Geluid kwam eerder als footagequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Heb een kleine montage gemaakt voor wat vrienden waar ik vaak mee speel. Zijn niet de beste gamerts en gaan meestal volop voor de objective, maar toch;
Nee johquote:Op zondag 1 juli 2012 11:37 schreef Agiath het volgende:
WtfTijdje niet online geweest. Maar je moet dus ook die 2e mappack van 15 euro downloaden om de eerste nog te mogen spelen? Wat is dat voor een kanker naaistreek zeg
_! En dan mag ik dadelijk zeker ook de derde aanschaffen om met de eerste twee door te mogen, flikker maar op
Er staat iets van "you have to have all available DLC in order to play"quote:
Kan ik me gewoon niet voorstellen dat is nooit geweest bij COD al weet je het maar nooit met die faalhazen van IWquote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er staat iets van "you have to have all available DLC in order to play"
En in de potjes die ik speelde kreeg ik geen maps van DLC 1...
Of was dat toeval en ben ik te vroeg uit mn slof gegaan?
Bij mw2 was dat ook niet t geval maar het lijkt er nu toch wel sterk op... Kan het me ook bijna niet voorstellen...quote:Op zondag 1 juli 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me gewoon niet voorstellen dat is nooit geweest bij COD al weet je het maar nooit met die faalhazen van IW
beetje wel manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:37 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Out of sync bedoel je? Valt wel mee toch?
Ik heb ook alle DLC en opeens gaf mw3 aan dat ik ze niet had, dus ik alles opnieuw installeren + nieuwe DLC. Ik kon wel online de mappen spelen alhoewel hij soms out of memory fouten gaf.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er staat iets van "you have to have all available DLC in order to play"
En in de potjes die ik speelde kreeg ik geen maps van DLC 1...
Of was dat toeval en ben ik te vroeg uit mn slof gegaan?
Ik moest nog even die gratis face-off mapen downloaden voordat ik alles weer kon gebruiken... Raar, maargoed het werkt weer..quote:Op maandag 2 juli 2012 11:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb ook alle DLC en opeens gaf mw3 aan dat ik ze niet had, dus ik alles opnieuw installeren + nieuwe DLC. Ik kon wel online de mappen spelen alhoewel hij soms out of memory fouten gaf.
De nieuwe spec ops mappen kon ik helemaal niet spelen, kreeg daar de melding dat ik de DLC niet had en moest installeren.
Ik moest gewoon nog een update krijgen van MW3, toen deed alles het weer. Misschien jij ook?
Hm, was me niet opgevallen.quote:
Dropzone dus telt niet al dus BzPquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:20 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hm, was me niet opgevallen.
ENNNN!
Barrett Moab
Oh kutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dropzone dus telt niet al dus BzP
Infected moabs tellen nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dropzone dus telt niet al dus BzP
Drop zone ook niet. Dropzone en infected zijn haram.quote:
Tamamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Drop zone ook niet. Dropzone en infected zijn haram.
Geen knife the air bij je eerste moabquote:
Alleen als je een 720 fakie ladderstall yy minecraft dashboard trickshot doet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Geen knife the air bij je eerste moab![]()
Geintje, gratz man!
Is het normaal dat ik hier dik een uur over doe?
is dat een moab?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Quadfeed in Dropzone telde toch ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |