Koelkast op je slaapkamer ? jij baasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wilde net een biertje pakken om te chillen in de zon, maar ik had blijkbaar gisteravond mijn koelkastje op mijn slaapkamer niet goed afgesloten. Alles ineens lauw
Nu leg ik maar elke keer een flesje in de vriezer.
kijk jongens, hier hebben jullie haar leeftijd waar jullie zo dorstig om vroegenquote:
Jij gaat toch zeker ook niet naar die meet in Amsterdam?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga jij morgen naar Rotterdam ofzo? Meet of zulks?
huur zo'n gekke pakki in man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:53 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die toevallig een goedkope vertaler weet en verstand heeft van ICT? Heb via mijn oom in Amerika een paar klanten die ik van hem over kan nemen qua website e.d. alleen moet ik dan eerst mijn eigen website omgooien en ook een Engelse van maken. Maar daar gaat een paar uur in zitten en daar heb ik geen zin in.
Alles buiten Rotterdam ga ik niet heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij gaat toch zeker ook niet naar die meet in Amsterdam?
Top.quote:
Ja naast mijn pc, dus altijd bier binnen handbereikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Koelkast op je slaapkamer ? jij baas
Indiërs bedoel ik, vertalen alles voor je.quote:
Ja true, effe naar zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Indiërs bedoel ik, vertalen alles voor je.
Is dit je overkomen Dimens?twitter:neusspree twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 14:12:00altijd denken ja ik ga de hele middag zonnen en dan na 5 minuten besef je dat je je doodverveeld je kent het wel reageer retweet
Nee. Ik wacht op mijn patat bij de snackbar. Ik denk dat het klaar is nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef Trollscience het volgende:
Is dit je overkomen Dimens?twitter:neusspree twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 14:12:00altijd denken ja ik ga de hele middag zonnen en dan na 5 minuten besef je dat je je doodverveeld je kent het wel reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |