Laatmaar hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 11:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pics van wat? Pics van vrouwen die zeggen dat ze niet in blote benen naar buiten gaan?
quote:
AWESOME!!quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:07 schreef badboynova het volgende:
Ooh dammmm wat ben ik bruin geworden, uhhhhh wait ik was al bruin
.... rot op .... jij bent al een prima kleurtjequote:Op zondag 27 mei 2012 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook bruin worden.. maar mijn lijf wil dat nooit! fuuu
Dude.. ik geef lichtquote:Op zondag 27 mei 2012 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.... rot op .... jij bent al een prima kleurtje
GA WEG MANquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude.. ik geef lichten als ik een beetje bruin ben is het met een gele ondertoon ziet er niet uit!
Maar draag gewoon veel witte kleren dan lijk je bruiner, awesome!
dit, daarentegen als ik naar mijn moeder kijk ben ik blij met hoe ik ben, 62 zijn en nog bijna geen rimpels hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Altijd jaloers op mensen die 5 minuten in de zon zitten en dan super bruin zijn.
Jij hebt een meer rode ondertoon in je huid dus we kunnen ons niet echt vergelijken maar ik heb dezelfde kleur foundation nodig dus denk dat ik niet veel bruiner ben dan jij.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA WEG MAN
als jij licht geeft ben ik dood?
Ik smeer met dit weer sowieso flink zonnebrandcreme op mijn gezicht, dat vind ik het ook echt niet waard!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, daarentegen als ik naar mijn moeder kijk ben ik blij met hoe ik ben, 62 zijn en nog bijna geen rimpels hebben
Jij bent zeker wel bruinerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jij hebt een meer rode ondertoon in je huid dus we kunnen ons niet echt vergelijken maar ik heb dezelfde kleur foundation nodig dus denk dat ik niet veel bruiner ben dan jij.
Dan valt zelfs een Afrikaan nog in het niet bij de bewoners.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:37 schreef Solique het volgende:
Hele dag/avond in de zon op terras en ik lijk geen tint bruiner
Komt waarschijnlijk omdat Gouda
quote:
quote:De ouders hadden de kleine op het strand achtergelaten, terwijl ze zelf een hapje waren gaan eten.
wat een moron oudersquote:Op maandag 28 mei 2012 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
'Opvallend veel kinderen vermist op stranden'
[..]![]()
done en done!quote:Op maandag 28 mei 2012 08:41 schreef Reintji het volgende:
Goedemorgen deze zonnige morgen. Pak je gameboy/gamegear/lynx/gameboy color/advance/ds/dslite/psp/vita/3ds/nokia/iPhone en je zwembroek/zwempak/bikininini/boerkini en hop, naar het strand
Wat wil je? Ik heb niet zo heel veel in huis, was te lui om met t warme weer teveel boodschappen te sjouwenquote:
Croissants, broodjes ( van die zachte en harde), ei'tje Sinaasappelsap (vers?) en thee!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik heb niet zo heel veel in huis, was te lui om met t warme weer teveel boodschappen te sjouwenStraks nog maar ff heen
Ik heb vers stokbrood, eitjes, sinasappelsap, vruchtensapjes, thee, melk, yoghurt en fruitjesquote:Op maandag 28 mei 2012 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Croissants, broodjes ( van die zachte en harde), ei'tje Sinaasappelsap (vers?) en thee!
Maar anders doe maar gewoon wat je hebt.
Niet per se, maar ik ga altijd kapot als het zo warm is.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet je de hele dag binnen zitten fruitje?
Ik heb hier een bak met water op het balkon gezet met balletjes erin, kat is er in aan het spetteren, kat nat, ik nat, kat rent door het huis, huis natquote:Op maandag 28 mei 2012 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik ga altijd kapot als het zo warm is.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier een bak met water op het balkon gezet met balletjes erin, kat is er in aan het spetteren, kat nat, ik nat, kat rent door het huis, huis nat
goed idee
Dat doet m'n man ook al de hele morgen in een emmer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |