Hij maakt dit seizoen nog enigszins dragelijk. Elke keer als ik Sywert of Frenk aan tafel zie zap ik, dus ik kijk bijna nooit meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef TheGOAT het volgende:
Dat vind ik zo LAF. zo LAF
Die danny de munk, dat is helemaal niet jezus! hehehehe
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef TheGOAT het volgende:
Dat vind ik zo LAF. zo LAF
Die danny de munk, dat is helemaal niet jezus! hehehehe
Giel in je UIquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef Stefan het volgende:
Waar FOK!forumserie-users zeuren over waar in de TT
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het de laatste aflevering ofzo?
Doet pijn hè dat hij een mooiboy is.quote:
Oh ik dacht dat je mij bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik kan dat filmpje van die zwemmer gisteren uit DTDD nergens vinden. Ik zoek op zijn naam + sex maar dan vind ik niks op YT. Iemand een idee?
Zo'n onschuldig jongensgezichtjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zit weer lekker belangrijk uit zijn ogen te kijken
Niet Rinus afplassen!quote:
Jack de Vries gaat het wel ff rechtlullen denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar zit voor een miljardje PVDA tuig idd....
Ja drie of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sywert doet nu toch achttien studies?
Hij zei dat'ie op een terras zou zitten. Dat is "nee" zonder nee te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
De professor houdt van voetbal? Anti-climax.
Nieuwe premier ik zeg het jequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en dan nog een actiecomiteetje links en rechts, ja die boy is ekte ekte
Oh okee, pfoe ik let weer eens niet op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij zei dat'ie op een terras zou zitten. Dat is "nee" zonder nee te zeggen
Als dat al zo is zou ik dat niet posten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
Oh Sylvana! Ik ben het een keer met'r eens!
De gruwel
Over 3 jaar is het gewoon een VVDert. Dit is gewoon JOVD 2.0quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij komt uit een rijkeluisdorp bij mij in de buurt
Wat gaat ie daarmee doen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die 17000 euro zet echt zoden aan de dijk
Dat politici zich aan hun woord dienen te houden.quote:
Dat roept iedereen al drieduizend jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat politici zich aan hun woord dienen te houden.
Dictators liegen doorgaans nog het minst...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat roept iedereen al drieduizend jaar
Jan klaagde over het gebrek aan sex in Groningen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
Heb ik veel gemist ? Man bijt hond was zo leuk.
En hij doet dus meer dan alleen roepen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat roept iedereen al drieduizend jaar
Moet ie eerst uit de kast komen.quote:
Ze heeft ook behoorlijk rode lippen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Silvana een rode kop.
Als je tussen haar benen kijkt.
Bekertje klappermelk eronder en ze is er zo uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
Nu komt Sylvana met een anekdote hoe ze in een boom is opgegroeid.
Nog meer roodquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef marcodej het volgende:
Sylvana heeft een "ik vind niks leuk"- dag. Vast ongesteld.
Waarom niet? Is toch warm?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom laten vrouwen dat altijd expres zo zien?
Alleen vrouwen die aandacht tekort komen doen datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom laten vrouwen dat altijd expres zo zien?
Van de Marlies Dekkers dingen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die aandacht tekort komen doen datIk vind het ordinair.
Generatiekloof. No jokequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die aandacht tekort komen doen datIk vind het ordinair.
Bijvoorbeeld, of zoals nu bij Sylvana, dat je die bandjes ziet.quote:
Kan best, ik doe wel een strapless bh aan bij zo een shirtjequote:
waarom wil je dat zo graag laten zien? Ik zie het ook altijd bij scholieren enzo.quote:
heeft waarschijnlijk zelf een belangquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef Deckard het volgende:
Jort die weer facebook zit de hoogte in te prijzen. pfff... wat een mongool.
Bandjes kan best sexy zijn....maar Syl zal NOOIT sexy zijn...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of zoals nu bij Sylvana, dat je die bandjes ziet.
[..]
Kan best, ik doe wel een strapless bh aan bij zo een shirtje
Dat sowieso niet. Al heeft ze 100 bandjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bandjes kan best sexy zijn....maar Syl zal NOOIT sexy zijn...
Mag jij syl zeggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bandjes kan best sexy zijn....maar Syl zal NOOIT sexy zijn...
Sneue zeikkut.quote:
Ik dacht dat ik hem zag maar het was die kale econoom.quote:
Dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jawel, hij is op z'n tijd verschrikkelijk grappig
Damn wat moet jij een saai mens zijn zeg...Hartman is de grappigste man die Nederland rijk is!!!! Ik daag je uit een grappiger iemand te noemen!quote:
Tijl Beckand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn wat moet jij een saai mens zijn zeg...Hartman is de grappigste man die Nederland rijk is!!!! Ik daag je uit een grappiger iemand te noemen!
Gijpie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn wat moet jij een saai mens zijn zeg...Hartman is de grappigste man die Nederland rijk is!!!! Ik daag je uit een grappiger iemand te noemen!
Ruben Nicolaiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tot het einde Pieter-Jan.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel hele grote letters gekrgen, of had hij die al?
Scherp.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Dat decor achter hem is net vier op een rij.
Rrright.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |