Heb mw2 nooit gespeeld en Black Ops een poosje via een vriend zijn account, maar was het niet zo dat quickscopen uberhaupt niet mogelijk is in BO?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat ze voor BO 2 de hitboxes op Snipers zo tyfus klein maken dat al die QuIckScopeZzz mw3 blijven spelen
Het kon wel maar is stukken moeilijker. Het is eigenlijk ook gewoon bullshit 9 van de 10 keer mikken ze naast je character maar doordat de hitbox zo groot is krijgen ze een kill. Wat nog beter is zou zijn wanneer ze de bf kant met snipen op gaan maar dat zal helaas nooit gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb mw2 nooit gespeeld en Black Ops een poosje via een vriend zijn account, maar was het niet zo dat quickscopen uberhaupt niet mogelijk is in BO?
Dat lijkt zo omdat het killcam systeem niet helemaal accuraat is. Als je geraakt werd door eens sniper, dan zat z'n crosshair ook op je.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kon wel maar is stukken moeilijker. Het is eigenlijk ook gewoon bullshit 9 van de 10 keer mikken ze naast je character maar doordat de hitbox zo groot is krijgen ze een kill.
Dat is bullshit want treyarch heeft zelf gezegd dat ze dit willen voorkomen door de hitboxes te verkleinen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat het killcam systeem niet helemaal accuraat is. Als je geraakt werd door eens sniper, dan zat z'n crosshair ook op je.
quote:@Teanah @infinityward @IWMarkRubin When do we get the free #mw2 maps for mw3? you don't listen really to the community, #treyarch does.
Openen
quote:22 juni Mark Rubin @IWMarkRubin
@rickyszz@Teanah @infinityward This post made no sense. I've posted 100s of times now that Terminal should be coming soon but no ETA.
''Nu pas''?quote:
Het is ook een kwestie van geluk. Hoe vaak je wel niet geraakt wordt, maar nét niet doodgaat en daarna genoeg tijd hebt om te recoveren.quote:
Vind Piazza wel heel vetquote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nieuwe mappack gewonnen maar ben er niet weg vanen raar dat je niet kan kiezen of je gewoon TDM wil spelen op zo'n map.
Ik moest best wel lachen om die intro. Alsof je de beste MW3 speler bent, ooit.quote:
Inderdaad, was volop lucky in die MOAB. Piazza zat trouwens in de eerste DLC package, niet in de tweedequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van geluk. Hoe vaak je wel niet geraakt wordt, maar nét niet doodgaat en daarna genoeg tijd hebt om te recoveren.
[..]
Vind Piazza wel heel vet
quote:Hardcore Ground War (1%)
Knife only (4%)
3rd Person (4%)
Snipers only/No Snipers (41%)
Shotguns only/No shotguns (1%)
Hardcore CTF (0%)
MLG Rules/Competitive mode (29%)
Assassin, support streak, deathstreak, blind eye free (13%)
Barebones FFA (0%)
De DLC2 op de pc heb ik nog niet aan de praat gekregen, maar vermaak me nog wel met 1.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:30 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, was volop lucky in die MOAB. Piazza zat trouwens in de eerste DLC package, niet in de tweede
Nog een kleine montage, niet super spectaculair ofzo.
Huh? Dat kan toch helemaal niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef DuTank het volgende:
Lol, mijn broertje speelde gisteren Dropzone. Normaal is dat hooguit 6 tegen 6, maar nu was het 5 tegen 7Wat een faal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |