Waarom zou je je fiets niet overspuiten? Zit er sinds kort met m'n OCR ook weer over te denken, en dan alsnog een Ultegra groep eronder hangenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:11 schreef SuperWeber het volgende:
Fietsen zijn niet om over te spuiten... Erop fietsen moet je en als je dat genoeg gedaan hebt, mag je een nieuwe kopen
Losse ultegra groep + spuitwerk kun je een betere nieuwe fiets van kopen..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Freddeh het volgende:
LAPO:
[..]
Waarom zou je je fiets niet overspuiten? Zit er sinds kort met m'n OCR ook weer over te denken, en dan alsnog een Ultegra groep eronder hangen
2e Hands doelde ik inderdaad opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Losse ultegra groep + spuitwerk kun je een betere nieuwe fiets van kopen..
Tenzij je een 2e hands groep op de kop kunt tikken, staat op dit moment wel een aardige te koop op fiets forum
Als je maar niet die gele voorvork over spuitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Freddeh het volgende:
LAPO:
[..]
Waarom zou je je fiets niet overspuiten? Zit er sinds kort met m'n OCR ook weer over te denken, en dan alsnog een Ultegra groep eronder hangen
Jawel, ook zwart. Zat te denken aan felgele bestickeringquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Als je maar niet die gele voorvork over spuit![]()
Ook goed, zolang er maar geel in blijftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jawel, ook zwart. Zat te denken aan felgele bestickering
Ik ga morgen 10 km fietsen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen Bilzen Classic 180 km met eentwee.
Overmorgen Utrecht - Middelburg 180 km
Maandag rondje Veerse meer? 100 km
Bruut! Dat wil ik ook nog eens doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga morgen 10 km fietsen!![]()
(Onder de grond, mergelgrot mountainbiken met een vrijgezellenfeest.)
Daarna stappen en slapen in Maastricht, dus zondag niet fietsen denk ik....
Maandag wel een mooi lang stuk toeren!
www.aspadventure.nlquote:
Vetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga morgen 10 km fietsen!![]()
(Onder de grond, mergelgrot mountainbiken met een vrijgezellenfeest.)
Daarna stappen en slapen in Maastricht, dus zondag niet fietsen denk ik....
Maandag wel een mooi lang stuk toeren!
Over iemand heen gereden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
Zal ook moeten sleutelen dit weekend. Voor het eerst gevallen en er loopt iets aan, schakelt niet meer lekker, stuurlint niet meer gesoigneerd en er zit een slag(je) in het achterwiel. Dat laatste laat ik door de FM doen, de rest ga ik zelf maken.
Moet vermeld: was blij met mijn helm. Gast waar ik overheen viel moest wel naar ziekenhuis met hersenschudding, maar gezien de scheur in zijn helm had het slechter kunnen aflopen.
Wil ik van de zomer ook met een maat van mij gaan doen, een rondje limburg. Heb je misschien (achteraf) een kaartje voor me met de route als 'ie bevalt ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef Blik het volgende:
Ik ga maandag richting Limburg met 2 vrienden om daar een "klein" rondje te doen van ongeveer 60 km met o.a. Cauberg, Eyserbosweg en Keutenberg.
Gewoon lussen van Amstel Gold fietsen, deze zijn het hele jaar door bewegwijzerdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wil ik van de zomer ook met een maat van mij gaan doen. Heb je misschien (achteraf) een kaartje voor me met de route als 'ie bevalt ofzo?
Gewoon route 3 van de AGR volgen. 75km en alle finaleklimmen zitten erin. heb hem vorig jaar alleen gedaan en, hoewel ik twee bordjes en dus bergjes gemist heb, vrij goed te volgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wil ik van de zomer ook met een maat van mij gaan doen, een rondje limburg. Heb je misschien (achteraf) een kaartje voor me met de route als 'ie bevalt ofzo?
We reden met vier tegen de wind in, nummer twee maakt een stuurbeweging, nummer drie komt met zijn voorwiel tegen achterwiel van nummer 2 en valt. Ik kon als nummer 4 niet opremmen tegen de vertraging van de vallende nummer 3. Kon ook niet meer uitwijken. Aldus ging ik er overheen. Hoe precies weet ik niet meer, maar op één moment kon ik mijn fiets en mijn loskomende voeten uit de pedalen tegen de blauwe lucht zien. Of het er echt overheen was of er schuin langsheen weet ik niet precies. Het is niet zo dat nummer 3 mijn bandensporen over zijn voorhoofd heeft staan ofzo.quote:
Klinkt ook als een mooie afstand in combinatie met de klimmetjes. Waar ergens moet je dan beginnen of staan die lussen ergens op een kaart ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon route 3 van de AGR volgen. 75km en alle finaleklimmen zitten erin. heb hem vorig jaar alleen gedaan en, hoewel ik twee bordjes en dus bergjes gemist heb, vrij goed te volgen.
Google: Amstel experiencequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Klinkt ook als een mooie afstand in combinatie met de klimmetjes. Waar ergens moet je dan beginnen of staan die lussen ergens op een kaart ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |