Scheelt nu weer drukte op de server.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:30 schreef Lamabal het volgende:
Dat je 3 dagen achter elkaar diablo gaat spelen.
Nee. Ik heb gen zin om opnieuw te beginnen namelijkquote:
Haha voor jou is het wel anders ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gen zin om opnieuw te beginnen namelijk
Ik heb juist het "zomg, die mob daar moet ik die nu echt gaan matten"? Daarna eerst een rustig rondje eromheen (hoop ik dan) zodat ik kan vluchten indien ik weer eens hopeloos de mist in ga. En dan nog ik haat lacuni intens. Springende achterlijke kutbeesten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha voor jou is het wel anders ja.
Soms denk ik, fuck it, mn skills zijn toch bijna opgebruikt, ik blijf gewoon staan en ga dood met een knal
Welk lvl ben je nu?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb juist het "zomg, die mob daar moet ik die nu echt gaan matten"? Daarna eerst een rustig rondje eromheen (hoop ik dan) zodat ik kan vluchten indien ik weer eens hopeloos de mist in ga. En dan nog ik haat lacuni intens. Springende achterlijke kutbeesten.
Ah, well, het gaat nog goed, op wat hartstilstandmomentjes na
Die springlijers ja! Wat een vervelende beesten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb juist het "zomg, die mob daar moet ik die nu echt gaan matten"? Daarna eerst een rustig rondje eromheen (hoop ik dan) zodat ik kan vluchten indien ik weer eens hopeloos de mist in ga. En dan nog ik haat lacuni intens. Springende achterlijke kutbeesten.
Ah, well, het gaat nog goed, op wat hartstilstandmomentjes na
Jaquote:
Mijn wizard zal je wel beschermen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja
Demon Hunter moet je kiten. Anders gaat dat niet werken. Bosses zijn geen probleem, unique mobs wel
Zelfs dan ga ik nog wel eens doodquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn wizard zal je wel beschermen.
Of die wallers met arcane sentry'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga never nooit HC spelen. Ik weet sowieso dat ik gewoon vies hard ga ragen als ik dood ga.
Ik kan nu al niet tegen die beesten die mortars en alles hebben.
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga never nooit HC spelen. Ik weet sowieso dat ik gewoon vies hard ga ragen als ik dood ga.
Ik kan nu al niet tegen die beesten die mortars en alles hebben.
Ik zit hier achter een firewall, dus ik kan geen mooie plaatjes toveren (of uberhaupt iets van games zienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die springlijers ja! Wat een vervelende beesten.
Wat is je build?
Was het in eerste instantie wel van plan..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga never nooit HC spelen. Ik weet sowieso dat ik gewoon vies hard ga ragen als ik dood ga.
Ik kan nu al niet tegen die beesten die mortars en alles hebben.
Door die backflip kwam ik altijd in een andere mob terecht, heeeee kut, heb ik die mob ook weer geaggro'dquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit hier achter een firewall, dus ik kan geen mooie plaatjes toveren (of uberhaupt iets van games zien).
Dus even uit mijn hoofd (weet de passives iig niet).
- Bola shot met thunder (stun dus).
- dubbele chakram ( lekker voor AoE)
- cluster arrow met stun
- slow trap (nobrainer)
- Evasive backflip met die dubbele afstand (voor die oh noes-momenten)
- marked of death, voor extra schade aan een hele groep (in combi met chakrams)
Ik wissel marked for death wel af met preparation, discipline weer terug en flink wat life, ernstig handig.
Veel stun vooral en slow en een enorme backflip mocht het onverhoopt even geheel misgaan (en ja, die gebruik ik vaak).
Lees vorige postsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Man Dies After Playing Diablo III for 72 Hours
32-year old man dies of heart attack after a three-day stunt with Blizzard's aRPG.
A 32-year old man called Russell Shirley, was found dead by his landlord after a three-day marathon of Diablo III.
According to the report, Shirley suffered a heart attack while playing Blizzard's addictive loot-fest. Apparently, Shirley lead a pretty relaxed lifestyle, and was hard pressed to use his gym membership or get some exercise.
However, two of Shirley's friends have debunked the story, saying he died due his long term suffering with apnea. They describe Shirley as a normal 32-year old man who was "charitable" and a "peerless friend", but who had trouble managing his weight due to his health problems.
Regardless of which part of the story is true, it is important to realize that taking a break every hour or so between long sessions of gaming is extremely vital.
Our thoughts and prayers are with Shirley and his family.
http://me.ign.com/en/news(...)blo-III-for-72-Hours
Yep en dan in combinatie met walls + niet geraakt kunnen worden op momenten... Gister leek elke elite die combinatie wel te hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lees vorige posts
Of dit. Dit is ook gewoon een pain in the ass.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep en dan in combinatie met walls + niet geraakt kunnen worden op momenten... Gister leek elke elite die combinatie wel te hebben
Niet leuk als Demon Hunter. Mijn mede spelers (Wizard en Monk) overleefde meestal nog wel, maar wat ben ik gister vaak doodgegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan nog immortal minions om zo'n boss heen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet leuk als Demon Hunter. Mijn mede spelers (Wizard en Monk) overleefde meestal nog wel, maar wat ben ik gister vaak doodgegaan
Maar echt elke elite pack had die combinatie. Of het was een bug of ik kreeg dit ipv een legendary drop
Ja, dat staat mij ook erg tegen als 'endgame'.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef leeell het volgende:
sommige combinaties hebben niks meer te maken met uitdaging, dat is gewoon dom moeilijk maken
Die eerste reactie onder dat bericht:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Man Dies After Playing Diablo III for 72 Hours
32-year old man dies of heart attack after a three-day stunt with Blizzard's aRPG.
A 32-year old man called Russell Shirley, was found dead by his landlord after a three-day marathon of Diablo III.
According to the report, Shirley suffered a heart attack while playing Blizzard's addictive loot-fest. Apparently, Shirley lead a pretty relaxed lifestyle, and was hard pressed to use his gym membership or get some exercise.
However, two of Shirley's friends have debunked the story, saying he died due his long term suffering with apnea. They describe Shirley as a normal 32-year old man who was "charitable" and a "peerless friend", but who had trouble managing his weight due to his health problems.
Regardless of which part of the story is true, it is important to realize that taking a break every hour or so between long sessions of gaming is extremely vital.
Our thoughts and prayers are with Shirley and his family.
http://me.ign.com/en/news(...)blo-III-for-72-Hours
quote:Did he drop any good loot?
Die grap werd jaren geleden ook al gemaakt toen een WoW speler was overleden en iemand erover had gepost op de officiële forumsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die eerste reactie onder dat bericht:
[..]![]()
![]()
als je zoiets begint is het ook echt je eigen foutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die eerste reactie onder dat bericht:
[..]![]()
![]()
Dat vroeg men, dat kreeg men. Diablo II hell was een cakewalk, zelfs zonder l33t gear.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef leeell het volgende:
sommige combinaties hebben niks meer te maken met uitdaging, dat is gewoon dom moeilijk maken
moeilijk of onmogelijk is een heel verschilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vroeg men, dat kreeg men. Diablo II hell was een cakewalk, zelfs zonder l33t gear.
Het is niet onmogelijk, maar veel mensen willen het solo proberen. Daar is het niet voor gebouwd, al zeggen ze zelf bij Bliz al dat er vast builds zijn die het zouden kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moeilijk of onmogelijk is een heel verschil
Dit, Inferno als Monk is bijna niet te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef leeell het volgende:
sommige combinaties hebben niks meer te maken met uitdaging, dat is gewoon dom moeilijk maken
nee want teleporters met link en extra health aan het begin van een cave is niet onmogelijkl op infernoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar veel mensen willen het solo proberen. Daar is het niet voor gebouwd, al zeggen ze zelf bij Bliz al dat er vast builds zijn die het zouden kunnenHet gaat om combineren van skills tussen verschillende klassen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef benx het volgende:
[..]
Dit, Inferno als Monk is bijna niet te doen
DIT, vooral.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar veel mensen willen het solo proberen. Daar is het niet voor gebouwd, al zeggen ze zelf bij Bliz al dat er vast builds zijn die het zouden kunnenHet gaat om combineren van skills tussen verschillende klassen.
Is dat bij hel niet het geval dan? Daar vind ik solo namelijk een stuk simpeler dan met 2 of meer. Ik heb altijd het gevoel dat die minions een beetje onevenredig sterk worden bij meerdere spelers.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar veel mensen willen het solo proberen. Daar is het niet voor gebouwd, al zeggen ze zelf bij Bliz al dat er vast builds zijn die het zouden kunnenHet gaat om combineren van skills tussen verschillende klassen.
Onzin, waarom kunnen alle ranged classes dan wel Inferno solo doen? Melee is gewoon fucked op Inferno.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar veel mensen willen het solo proberen. Daar is het niet voor gebouwd, al zeggen ze zelf bij Bliz al dat er vast builds zijn die het zouden kunnenHet gaat om combineren van skills tussen verschillende klassen.
En toch begrijpen mensen dat niet terwijl ik in geen jaren zoveel contact met mijn gamende broertje heb gehadquote:
Nee, Jay Wilson heeft nog gezed dat hell nog solo te doen moet zijn, maar inferno echt teamplay, skillcombi's etc moest worden. Dat is later tig keer bevestigd en hij heeft zelfs tips gegevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Is dat bij hel niet het geval dan? Daar vind ik solo namelijk een stuk simpeler dan met 2 of meer.
omdat die langzamerhand ook generfd worden? Weet je hoe lastig balancing van een game is? Met tig items, tig creatieve geesten die weer ergens een exploit vinden etc?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:03 schreef seto het volgende:
[..]
Onzin, waarom kunnen alle ranged classes dan wel Inferno solo doen? Melee is gewoon fucked op Inferno.
Ja maar mijn punt is dus dat hel veel simpeler is in je ééntje omdat met 2 of meer de creeps veel sterker worden. Dat is dus andersom op inferno?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Jay Wilson heeft nog gezed dat hell nog solo te doen moet zijn, maar inferno echt teamplay, skillcombi's etc moest worden. Dat is later tig keer bevestigd en hij heeft zelfs tips gegeven
Nope.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar mijn punt is dus dat hel veel simpeler is in je ééntje omdat met 2 of meer de creeps veel sterker worden. Dat is dus andersom op inferno?
Dan reroll je voor de rest is het logisch dat een class die minder vaak geraakt wordt en het moet hebben van afhouden minder vaak dood gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef seto het volgende:
Zelfs met nerfs redden ze het nog 10x beter op Inferno dan melee hoor. Ben je al weleens op Inferno geweest?
Op hardcore? Nee en ik zie het boeiende er ook niet aan. Het gaat erom wat Bliz zelf meldt: Inferno is vooral voor teamplay. Dat je nu vooral videos ziet van de unnerfed acties van ranged mensen, leuk. Maar alleen al die force armor-nerf zal vast al pijn doen op inferno.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:07 schreef seto het volgende:
Zelfs met nerfs redden ze het nog 10x beter op Inferno dan melee hoor. Ben je al weleens op Inferno geweest?
Je hebt het dus zelf niet eens gespeeld, zegt al genoeg. Ik heb het niet alleen over die unnerfed acties, ranged doet het gewoon ook zonder overpowered dingen veel beter dan melee momenteel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op hardcore? Nee en ik zie het boeiende er ook niet aan. Het gaat erom wat Bliz zelf meldt: Inferno is vooral voor teamplay. Dat je nu vooral videos ziet van de unnerfed acties van ranged mensen, leuk. Maar alleen al die force armor-nerf zal vast al pijn doen op inferno.
Voor de rest lijkt het me logisch dat builds die ranged zijn meer mogelijkheden hebben om te vluchten, want die leven op kiting. Een barb kite niet, die gaat het gevecht aan. Ja, dan doen die klappen pijn. Het is niet dat rangers one-shotten op inferno
quote:
Nope, niet als het balanced was.quote:voor de rest is het logisch dat een class die minder vaak geraakt wordt en het moet hebben van afhouden minder vaak dood gaat.
Dat zegt weinig, gezien ik vorig jaar met Blizzard gesproken heb over inferno en de bedoeling erachter. Daar hoef ik het niet voor te spelen. Ga er vanuit dat er nog balancing patches gaan komen. Nerfen van ranged, lijkt me een gezonde gok. Misschien nog wat extra damage voor melee, maar niet te veel. Het is juist de bedoeling dat het freaking lastig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:14 schreef seto het volgende:
[..]
Je hebt het dus zelf niet eens gespeeld, zegt al genoeg. Ik heb het niet alleen over die unnerfed acties, ranged doet het gewoon ook zonder overpowered dingen veel beter dan melee momenteel.
Een barb/monk gaat het gevecht aan ja, maar als je als melee class binnen een paar seconden dood bent klopt er gewoon iets niet.
Starcraft had hetzelfde. Het is gewoon lastig. Hoe meer keuzes/items/etc, hoe minder overzicht je hebt over de gevolgen. En dan heb je nog een community die exploits die je zelf niet kan verzinnen binnen een week vindt, die je dus weer rap moet patchen. Ik denk dat het in een maand al een stuk eerlijker is. Diablo II was niet anders, multiplayer starcraft idem, WoW nooit gespeeld, maar ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat ze de balans niet helemaal goed krijgen is vrij logisch. Zelf heb ik een aardige tijd WoW gespeeld en daar was ook iedere keer wel iets wat te sterk of te zwak was. Dat fixen ze na een paar weken / maanden. Maar daarmee maken ze weer iets anders stuk, daar zijn ze goed in bij Blizzard.
Warlocks bij de WoW release waren de ergste imba ooit in een blizzard gamequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef Pheno het volgende:
WoW nooit gespeeld, maar ik kan me er iets bij voorstellen
Nou Mages hebben ook een periode gehad waarin ze in pvp praktisch alles konden one-shottenquote:Warlocks bij de WoW release waren de ergste imba ooit in een blizzard game
Ik heb een guestpass, dus mochten ze d3 op Europa deze zondag weer eens platgooienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Warlocks bij de WoW release waren de ergste imba ooit in een blizzard game
Wat dacht je van rogues die met witte wapens alles konden killen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Warlocks bij de WoW release waren de ergste imba ooit in een blizzard game
Nou, ik speel al een Warlock sinds Vanilla, en in de eerste paar patches waren warlocks gewoon een free kill voor alle andere classes hoor. BIj de release van TBC waren warlocks pas echt overpowered.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Warlocks bij de WoW release waren de ergste imba ooit in een blizzard game
Sowieso kon fear toen ook niet breaken op dmg toen volgens mij. En bij de release werden Undead nog gezien als de class undead en niet humanoid, die konden dus niet gefeared worden. Waardoor je dus fucking imba was als UD warlock.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef seto het volgende:
Warlocks hadden geen diminishing returns op Fear bij release.
WoW probeer je niet "even"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een guestpass, dus mochten ze d3 op Europa deze zondag weer eens platgooiendan kan ik het eens proberen
Maar een Death coil had bijvoorbeeld 10 minuten cooldown en geen fear effect.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sowieso kon fear toen ook niet breaken op dmg toen volgens mij. En bij de release werden Undead nog gezien als de class undead en niet humanoid, die konden dus niet gefeared worden. Waardoor je dus fucking imba was als UD warlock.
Rogues waren toen ook wel ziek ja met backstab 2/3 shotte ze cloth.
Ik probeer heel veel dingen even (*kijkt naar komende E3quote:
Ik ook, en je kan niet verder van de waarheid af zitten. In den beginnen waren alleen Undead rogues een probleem voor warlocks, vanwege de 20 seconde fear immunity. Maar de hele expansion zijn Warlocks belachelijk sterk geweest. Tijdens Naxxramas was het zo erg dat ik een horde in een seduce kon zetten, en hij kon niks doen terwijl hij ge-1-shot werd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nou, ik speel al een Warlock sinds Vanilla, en in de eerste paar patches waren warlocks gewoon een free kill voor alle andere classes hoor. BIj de release van TBC waren warlocks pas echt overpowered.
quote:
Naxxramas noem ik niet meer het begin van WoW. Ik heb het echt over de eerste paar patches. Aan het einde van Vanilla wow werden warlocks inderdaad steeds sterker, met als hoogtepunt patch 2.0.1.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ook, en je kan niet verder van de waarheid af zitten. In den beginnen waren alleen Undead rogues een probleem voor warlocks, vanwege de 20 seconde fear immunity. Maar de hele expansion zijn Warlocks belachelijk sterk geweest. Tijdens Naxxramas was het zo erg dat ik een horde in een seduce kon zetten, en hij kon niks doen terwijl hij ge-1-shot werd.
Nee, warlocks waren flink overpowered, en sinds dat PvP wat meer skill nodig had, ben ik eruit gestapt. Ik was veels te verwend met al het 1-shotten en controle hebben over alles en iedereen
quote:This one kinda goes along with PvP and itemization but is more about the classes themselves. At first, warlocks were a free kill. Then they became the most overpowered class in the game. They could fear you for 30 seconds all the while stacking dot upon dot and shadowbolting you until you died. The only thing druids could do was run. The only reason you would have to never be concerned about balance issues is if you NEVER PvPed. Which is rare.
Dat ligt dan aan jou waarschijnlijk want bij de release zat er geen diminishing return op fear dus kon je oneindig cc'enquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nou, ik speel al een Warlock sinds Vanilla, en in de eerste paar patches waren warlocks gewoon een free kill voor alle andere classes hoor. BIj de release van TBC waren warlocks pas echt overpowered.
In het begin had je juist dat je constant fears erop kon houden. En ook toen kon je 1-shotten door Curse of Shadows/Elements, die resistances in de - brachten. Vanilla was geen probleem voor mij als warlock, en het was gewoon te belachelijk wat warlocks konden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Naxxramas noem ik niet meer het begin van WoW. Ik heb het echt over de eerste paar patches. Aan het einde van Vanilla wow werden warlocks inderdaad steeds sterker, met als hoogtepunt patch 2.0.1.
Om af te sluiten met Wow dan:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:06 schreef DjNivek het volgende:
[..]
In het begin had je juist dat je constant fears erop kon houden. En ook toen kon je 1-shotten door Curse of Shadows/Elements, die resistances in de - brachten. Vanilla was geen probleem voor mij als warlock, en het was gewoon te belachelijk wat warlocks konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond beginnen met Hell mode.Ook geen sig dus
Qua gameplay of wat ze "hergebruikt" hebben in het spel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef Pheno het volgende:
Lijkt Diablo III nu op WoW, of herken je dingen erin?
Ik zie op allerlei plekken dingen uit Starcraft, vooral die sentries, die wel erg lijken op die circelvormige guard towers van de Protoss (naam kwijt).
Beidequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Qua gameplay of wat ze "hergebruikt" hebben in het spel?
Ik herken ook dingen uit Starcraft ja, de tower die je bedoelt is de Xel'naga tower denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef Pheno het volgende:
Lijkt Diablo III nu op WoW, of herken je dingen erin?
Ik zie op allerlei plekken dingen uit Starcraft, vooral die sentries, die wel erg lijken op die circelvormige guard towers van de Protoss (naam kwijt).
Dat vreetbeest?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net dat ding uit Act III verslagen word ik uit de game gekieperd..
En opnieuw
Nah, ook die protoss towers (die gele die uit de grond komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik herken ook dingen uit Starcraft ja, de tower die je bedoelt is de Xel'naga tower denk ik
[ afbeelding ]
Welk ding? Cydaea (Mistress of Pain) of Azmodan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net dat ding uit Act III verslagen word ik uit de game gekieperd..
En opnieuw
Wacht maar tot hell of inferno.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:31 schreef totalvamp het volgende:
Net op hell begonnenIk merk al dat je niet pech moet hebben met een champion die vampiric en shielding heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |