Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook maar bbq'en in eer van Pierre en Stef.
Shootouts hebben ze wel over nagedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Penalties is ook kut, bij hockey heb je shootouts, maar dat werkt bij voetbal niet, doel is te groot..
Wat ook kut is bij voetbal is extra tijd, wat bij hockey het geval is, is wanneer er teveel oponthoud is de tijd gewoon stil word gezet..werkt veel beter
Ja, maar wel te iets te verquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Iemand zin om vanavond in Waddinxveen te chillen?
ha ha ja ik loop de heele dag achter haar aan en fap elke dag op haar facebook fotos ha ha wat kan ik zeggen ik wort gwoon extrem opgewonden van haar en haar vriend wat yummie stelletjequote:
ook en en pols naar de godverquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
hahah eerst bericht weghalen en dan een nieuwe posten
michhas 2.0
Haha nee man, had geen scheermesjes bij de handquote:
Het moet maar weer, er was teveel overquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ook maar bbq'en in eer van Pierre en Stef.
er mist ook iets uit de lokale speeltuin. fantastisch verhaal datquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:14 schreef Frankii het volgende:
Lekker feestje gehad. Wel twee stoelen, een eettafel, en wat kussens gejat. Daarnaast een wc onder de kots, en aangekoekte confetti op de vloeren. Er zijn in totaal 140 man geweest.
Bronstige bert, aangenaam.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat we die reserveren voor jou, mocht je een keer met ons meegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |