Mooi. Vers bloed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb MW3 vandaag ook maar eens aangeschaft
Wil je mij ook toevoegen? ps3?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Mezelf maar even toegevoegd bij PS3. Als er mensen een keer willen knallen roep je maar.
Sinds deze week.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef Timmos het volgende:
Face off.. Hoe lang is dat er al op de PS3?
Huh? Wat bedoel je? Je kan elk wapen levels omhoog spelen door er mee te spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe krijg ik een wapen waarmee ik kan levelen eigenlijk?
Als je je eigen level bedoelt dan moet je bepaalde gametypes spelen. Domination, S&D en demolition willen wel eens helpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe krijg ik een wapen waarmee ik kan levelen eigenlijk?
Ik bedoel dat ik nooit wapen XP krijg aan het einde van een potje. Vroeg me af of je daarvoor speciale modes moet spelen, of bepaalde wapens moet gebruiken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je? Je kan elk wapen levels omhoog spelen door er mee te spelen.
Als je zelf wil levelen dan moet je een wapen kiezen wat bij je past.
SMG populair: MP7
Assualt Populair: ACR
Nee, die staat er niet apart op maar je krijgt het wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik nooit wapen XP krijg aan het einde van een potje. Vroeg me af of je daarvoor speciale modes moet spelen, of bepaalde wapens moet gebruiken?
Oké. Thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die staat er niet apart op maar je krijgt het wel.
Het staat ook in het overzicht aan het einde van een potje welke wapens welk level ze nu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |