Nou ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die mongolen hebben me vandaag door drie uitzendbureau's laten bellen om te vragen of ik weer daar wilde komen werken
Olivia Wilde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
goei tt allen suggereer nieuw meidje
SPOILER: Nsfw voor DatdusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal daar nooit werken, dom bedrijf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar werkt praktisch heel schoolgaand Overijssel volgens mij
Doe eens gek, kort en pittig met van die blauwe en groene strepenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:19 schreef MineraalWater het volgende:
aldie, Welke kleur haar moet de chick hebben?
Voor die laatste heb je Katy Perryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe eens gek, kort en pittig met van die blauwe en groene strepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
Die zat toch ook in House laatste seizoen?SPOILER: Nsfw voor DatdusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SC
quote:Voordat je reageert
Hier alleen posts over de game Minecraft, voor SC kun je terecht in Topicreeks: Minecraft SC
quote:
Dat bericht stond er ook nog maar net 4 min voordat ik die post maakte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Nu krijg je vast een note Mender. FoeiHeb hem voor de zekerheid maar aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn account note vrij houden![]()
Dan kan niemand op het werk meer op fok.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IP ban voor Mender zou redelijk zijn.
Hoeveel lopen er dan bij jullie rond op de zaak?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:44 schreef Mender het volgende:
[..]
Dan kan niemand op het werk meer op fok.
Houd je mond ik kon toch driekwart van haar foto's niet posten omdat die pedo overkomen.quote:
Hoe oud is dat kind man?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeveel lopen er dan bij jullie rond op de zaak?
[..]
Houd je mond ik kon toch driekwart van haar foto's niet posten omdat die pedo overkomen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)meisje.html#comments
Chick voor in de OP.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ooit neem ik een pimp abo. Gewoon om de notes te lezen en Bobbers' posts automatisch roze te laten markeren.
hahahahhaahahahaquote:
Als je er 50 notes hebt krijg je de blad muziek van bach.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb 1 note, maar wat doet dat, niets zeker?
Dat zijn op- en aanmerkingen van mods en admins op wangedrag van je. Schavuit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb 1 note, maar wat doet dat, niets zeker?
Ik heb liever Vivaldi.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je er 50 notes hebt krijg je de blad muziek van bach.
Oh, dan gedraag ik me hier nog wel blijkbaar, ik zit op een ander forum waar ik veel netter ben dan hier maar heb daar genoeg warns gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn op- en aanmerkingen van mods en admins op wangedrag van je. Schavuit.
Viva, ongestelde vrouwen die niet tegen humor kunnen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, dan gedraag ik me hier nog wel blijkbaar, ik zit op een ander forum waar ik veel netter ben dan hier maar heb daar genoeg warns gekregen.
Nee, gtaforum.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Viva, ongestelde vrouwen die niet tegen humor kunnen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://i.fokzine.net/gm/ads/chrome_abp.swf
OH KIJK WAT LEUK MAAR DAT GA IK NIET DOEEEN!
Ik heb IE, Chrome en firefox. Maar ik gebruik Ie tab op chrome om ie in te testen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben hier nog meer mensen veel browsers, dus niet alleen IE of FF, of Chrome?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Krijg je een beurt van één van de moderators.
pics.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan komt yvonne je persoonlijk opzoeken met haar posse.
moet je doen man, anders kan je niet makkelijk quoten en shitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://i.fokzine.net/gm/ads/chrome_abp.swf
OH KIJK WAT LEUK MAAR DAT GA IK NIET DOEEEN!
Nee, gek genoeg lukt dat wel hoor, ook met ABP.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
pics.
[..]
moet je doen man, anders kan je niet makkelijk quoten en shit
mwah niet echtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:03 schreef MineraalWater het volgende:
Bob dit vind je denk ik wel tof, Beetje zoals M83:
owh nja beter tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg lukt dat wel hoor, ook met ABP.
Bob toch!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef bobbernaut het volgende:
Hele dag al buikpijn en het moment dat er elk moment zwarte testificates uit mn aars kunnen komen....
wel goed ja, maar deze is beter:quote:
hahaha deze was niet eens zo ergquote:
Ik lag Bobber knuffelflikker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou volgende TT "Bobber knuffelnikker" eigenlijk een ban opleveren?
Or no, a fence!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
no offense ben zelf ook alloghtohohohohoooon
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou volgende TT "Bobber knuffelnikker" eigenlijk een ban opleveren?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of "Schattig zwartjoekeltje"
godsamme zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind het ergens fascinerend a la "does not compute" dat een getint medemens Minecraft speelt. Ergens heb ik het idee dat het een "blanke nerdjes"-spel is
Pim Holland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef MineraalWater het volgende:
Die linker lijkt een bietje op kim holland.
ALLEMEMAGGIESquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja is goed join onze server "Fok! Serbs"
Nee maar ik ben wel vriendjes met de mafia.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je bent zeker vriendjes met Comrade Mladic?
Poetin?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel vriendjes met de mafia.
Brabant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Breda-Zuid jijweetzelffff kalakakalala
Note +100000quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar nu even serieus zonder die klapmongool boven mij.
Vanavond even paar potjes TA doen?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar nu even serieus zonder die klapmongool boven mij.
Vanavond even paar potjes TA doen?
Is het een beetje een leuke film? (/r/reactiongifs)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:33 schreef MineraalWater het volgende:
Weet nog niet, Misschien ga ik naar MIB 3.
[ afbeelding ]
Maar dan wil ik ook jou zwoele stem horenquote:
Weet ik niet heb hem toch nog niet gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is het een beetje een leuke film? (/r/reactiongifs)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar dan wil ik ook jou zwoele stem horen
Tss.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze ruimen wel flink op in dat topic
welk topic, dat topic met die broek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze ruimen wel flink op in dat topic
Die werkt ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, hij deed het net bij mij
http://gifs.gifbin.com/112009/1257946416_banana_man.gif
SPOILER: NIET KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
hmmm best erg iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vergelijk jij nu zelf kleurlingen met stront?
ban anders jwzquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
laf editje
jongens, jongens: sexwoordenboek.nl stopt ermee
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
Joa Ik doe vanavond mee met tribes ascend.
herp?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, jij volgde het songfestival
Ik moet Bosnie representen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, jij volgde het songfestival
Oranje is juist een mooie kleur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef bobbernaut het volgende:
Picfail
En ja ik weet ook wel dat t voor EK is, neemt niet weg dat oranje een lelijke kleur is..
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Karper karper karper
huib is een larper
po-am vs bloem.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bloem bloem bloem
you wrote a nice poem
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Karper karper karper
huib is een larper
In een straal van twintig kilometer geen enkele flat te vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:16 schreef tuut-chips het volgende:
barbequeen op je balkonnetje 3 hoog in de ghettos van assen zeker
De flats in Dronten zitten ondergronds.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In een straal van twintig kilometer geen enkele flat te vinden
Ach, ik had ook in een voorstadje van R'dam kunnen wonen. Ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De flats in Dronten zitten ondergronds.
Nee Nijmegen is lekker wil je zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef vogelkooi het volgende:
Als je niet in flevoland woont heb je niks te klagen.
JAquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee Nijmegen is lekker wil je zeggen
Waarom zoek je dit?quote:
Is dat net als dwarfes vs zombies?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef maurisioo het volgende:
Deze server is leuk:
mc.dxgames.net
Zombies vs Soldiers
Je begint als soldier of zombie. Soldiers moeten goede plek vinden, zombies komen erachteraan. Soldiers gaan dood, worden zombies. ENZOVOORT!!!
heel leuk![]()
Half life had al zo'n modquote:
Van http://projecteuler.net/.quote:The prime factors of 13195 are 5, 7, 13 and 29.
What is the largest prime factor of the number 600851475143 ?
Ja is goed, teamspeak?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ey noobs, Hoelaat gaan we nou beginnen? het is al half 10.
ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wilde die vraag beantwoorden maar toen vergat ik hem
Mogge! Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber dat was grappig want amnesie is een ander woord voor geheugenverlies
Lijkt erop, maar het is wel iets anders. Gebaseerd op CS en CoD 2 zombies.quote:
blijf die Dronten Time Zone toch raar vindenquote:
Sinds we hem hebben werkt alles toch een stuk makkelijker. We zijn Den Haag er dan ook erg dankbaar voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
blijf die Dronten Time Zone toch raar vinden
quote:
Plaats foto danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:43 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zag me vandaag toch 3 paupers op straat staan zeg, Heb er zelfs een foto van gemaakt.
Een kerel met lang haar, helemaal in het zwart met roos op z'n rug en op z'n schouders, Een vrouw die een of andere "jurk" aan had met crocks eronder en een uitpuilende buik.
En dan nog een opa die er uit zag als een kapotte zombie die zn bek open had staan van hier tot tokio.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:59 schreef
AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De fuck heeft die kerel op zijn rug zitten?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:43 schreef MineraalWater het volgende:[quote]
Een kerel met lang haar, helemaal in het zwart met roos op z'n rug en op z'n schouders,
quote:Het Balgooien vindt plaats op de eerste zondag na de carnaval. Pasgetrouwde stellen gooien op de eerste zondag van het vasten na de hoogmis (11.00 uur) snoepgoed en fruit uit het raam naar de kinderen die buiten staan te wachten die hard: bal, bal, bal, staan te roepen. Ook het Boerenbruidspaar (carnaval) doet mee.
Het zijn katholieken kindertjes, vooral de jongetjes lusten graag balletjesquote:
laat gewoon zien pussy!quote:
ik ben degene die blijft zitten, dat dan weer welquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:51 schreef MineraalWater het volgende:
Bob met z'n kloon genaamd Henry: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |