(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
EmeryFramboise (boem-dikkie)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Rickyy96 (Rickyszz)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
quote:Gisteren een uurtje MW3 gespeeld. Dankzij Double XP zit ik nu op level 18.
Het is erg wennen komend van Black Ops, ik ken de maps totaal niet.
Het enige wat me meteen stoort, DE KINDEREN!!!! Mijn god, ik krijg met mijn level 5 een 10 kill streak.
Volgens 1 of andere koter was je met level 5 niet goed genoeg om een 10 killstreak te krijgen.
"I notified Steam blabla, hacker etc"
Tot ik het zat was en hem mededeelde dat ik 1,5 Black Ops had gespeeld en over was gestapt.
Toen was hij stil.
En waarom rennen sommigen als een lopende gangbang door de maps? Ze lopen met zijn 5-en of soms meer allemaal als lemmings achter elkaar. Kom ik de hoek om zetten, kan er 2 omleggen en dan flink geraped worden door 4 trigger happy gasten met een SCAR oid...
Bij BO is er veel minder gescheld en gezeik, dat ga ik wel missen. Maar Kill Confirmed
Breng je wel fleshbangs mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:47 schreef Michhas het volgende:
hoi ik kom voor de gengbeng, ben ik nog op tijd
muzikale groet
homosuele herbert
Loop eens gewoon een aantal gamewinkels binnen. Op hun site staat wel uitverkocht of niet leverbaar, maar misschien hebben ze 'm gewoon nog in de winkel staan. Media markt, Free record shop, game mania?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef Skiet het volgende:
Iemand enig idee waar ik de AX 720 van Tritton kan vinden? Online is hij overal uitverkocht, wellicht iemand die een winkel weet waar ik hem kan ophalen in Amsterdam?
Nedgamequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef Skiet het volgende:
Iemand enig idee waar ik de AX 720 van Tritton kan vinden? Online is hij overal uitverkocht, wellicht iemand die een winkel weet waar ik hem kan ophalen in Amsterdam?
Leuk filmpje, beetje lange intro.quote:
Heb er wel gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja lekker toch. Zon, biertje, terras en cod.
En als je dan een double xp token gebruikt krijg je 600 punten voor aan Cap in Domination!quote:
quote:We're getting a lot of requests for Call of Duty: MW3 Double Weapon XP-- we'll see what we can do.
Mw3 is doodquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef BzP het volgende:
lol BZP op vakantie geweest en het is hier dood
Ik las het verkeerd, het is Double Weapon xp!quote:
twitter:InfinityWard twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 17:49:49To celebrate #E3, double weapon XP is now live in #MW3 for #PS3 & #Xbox 360 through the weekend. #MW3 PC has double XP in all playlists. reageer retweet
Mooi. Vers bloed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb MW3 vandaag ook maar eens aangeschaft
Wil je mij ook toevoegen? ps3?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Mezelf maar even toegevoegd bij PS3. Als er mensen een keer willen knallen roep je maar.
Sinds deze week.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef Timmos het volgende:
Face off.. Hoe lang is dat er al op de PS3?
Huh? Wat bedoel je? Je kan elk wapen levels omhoog spelen door er mee te spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe krijg ik een wapen waarmee ik kan levelen eigenlijk?
Als je je eigen level bedoelt dan moet je bepaalde gametypes spelen. Domination, S&D en demolition willen wel eens helpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe krijg ik een wapen waarmee ik kan levelen eigenlijk?
Ik bedoel dat ik nooit wapen XP krijg aan het einde van een potje. Vroeg me af of je daarvoor speciale modes moet spelen, of bepaalde wapens moet gebruiken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je? Je kan elk wapen levels omhoog spelen door er mee te spelen.
Als je zelf wil levelen dan moet je een wapen kiezen wat bij je past.
SMG populair: MP7
Assualt Populair: ACR
Nee, die staat er niet apart op maar je krijgt het wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik nooit wapen XP krijg aan het einde van een potje. Vroeg me af of je daarvoor speciale modes moet spelen, of bepaalde wapens moet gebruiken?
Oké. Thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die staat er niet apart op maar je krijgt het wel.
Het staat ook in het overzicht aan het einde van een potje welke wapens welk level ze nu zijn.
Heb mw2 nooit gespeeld en Black Ops een poosje via een vriend zijn account, maar was het niet zo dat quickscopen uberhaupt niet mogelijk is in BO?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat ze voor BO 2 de hitboxes op Snipers zo tyfus klein maken dat al die QuIckScopeZzz mw3 blijven spelen
Het kon wel maar is stukken moeilijker. Het is eigenlijk ook gewoon bullshit 9 van de 10 keer mikken ze naast je character maar doordat de hitbox zo groot is krijgen ze een kill. Wat nog beter is zou zijn wanneer ze de bf kant met snipen op gaan maar dat zal helaas nooit gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb mw2 nooit gespeeld en Black Ops een poosje via een vriend zijn account, maar was het niet zo dat quickscopen uberhaupt niet mogelijk is in BO?
Dat lijkt zo omdat het killcam systeem niet helemaal accuraat is. Als je geraakt werd door eens sniper, dan zat z'n crosshair ook op je.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kon wel maar is stukken moeilijker. Het is eigenlijk ook gewoon bullshit 9 van de 10 keer mikken ze naast je character maar doordat de hitbox zo groot is krijgen ze een kill.
Dat is bullshit want treyarch heeft zelf gezegd dat ze dit willen voorkomen door de hitboxes te verkleinen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat het killcam systeem niet helemaal accuraat is. Als je geraakt werd door eens sniper, dan zat z'n crosshair ook op je.
quote:@Teanah @infinityward @IWMarkRubin When do we get the free #mw2 maps for mw3? you don't listen really to the community, #treyarch does.
Openen
quote:22 juni Mark Rubin @IWMarkRubin
@rickyszz@Teanah @infinityward This post made no sense. I've posted 100s of times now that Terminal should be coming soon but no ETA.
''Nu pas''?quote:
Het is ook een kwestie van geluk. Hoe vaak je wel niet geraakt wordt, maar nét niet doodgaat en daarna genoeg tijd hebt om te recoveren.quote:
Vind Piazza wel heel vetquote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nieuwe mappack gewonnen maar ben er niet weg vanen raar dat je niet kan kiezen of je gewoon TDM wil spelen op zo'n map.
Ik moest best wel lachen om die intro. Alsof je de beste MW3 speler bent, ooit.quote:
Inderdaad, was volop lucky in die MOAB. Piazza zat trouwens in de eerste DLC package, niet in de tweedequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van geluk. Hoe vaak je wel niet geraakt wordt, maar nét niet doodgaat en daarna genoeg tijd hebt om te recoveren.
[..]
Vind Piazza wel heel vet
quote:Hardcore Ground War (1%)
Knife only (4%)
3rd Person (4%)
Snipers only/No Snipers (41%)
Shotguns only/No shotguns (1%)
Hardcore CTF (0%)
MLG Rules/Competitive mode (29%)
Assassin, support streak, deathstreak, blind eye free (13%)
Barebones FFA (0%)
De DLC2 op de pc heb ik nog niet aan de praat gekregen, maar vermaak me nog wel met 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:30 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, was volop lucky in die MOAB. Piazza zat trouwens in de eerste DLC package, niet in de tweede
Nog een kleine montage, niet super spectaculair ofzo.
Huh? Dat kan toch helemaal niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef DuTank het volgende:
Lol, mijn broertje speelde gisteren Dropzone. Normaal is dat hooguit 6 tegen 6, maar nu was het 5 tegen 7Wat een faal
ja daarom is het ook een dikke faalquote:
Geluid kwam eerder als footagequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Heb een kleine montage gemaakt voor wat vrienden waar ik vaak mee speel. Zijn niet de beste gamerts en gaan meestal volop voor de objective, maar toch;
Nee johquote:Op zondag 1 juli 2012 11:37 schreef Agiath het volgende:
WtfTijdje niet online geweest. Maar je moet dus ook die 2e mappack van 15 euro downloaden om de eerste nog te mogen spelen? Wat is dat voor een kanker naaistreek zeg
_! En dan mag ik dadelijk zeker ook de derde aanschaffen om met de eerste twee door te mogen, flikker maar op
Er staat iets van "you have to have all available DLC in order to play"quote:
Kan ik me gewoon niet voorstellen dat is nooit geweest bij COD al weet je het maar nooit met die faalhazen van IWquote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er staat iets van "you have to have all available DLC in order to play"
En in de potjes die ik speelde kreeg ik geen maps van DLC 1...
Of was dat toeval en ben ik te vroeg uit mn slof gegaan?
Bij mw2 was dat ook niet t geval maar het lijkt er nu toch wel sterk op... Kan het me ook bijna niet voorstellen...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me gewoon niet voorstellen dat is nooit geweest bij COD al weet je het maar nooit met die faalhazen van IW
beetje wel manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:37 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Out of sync bedoel je? Valt wel mee toch?
Ik heb ook alle DLC en opeens gaf mw3 aan dat ik ze niet had, dus ik alles opnieuw installeren + nieuwe DLC. Ik kon wel online de mappen spelen alhoewel hij soms out of memory fouten gaf.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er staat iets van "you have to have all available DLC in order to play"
En in de potjes die ik speelde kreeg ik geen maps van DLC 1...
Of was dat toeval en ben ik te vroeg uit mn slof gegaan?
Ik moest nog even die gratis face-off mapen downloaden voordat ik alles weer kon gebruiken... Raar, maargoed het werkt weer..quote:Op maandag 2 juli 2012 11:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb ook alle DLC en opeens gaf mw3 aan dat ik ze niet had, dus ik alles opnieuw installeren + nieuwe DLC. Ik kon wel online de mappen spelen alhoewel hij soms out of memory fouten gaf.
De nieuwe spec ops mappen kon ik helemaal niet spelen, kreeg daar de melding dat ik de DLC niet had en moest installeren.
Ik moest gewoon nog een update krijgen van MW3, toen deed alles het weer. Misschien jij ook?
Hm, was me niet opgevallen.quote:
Dropzone dus telt niet al dus BzPquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hm, was me niet opgevallen.
ENNNN!
Barrett Moab
Oh kutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dropzone dus telt niet al dus BzP
Infected moabs tellen nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dropzone dus telt niet al dus BzP
Drop zone ook niet. Dropzone en infected zijn haram.quote:
Tamamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Drop zone ook niet. Dropzone en infected zijn haram.
Geen knife the air bij je eerste moabquote:
Alleen als je een 720 fakie ladderstall yy minecraft dashboard trickshot doet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Geen knife the air bij je eerste moab![]()
Geintje, gratz man!
is dat een moab?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Quadfeed in Dropzone telde toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |