Mensen zijn gestorven voor mijn telefoon.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)-ziek-door-gif.dhtml
Ik werk op een PC en voor thuis Macbook om te FOK!ken en zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kweenie heb het niet gelezen. ik heb ook een mac, een iMac eindelijk af van die duizenden kabels
Er was toch ook een werknemer 'verdwenen' toen hij een futiel detail van de iPhone had gelekt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen zijn gestorven voor mijn telefoon.
Geen idee. Kan best. Zou mij eigenlijk niet eens verbazen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er was toch ook een werknemer 'verdwenen' toen hij een futiel detail van de iPhone had gelekt?
Zoiets dacht ik, hij zal wel 'concrete shoes' hebben nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Kan best. Zou mij eigenlijk niet eens verbazen.
DV IS ONGESTELD HAHAHAA.quote:
als je de instelling goed instelt moet het werken in theoriequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Respect als je daar normaal mee kan werken.
Klopt ja. Wachten tot de ware of zo iets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso had hij haar niet kunnen klaren.
DV heeft een zeer uitgesproken mening over wachten met sex meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |