quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)meisje.html#comments
Chick voor in de OP.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ooit neem ik een pimp abo. Gewoon om de notes te lezen en Bobbers' posts automatisch roze te laten markeren.
hahahahhaahahahaquote:
Als je er 50 notes hebt krijg je de blad muziek van bach.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb 1 note, maar wat doet dat, niets zeker?
Dat zijn op- en aanmerkingen van mods en admins op wangedrag van je. Schavuit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb 1 note, maar wat doet dat, niets zeker?
Ik heb liever Vivaldi.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je er 50 notes hebt krijg je de blad muziek van bach.
Oh, dan gedraag ik me hier nog wel blijkbaar, ik zit op een ander forum waar ik veel netter ben dan hier maar heb daar genoeg warns gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zijn op- en aanmerkingen van mods en admins op wangedrag van je. Schavuit.
Viva, ongestelde vrouwen die niet tegen humor kunnen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, dan gedraag ik me hier nog wel blijkbaar, ik zit op een ander forum waar ik veel netter ben dan hier maar heb daar genoeg warns gekregen.
Nee, gtaforum.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Viva, ongestelde vrouwen die niet tegen humor kunnen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://i.fokzine.net/gm/ads/chrome_abp.swf
OH KIJK WAT LEUK MAAR DAT GA IK NIET DOEEEN!
Ik heb IE, Chrome en firefox. Maar ik gebruik Ie tab op chrome om ie in te testen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben hier nog meer mensen veel browsers, dus niet alleen IE of FF, of Chrome?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |