SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, ik hoor net dat ik gisteren aan een aziaat heb gevraagd of ik even mocht kijken of ze een horizontale kut had.![]()
Zit in de mogelijkheden,maar ik wil eerst even chillen nog. Heb hoofdpijn als een malle en alles draait nog steedsquote:
Je gaat ervan ouwehoeren met afzichtelijke vrouwen,omdat je ervan overtuigd bent dat ze wel lekker zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alcohol het maakt meer kapot dan je lief is
Eindeluk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Net een email gekregen dat die verhuurder gereageerd heeft,dus vanmiddag weet ik zeker of alles doorgaat spannoonnndddd
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alcohol het maakt meer kapot dan je lief is
Wat leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Net een email gekregen dat die verhuurder gereageerd heeft,dus vanmiddag weet ik zeker of alles doorgaat spannoonnndddd
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het wel. Dan post ik er wel niks meer over.
Zullen Pappie en mammie blij mee zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die studenten van die ontgroening zijn geschorst.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
dat is niksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1051921/02683f1e/klassiekert.html
Kijk die Nick hard gaan dan.
Inderdaad. Ik loop hem gewoon hard te stressen dat het straks niks wordt. Nergens voor nodig,maar ja. Vandaar nu even ontspannen in het zwembadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk maar even naar onze bierberen foto, dan vergeet je alles weer
Hahaha wat een sufkut zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)i._ik_ben_frans.html
Wat een joekel.
Sorry mi mang maar zeg nou zelf,met dit weer zwembadje en bbq pakken is toch wel beter dan binnen BF spelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre ik wou bf met je doen en dan laat je me in de steek
Wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef dreamzk het volgende:
Lol, 68% belasting voor 150k+. Daar gaat Rossdale zn geld.
Volgens Stoma niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry mi mang maar zeg nou zelf,met dit weer zwembadje en bbq pakken is toch wel beter dan binnen BF spelen
Het akkoord is gepresenteerd. Mensen die meer dan 150.000 verdienen mogen 68% belasting gaan betalenquote:
Links aan de macht, bloed aan de muur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef dreamzk het volgende:
Lol, 68% belasting voor 150k+. Daar gaat Rossdale zn geld.
Als ik geen twee keer moest trainen lag ik nu ook aan het zwembadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry mi mang maar zeg nou zelf,met dit weer zwembadje en bbq pakken is toch wel beter dan binnen BF spelen
Boven de 150k betaal je dus 68%. Tot 150k gewoon 52% of zie ik dit verkeerd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het akkoord is gepresenteerd. Mensen die meer dan 150.000 verdienen mogen 68% belasting gaan betalenDaarnaast woon werkverkeer belasten
Net alsof Stef een BBQ overslaatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schijvenstelsel, alles wat je boven de 150k verdient wordt 68% belast. Nog steeds van de zotte, 2/3 van je geld aftikken om de bijstandstrekkers geld te geven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boven de 150k betaal je dus 68%. Tot 150k gewoon 52% of zie ik dit verkeerd?
Goeie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kom vaker "buiten", dus je zal wel een punt hebben.
Dat is tenminste nog leuk. Ik kan nu niet mezelf gaan bezatten op het strand met m'n maten omdat ik om 4!!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik geen twee keer moest trainen lag ik nu ook aan het zwembad
Xbox live vertelt mij genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kent me niet eens.[ afbeelding ]
Sure, laten we het maar op 2-3 uur houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
Die 2-3 uur per dag dat ik achter mijn xboxje zit ja?
That shit cray.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Bozz187 het volgende:
Haha kut vodaphone krijg zo'n sms met "je betaalt voor mobile internet, maar je gebruikt het niet, Wii helpen je graag blablabla"
dus ik dacht kijk ff bij verbruik, 910mb. wtf vodaphone ik zit alweer bijna op me limiet
Die wind doet het hem hoor, ben net snookiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kolere lekker weerbeetje wind erbij, beetje water en een flesje bier.
Goodlife!
Kijk naar mijn play times danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sure, laten we het maar op 2-3 uur houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die wind doet het hem hoor, ben net snooki
Zou je willenquote:
1 ja? Grow some ballsquote:
Already did.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou je willen
[..]
1 ja? Grow some balls
Yes! Ik hou het niet bij 1 standaardquote:
Ik wel, en die zit op mn fiets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes! Ik hou het niet bij 1 standaard
Goh! Daar heb je het de hele tijd al overquote:
Net pas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh! Daar heb je het de hele tijd al over
Kijk zo een grote nagel op zo'n kleine duim.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een makreel voor je topic
En speciaal voor Stef natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kijk zo een grote nagel op zo'n kleine duim.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Je moest eens weten wat ik allemaal met die duim kan
Niet meteen gekke dingen mister, ik had het hier overquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet meteen gekke dingen mister, ik had het hier over
http://www.metacafe.com/w(...)pitated_thumb_trick/
Magie!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet meteen gekke dingen mister, ik had het hier over
http://www.metacafe.com/w(...)pitated_thumb_trick/
Deja-vu!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een makreel voor je topic
En speciaal voor Stef natuurlijk
Blow&Jobsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Oi skyte,
3 euro voor 2 b&j achtige c1000 huismerk ijs.
Vind je dat serieus lekker? Ik vind dat allemaal goor van die gare shit in ijs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Oi skyte,
Ben&Jerry is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je dat serieus lekker? Ik vind dat allemaal goor van die gare shit in ijs.
Macadamian nutsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze man weet. Je gaat toch geen marshmellows enzo door je ijs doen.
Daar hoef ik ook niets van. Maar strawberry cheese cakequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze man weet. Je gaat toch geen marshmellows enzo door je ijs doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het zoveel calorieen heeft. Zondag misschien mezelf maar eens op trakteren
aankomen of afvallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet mijn gewicht halen aardappeltje anders mag ik niet mee doen met dat grappling event
Afvallen heb nog 8 kilo te gaan. Deze week alleen al 5 kilo eraf gezweet. Ga het ook wel halen alleen wil ik weer zoveel mogelijk gewicht er aan knallen de dag van het eventquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afvallen heb nog 8 kilo te gaan. Deze week alleen al 5 kilo eraf gezweet. Ga het ook wel halen alleen wil ik weer zoveel mogelijk gewicht er aan knallen de dag van het event
Wanneer moet je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afvallen heb nog 8 kilo te gaan. Deze week alleen al 5 kilo eraf gezweet. Ga het ook wel halen alleen wil ik weer zoveel mogelijk gewicht er aan knallen de dag van het event
Sauna non stop in, zweet die kilotjes eraf. En scheer je lichaamshaar eraf, bij een uberman zoals jij moet dat toch gauw 2 kilo schelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sauna kan ik maar zo lang want dan verveel ik me kapot. Maarja komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Sauna non stop in, zweet die kilotjes eraf. En scheer je lichaamshaar eraf, bij een uberman zoals jij moet dat toch gauw 2 kilo schelen.
Eind juni dus heb nog tijd genoeg.quote:
tiet zat iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sauna kan ik maar zo lang want dan verveel ik me kapot. Maarja komt wel goed.
[..]
Eind juni dus heb nog tijd genoeg.
Lichtblauw overhemd met bruine korte broek. Bal for life.quote:
Aldi heeft echt een goede versie van cookie doughquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Oi skyte,
Ik zit nu aan een bakje yoghurt ijs, stuk minder calorieen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het zoveel calorieen heeft. Zondag misschien mezelf maar eens op trakteren
No.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lichtblauw overhemd met bruine korte broek. Bal for life.
Geen toffe gevonden. Trek nu ff die van vorig jaar aan voor vanavond. Maakt ook geen reet uit als die verneukt worden. Ga morgen wel verder zoeken.quote:
quote:
quote:
De eerstequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.venumfight.com(...)shorts-blue-red.html
Deze
Of
http://www.venumfight.com(...)ts-black-yellow.html
Deze
Kan niet kiezen
Dat laatste heb ik dus wel, dodelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Jeuk neus, Jeuk ogen.
Gelukkig geen jeuk gehemelte/keel.
Bokbiertjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
Grolsch is altijd goed te pruimen. Net een lente bok op.
Ik doe straks wel een keer mee denk ikquote:
Heb ook last van die shit.quote:
wat een kankerland is dat geworden zegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fuck niet met mexico.
http://www.worldstaruncut.com/uncut/46824
net zoal nedrlandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat een kankerland is dat geworden zeg
wazige shit iddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fuck niet met mexico.
http://www.worldstaruncut.com/uncut/46824
quote:Minecraft voor Xbox 360 staat tweede op de lijst van games die op Xbox 360 gespeeld worden; daarmee laat de game FIFA 12, Battlefield 3 en Call of Duty: Black Ops achter zich. Dit heeft Major Nelson bekendgemaakt in een tweet.
Volgens Major Nelson is dit de eerste keer dat een Xbox Live Arcade-game zo hoog op de lijst staat. Minecraft voor XBLA moet enkel Call of Duty: Modern Warfare 3 voor zich dulden. De rest van de top 10 bestaat uit Halo: Reach op 6, Modern Warfare 2 op 7, NBA 2K12 op 8, The Elder Scrolls V: Skyrim op 9 en Gears of War 3 op 10. Trials Evolution, ook een XBLA-titel, staat op 14.
quote:How about her?
quote:She's cute, but that skin
color's not found in nature.
WHORANGE [hór enj]quote:Sure it is.
It's called "whore-ange."
It's a sickness, really.
It's like doing an oompa loompa.
Only inquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:05 schreef dreamzk het volgende:
Lollerblades
72 triljoen boete voor 11.000 liedjes
Peer-to-peer-dienst LimeWire heeft een schadeclaim van 72 triljoen (72.000 miljard) dollar aan zijn broek hangen voor het illegaal distribueren van circa 11.000 liedjes. Gelukkig voor de uitwisselingsdienst vindt een Amerikaanse rechter het bedrag dat de RIAA, een soort van Amerikaanse BREIN, wil hebben “absurd”. Het totale kapitaal op aarde is 60 triljoen dollar, dus het zou sowieso moeilijk worden voor LimeWire om de boete te betalen.
Rechter Kimba Wood vindt echter wel dat LimeWire schuldig is aan het schenden van verschillende rechten. Hierdoor is het goed mogelijk dat LimeWire alsnog 150.000 dollar per nummer moet betalen, aldus Computerworld. Dat zou betekenen dat het bedrijf in totaal 1,65 miljard dollar moet ophoesten.
LimeWire was jarenlang een zeer populair programma om muziek en andere content mee uit te wisselen. In 2010 werd het programma in de Verenigde Staten verboden, mede door verschillende rechtszaken die het bedrijf aan zijn broek had hangen.
Hmm die zag ik nog net niet aankomenquote:
Is toch best een leuke plaatquote:
Hoe gay het ook is, vind hem ook best fijn. Enige nadeel is wel dat hele straat nu weet dat ik deze gay muziek ook luisterquote:
Dat dus. Wist eerst niet eens van wie is was, en dat was ook wel goed zo. Maar weet niet, catchy songquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe gay het ook is, vind hem ook best fijn. Enige nadeel is wel dat hele straat nu weet dat ik deze gay muziek ook luister
Heb toen bij superbowl ofzo iets van haar gezien, en ik snap niet wat er zo tof aan is?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:17 schreef dreamzk het volgende:
Eerste keer dat ik Nicki Minaj luister, snap nu wel de ophef op 9gag
Haha wtf, lekker gezopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is er gebeurd frank oprecht
Ik werd net, paar uurtjes terug wakker op het rangeerspoor van Utrecht met de volgende attributen: een snee in m'n arm van 5 cm, met bijbehorend al m'n kleren verneukt van het bloed. Zo'n speeltuinpaardje met zo'n veer om te schommelen, maar dan alleen de bovenkant zonder veer (![]()
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
), die kan ik me nog wel herinneren, ergens op de markt meegepakt die al open was.
Opp het rangeerspoor wakker worden is echt intens kut trouwens.![]()
![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ik werd net, paar uurtjes terug wakker op het rangeerspoor van Utrecht met de volgende attributen: een snee in m'n arm van 5 cm, met bijbehorend al m'n kleren verneukt van het bloed. Zo'n speeltuinpaardje met zo'n veer om te schommelen, maar dan alleen de bovenkant zonder veer (![]()
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
), die kan ik me nog wel herinneren, ergens op de markt meegepakt die al open was.
![]()
Maar je werd wakker op rangeerterrein bij Delft?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
ga ook echt niet meer slapen, lekker rustig brak worden en daarna weer ontbrakken, hoef toch geen kut te doen vandaag
daarnaast heb ik blijkbaar al genoeg geslapen in de trein.
Deze quote ik sowieso voor het nageslachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
![]()
Interracialquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Nice, Bridgestone band achter, Pirelli band voor, mixed brands ftw
quote:
u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze quote ik sowieso voor het nageslachtMakreel
Pics!
Hahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
waarom, waarom koop ik in godsnaam makreel in utrecht, als ik naar delft ga
bitch plzquote:
Pics van dat speelbeest en bebloede kleren!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
waarom, waarom koop ik in godsnaam makreel in utrecht, als ik naar delft ga
Superheroes/Human After Allquote:
Mwa die vind ik iets minderquote:
fucking epic zuip verhaal dit. linkje in de OP?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
) en een kilo makreel (
![]()
![]()
Pierre
![]()
dat paard ding heb ik in die rangeertrein laten liggen man, dat was echt kkzwaar, achteraf wel zondequote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pics van dat speelbeest en bebloede kleren!
Wel lekker,makreel
Daarvoor heb je toch GHB, praten is zilver zwijgen is goud. Stop wat in die bitch haar mond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
neh, ik had op een gegeven moment beet met een superleuke chick die daar rondliep, zo'n altijd vrolijk, lachend meisje, maar toen kwam mijn clubgenoot langs die haar voor zichzelf wilde en ging dus mij lopen verneuken.
van je vrienden moet je het hebben zullen we maar zeggen
quote:
Spec ops kan welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef Cliffy het volgende:
Dusssssss
Gears 3
Borderlands
MW3 Spec ops
Coop?
wat toevallig ik ook, en gisteren ookquote:
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yeah buddy super vette shit is dat. Allemaal van die grote op blaas spellen enzo
Kon ook vage atletiek shit zijn dildobagginsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoor
Dat had ik wel verwacht in Limburg jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kon ook vage atletiek shit zijn dildobaggins
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoor
Weert?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]zeker nog nooit in de rampstad geweest?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ga trouwens es naar buiten man ouwe drakenvanger. Beetje met dit weer binnen zitten.
quote:
Het is toch overduidelijk waarom fifa dat soort shit niet wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Zit nu EHL te kijken (euro hockey league) zal jullie geen reet interesseren, maar daar hebben ze dus wel soort van hawkeye en werd op basis daarvan net een goal toegekend. Als fifa zich dit nou ook realiseert
Belachelijk corrupte bende daar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk waarom fifa dat soort shit niet wil.
In Denemarken gaan ze het aankomend seizoen al gebruiken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Zit nu EHL te kijken (euro hockey league) zal jullie geen reet interesseren, maar daar hebben ze dus wel soort van hawkeye en werd op basis daarvan net een goal toegekend. Als fifa zich dit nou ook realiseert
Penalties is ook kut, bij hockey heb je shootouts, maar dat werkt bij voetbal niet, doel is te groot..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Denemarken gaan ze het aankomend seizoen al gebruiken.
En volgens mij word het bij de wedstrijd Engeland - België ook al gebruikt. (dacht dat die vanavond is)
De dag na de finale van het EK word besluit genomen welke van de 2 bedrijven het mag gaan doen, als het al doorgaat.
Ze willen nu ook iets anders voor de penalties gaan proberen
Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook maar bbq'en in eer van Pierre en Stef.
Shootouts hebben ze wel over nagedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Penalties is ook kut, bij hockey heb je shootouts, maar dat werkt bij voetbal niet, doel is te groot..
Wat ook kut is bij voetbal is extra tijd, wat bij hockey het geval is, is wanneer er teveel oponthoud is de tijd gewoon stil word gezet..werkt veel beter
Ja, maar wel te iets te verquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Iemand zin om vanavond in Waddinxveen te chillen?
ha ha ja ik loop de heele dag achter haar aan en fap elke dag op haar facebook fotos ha ha wat kan ik zeggen ik wort gwoon extrem opgewonden van haar en haar vriend wat yummie stelletjequote:
ook en en pols naar de godverquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
hahah eerst bericht weghalen en dan een nieuwe posten
michhas 2.0
Haha nee man, had geen scheermesjes bij de handquote:
Het moet maar weer, er was teveel overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook maar bbq'en in eer van Pierre en Stef.
er mist ook iets uit de lokale speeltuin. fantastisch verhaal datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Frankii het volgende:
Lekker feestje gehad. Wel twee stoelen, een eettafel, en wat kussens gejat. Daarnaast een wc onder de kots, en aangekoekte confetti op de vloeren. Er zijn in totaal 140 man geweest.
Bronstige bert, aangenaam.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat we die reserveren voor jou, mocht je een keer met ons meegaan.
Leuk je te ontmoeten, ik ben Soppende Joop. Zeg hoe laat gaan jouw benen open?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bronstige bert, aangenaam.
[ afbeelding ]
Je bedoelt Palmke.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
Ik heb bij deze bbq maar een palmpje opengetrokken ipv een plaatselijk grolschje
Hier, in Oost-Gelre, zou je daarvoor verbrand worden op de plaats waar de oude Grolsch fabriek ooit stond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
Ik heb bij deze bbq maar een palmpje opengetrokken ipv een plaatselijk grolschje
Sowieso.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier, in Oost-Gelre, zou je daarvoor verbrand worden op de plaats waar de oude Grolsch fabriek ooit stond.
haha Ja is goed slijmende Simon gaat ook meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Michhas het volgende:
Bozzje gaat er vanavond nog gezopen worden?
Gaan we ons weer voorstellen als Soppende Joop en Hardrijdende Harry?
dit. BBQ zonder grolsch is als ademhalen zonder luchtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier, in Oost-Gelre, zou je daarvoor verbrand worden op de plaats waar de oude Grolsch fabriek ooit stond.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha Ja is goed slijmende Simon gaat ook mee
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit. BBQ zonder grolsch is als ademhalen zonder lucht
lol ziek!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
What is deze?!?!![]()
Ik speel even een potje BF3.
Ik heb een sniper in mijn handen.
Ik zie een F35 vliegen.
Ik zoom in en schiet.
En knal die man gewoon kei hard door zijn kop.![]()
Zie je dat vliegtuig zo stuurloos naar beneden komen.
Jammer dat er geen theather mode in BF3 zit.
If only..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat er geen theather mode in BF3 zit.
Jij hebt teminste nog een capture card toch?quote:
Koop die pci kaart van hauppauge, makkelijker.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. En dan moet ik ook spelen op een tv'tje van 30cm![]()
Ik zit al een tijdje te denken om een hd pvr te kopen, maar dan moet ik ook een berg kabes en converters kopen.
Ze zouden het gewoon standaard op de xbox moeten maken dat alles wat je doet dat je dat ook weer kan terug zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken om een hd pvr te kopen, maar dan moet ik ook een berg kabes en converters kopen.
MS had een patent op zoiets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze zouden het gewoon standaard op de xbox moeten maken dat alles wat je doet dat je dat ook weer kan terug zien.
Dat past niet in mijn laptopquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Koop die pci kaart van hauppauge, makkelijker.
Hauppauge Colossus.
[ afbeelding ]
Heb je geen pc dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
MS had een patent op zoiets.
[..]
Dat past niet in mijn laptop
Ja, misschien voor 100 a 120 te verkrijgen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, een laptop dus.
Een hd pvr is ook goedkoper, toch? 2e hands wel.
Whgy dat? Speel je monitor of tv? Bij de tv heb je geen converters nodig, monitor wel. maar dat raad ik je echt afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |