quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klopt ja. Wachten tot de ware of zo iets.
Silk was jouw vriendin toch ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vriendin is wel zwanger, er komt een kleine Patjen.
Ja. Nouja niet was, is.quote:
Je kan geen vriendin hebben als het geen homo sapiens is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
Silkje2012quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ok mee eens ze is niet zwanger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan geen vriendin hebben als het geen homo sapiens is.
Dolfijnen tellen derhalve niet mee.
Rectificeer uw eerdere uitspraak aub.
Weet ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets.
Je bent wel gewoon een hele mooi jongen
heb je hem met zijn kop in de zee gehouden ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik haat kinderen. Verdomme vorige week ook ik was in Zeeland
. Ik was een rog aan het aaien toen wilde ik weglopen botste er weer een kind tegen mij aan. Kutkinderen.
Verdomme dit wilde ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je hem met zijn kop in de zee gehouden ?
Ik wilde hem van de brug af mieteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je hem met zijn kop in de zee gehouden ?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde hem van de brug af mieteren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik haat kinderen. Verdomme vorige week ook ik was in Zeeland
. Ik was een rog aan het aaien toen wilde ik weglopen botste er weer een kind tegen mij aan. Kutkinderen.
Maar ik zou het ook niet met de eerste de beste die voor de deur staan even doen. Heb ik trouwens ook niet gedaan.quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik zou het ook niet met de eerste de beste die voor de deur staan even doen. Heb ik trouwens ook niet gedaan.
een marrogkaan, draagt zijn gif in een nektasjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon in de bak met roggen gooien. Er zit altijd wel een rog tussen die gif bij zich draagt.
zo erg zijn als je van die reuzen kinderen van 8 zo nemen jaquote:
Roggen zijn wel baas, ook omdat je kunt zien hoe vaak ze iemand gestoken hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon in de bak met roggen gooien. Er zit altijd wel een rog tussen die gif bij zich draagt.
meneer heeft zijn vakantie geld gehad ?quote:
Zou best kunnen. Zit dat meteen bij je salaris inbegrepen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
meneer heeft zijn vakantie geld gehad ?
bij mij welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Zit dat meteen bij je salaris inbegrepen?
Speer met pijlstaartroggenstekels.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Roggen zijn wel baas, ook omdat je kunt zien hoe vaak ze iemand gestoken hebben
een Fokker zonder Foboquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:19 schreef Typisch het volgende:
Wat is ''Anonieme_Fokker''? Ik snap die shit van fobo niet.
En een puike munt erbij. Maar als de rog steekt dan breekt de punt af maar zie je hem nog wel en dan groeit er een nieuwe bij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Speer met pijlstaartroggenstekels.
[ afbeelding ]
ik krijg het volgende maand pas btw. iets van 600 eckermannetjes erbijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Salarisstrookje nog niet gehad.
Zou mooi zijn als ik die ook nog krijg.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik speel dat filmpje altijd af als mijn moeder wat stoms zegt![]()
Daar wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb groei remmers gehad van de dokter omdat ik 2.08 zou worden.
Uiteindelijk blijven "steken" op 1.98m.
Moest ik paar maanden terug voor mijn Medisch Onderzoek voor school, ben ik alsnog gegroeid
Ben nu officieel 2 meter
echte hollanderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb groei remmers gehad van de dokter omdat ik 2.08 zou worden.
Uiteindelijk blijven "steken" op 1.98m.
Moest ik paar maanden terug voor mijn Medisch Onderzoek voor school, ben ik alsnog gegroeid
Ben nu officieel 2 meter
Tyfus werk, post zo wel foto op fbquote:
Ja achter de PC merkt niemand dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:24 schreef Monopoly het volgende:
Op zich went het wel. Maar het is wel klote ja.
ey ouwe neus moet je nog die KANYE EN HOV kaartjes of wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tyfus werk, post zo wel foto op fb
hi ha hondenlulquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja achter de PC merkt niemand dat.
hi ha ho
HALLO STEVENMAC26 BENT U DAAR?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ey ouwe neus moet je nog die KANYE EN HOV kaartjes of wat?
Rebelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb de laatste 3 uur maar vrijgenomen
en daar ben je dan maar 20 minuten, een reis daarheen kost me 3 uurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
wie mij wil meeten moet naar utrecht centraal komen
oke neem wel je machinegeweer mee gaan we No Russian naspelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
wie mij wil meeten moet naar utrecht centraal komen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
wie mij wil meeten moet naar rotterdam centraal komen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
wie mij wil meeten moet naar mijn huis komen
LEUGENS!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan geen vriendin hebben als het geen homo sapiens is.
Dolfijnen tellen derhalve niet mee.
Rectificeer uw eerdere uitspraak aub.
Ik zit ook in de trein, maar het gaat duidelijk niet over mijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
gvd net in de trein een sma met enorme tieten
van waar naar waar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein, maar het gaat duidelijk niet over mij
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
gvd net in de trein een sma met enorme tieten
En anders?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jammer dat niet rotterdam - den haag
daarom ook chloroformquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kop kleiner dan ik.en anders kan ik je nog steeds aan.
En die is hoe groot?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Over welk gedeelte van zijn lichaam hebben we het nu?
Ik ben 178 en draag geen hakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef arachide. het volgende:
Ik ben 178 en ik draag hakken. bitch, im fabulous!
ben je ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef Plastic_zak het volgende:
coban is helemaal erg ze zegt altijd dat ik een kleine blonde jb ben
Nog altijd niet langer dan mijn 25 centimeter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef Plastic_zak het volgende:
dimens weet dat mijn pener enorm istoen snuf en dv naar de wc gingen gingen wij even fappen
(no homo)
gwn 21 centimeter, 25 is té.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog altijd niet langer dan mijn 25 centimeter.
Nouen. Nog nooit last van gehad. En er zijn toch niet veel vrouwen die ik ken die langer zijn.quote:
dat niet helaasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog altijd niet langer dan mijn 25 centimeter.
appeltaart?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb zin in iets met uien en gehaktballen en tomatensaus.
Ga niet moeilijke woorden gebruiken zo van kijk mij slim zijn sklquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gebruikt het in de verkeerde context knul [ afbeelding ]
I like my men 185 and loooonger.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen. Nog nooit last van gehad. En er zijn toch niet veel vrouwen die ik ken die langer zijn.
Ze wilt gewoon niet dat hij te dichtbij komt. Alleen het topje erin.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
185, dat moet vast en zeker pijn doen
sinds wanneer val jij weer op mannen?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
svjij herinnert me eraan dat ik nog bier moet halen
Deze manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds wanneer val jij weer op mannen?
quote:
En ook op meerdere.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
P_Z g, snel halen danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
svjij herinnert me eraan dat ik nog bier moet halen
Sinds 1994, sinds 2008 ook vrouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dus je bent 17/18?quote:
Koelkast op je slaapkamer ? jij baasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wilde net een biertje pakken om te chillen in de zon, maar ik had blijkbaar gisteravond mijn koelkastje op mijn slaapkamer niet goed afgesloten. Alles ineens lauw
Nu leg ik maar elke keer een flesje in de vriezer.
kijk jongens, hier hebben jullie haar leeftijd waar jullie zo dorstig om vroegenquote:
Jij gaat toch zeker ook niet naar die meet in Amsterdam?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga jij morgen naar Rotterdam ofzo? Meet of zulks?
huur zo'n gekke pakki in man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die toevallig een goedkope vertaler weet en verstand heeft van ICT? Heb via mijn oom in Amerika een paar klanten die ik van hem over kan nemen qua website e.d. alleen moet ik dan eerst mijn eigen website omgooien en ook een Engelse van maken. Maar daar gaat een paar uur in zitten en daar heb ik geen zin in.
Alles buiten Rotterdam ga ik niet heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker ook niet naar die meet in Amsterdam?
Top.quote:
Ja naast mijn pc, dus altijd bier binnen handbereikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Koelkast op je slaapkamer ? jij baas
Indiërs bedoel ik, vertalen alles voor je.quote:
Ja true, effe naar zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Indiërs bedoel ik, vertalen alles voor je.
Is dit je overkomen Dimens?twitter:neusspree twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 14:12:00altijd denken ja ik ga de hele middag zonnen en dan na 5 minuten besef je dat je je doodverveeld je kent het wel reageer retweet
Nee. Ik wacht op mijn patat bij de snackbar. Ik denk dat het klaar is nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef Trollscience het volgende:
Is dit je overkomen Dimens?twitter:neusspree twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 14:12:00altijd denken ja ik ga de hele middag zonnen en dan na 5 minuten besef je dat je je doodverveeld je kent het wel reageer retweet
Ik kon niet wachten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hopelijk wel even in de vriezer gelegd dan
Maar anyway proost man.
Amstelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Snuf. het volgende:
Gisteren ging ik dus naar de C1000 voor die actie 3 = 2, hadden ze alleen nog AmstelVerder geen enkel kratje andere pils
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Snuf. het volgende:
Gisteren ging ik dus naar de C1000 voor die actie 3 = 2, hadden ze alleen nog AmstelVerder geen enkel kratje andere pils
Thnx, gelukkig is de pijn nu wel weg.quote:
Ik moet zeggen, ik kwam wel om 21:30 binnen terwijl ze 22:00 sluiten. Maar dan nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik heb er 9 gekocht.
3 Heineken, 3 Hertogh Jan en 3 kratten Amstel.
Hehe, ja ik heb ze bij mijn werk gedumpt. Die hebben toch ruimte over in de gigantische inloop koelkasten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik kwam wel om 21:30 binnen terwijl ze 22:00 sluiten. Maar dan nog
Chill, ik heb geen zin om in mijn eentje drie kratten te gaan halen en mijn huisgenoten zijn er niet.
Eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Zon en bier,beste combinatie die er is.
Tieten horen er ook bij in die formule.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Zon en bier,beste combinatie die er is.
quote:
mijn armen waren laatst verbrand, toen smeerde ik er nivea op en nu geen last meer.quote:
werkt dat ook bij geroosterd brood dat zwart is?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn armen waren laatst verbrand, toen smeerde ik er nivea op en nu geen last meer.
Mijn pecs zijn verbrand.quote:
jij toch ook bollequote:
Iedereen weet dat je dik bent manquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
Steven waarom moet je het nou iedereen vertellen
Nu al een baasquote:
Samzz ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Een chick die ik ken is zo erg verbrandt![]()
![]()
Lekker voor die hoer
Nee, want dan had er wel iets anders gestaanquote:
ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, want dan had er wel iets anders gestaan
En we waren wel op het strand gisteren maar dat was pas later
mijn zusje is bijna jarig, ik een boek geven mn broertje een boek geven. Totaal: 30 euro, hij: ik heb geen geld bijquote:
heb je pijn bij je kringspierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik was verdwaald in phnom penh liep om 22:00 weg kwam om 23:30 bij hostel allemaal ongure straten en mensen donkere steegjes wtf
En geen geld voor Max Payne 3?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje is bijna jarig, ik een boek geven mn broertje een boek geven. Totaal: 30 euro, hij: ik heb geen geld bij
[ afbeelding ]
nou goed gingen we nog even de stad in om te kijken voor nieuwe schoenen zodat hij die later met onze moeder kon gaan halen. zag ie dus exclusives en die moest hij hebben ditdatTotaal:120 euro
ja maar dat komt omdat ik beetje schrale anus heb van al dat schijtenquote:
he pzquote:
biesj!quote:
naja was net zo'n hoer die met mij mee naar boven wou voor 'massage'quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog naar de hoeren geweest in cambodja?
Hij stuurt jouw een uitnodiging voor een feestje op het feestterein 'killingfield parties en co'quote:
was t een chick with a dick ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja was net zo'n hoer die met mij mee naar boven wou voor 'massage'
rare masseuse zo met haar tieten half uit haar topje en 10cm hoge hakken in een bar met oude rijke westerse mannen
neh dat is thailand, dit was eigenlijk een knappe chick chick moet ik zeggen!quote:
waarom ben je niet gegaan danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh dat is thailand, dit was eigenlijk een knappe chick chick moet ik zeggen!
waarom doe je dat niet?? zal vast niet meer als 10 euro kostenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja was net zo'n hoer die met mij mee naar boven wou voor 'massage'
rare masseuse zo met haar tieten half uit haar topje en 10cm hoge hakken in een bar met oude rijke westerse mannen
leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
omdat ik niet meer dan 10 euro te spenderen heb
ik ben blut man, ik kan slapen en eten en metro chillen meer niet
en dat is het
ja we geloven je hoor. waar was je ookweer op vakantie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:49 schreef Boterbartje het volgende:
kijk ik kan wel 10 dollar missen geen probleem.. maar ik betaal gewoon niet voor seks en ik spendeer het liever aan iets anders
als je iemand met uitgaan versiert kost dat indirect ook geldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:49 schreef Boterbartje het volgende:
kijk ik kan wel 10 dollar missen geen probleem.. maar ik betaal gewoon niet voor seks en ik spendeer het liever aan iets anders
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef Beach het volgende:
[..]
als je iemand met uitgaan versiert kost dat indirect ook geld
ik zit nu in cambodjaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja we geloven je hoor. waar was je ookweer op vakantie?
ik weet het ik weet het maar ik wil helemaal niet zo'n iemand die op geld uit is en waar al 100000den piemels in zaten en allesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef Beach het volgende:
[..]
als je iemand met uitgaan versiert kost dat indirect ook geld
als je uitgaat meot je drinken en entree kost geld. als je hoer op straat oppikt kost geldquote:
maar het is maar voor even tochquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
fe
[..]
ik weet het ik weet het maar ik wil helemaal niet zo'n iemand die op geld uit is en waar al 100000den piemels in zaten en alles
Jawel.quote:
ok ok ik ga misschien wel even kijken op balkon terras voordat ik ga slapen xxquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
oke ik ga naar een g om bier te drinken xoxo o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |