerond. Ik heb ook het idee dat ze nieuwe nummers spelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef TAV74 het volgende:
Leuke band blijft dit toch, wel weer tijd voor een nieuw album eigenlijk.
Volgens mij staan ze deze zomer te touren omdat ze gestopt zijn met het album opnemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ze schijnen een nieuw album te hebben afgerond. Ik heb ook het idee dat ze nieuwe nummers spelen.
Had ik ook zo begrepen, maar dat openingsnummer was wel nieuw toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze deze zomer te touren omdat ze gestopt zijn met het album opnemen.
En niet omdat die afgerond was.
Het is in elk geval minimaal een factor tien keer leuker dan het bandje dat ze hiervoor uitzonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef brother52 het volgende:
Ik snap die hype rond dit bandje niet.
Best aardig wat ze doen maar niet zo heel erg speciaal.
Ik word er ook niet warm of koud van. En elke vergelijking die hier net gemaakt is, hoor ik al helemaaaaal niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef brother52 het volgende:
Niet zozeer bijzonder nee, maar de liedjes zijn prima en ze hebben met name door de zanger toch wel een eigen geluid.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef brother52 het volgende:
quote:
Dat hoort zo bij dit genre.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje rommelig op een of andere manier.
Totaal niet. Ben fan van beide bands, maar dit is toch echt wat anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het meer een kruizing tussen de Poques en Rowwen Heze
Inderdaad geen Ierse volksmuziek of tex mex te bekennen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef Keano het volgende:
[..]
Totaal niet. Ben fan van beide bands, maar dit is toch echt wat anders.
Folkpopquote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het genre niet zo plaatsen, ik dacht eerst Country, maar dat is het niet.
Folk met de nodige andere invloeden.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het genre niet zo plaatsen, ik dacht eerst Country, maar dat is het niet.
Ik dacht meer aan de Editors van hun genre, maar dat komt vooral door de zanger.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef brother52 het volgende:
Het is een beetje de Coldplay van hun genre.
24 september komt de nieuwe plaat uitquote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef TAV74 het volgende:
Leuke band blijft dit toch, wel weer tijd voor een nieuw album eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |