jonge Wesley zegt dat hij in veel landen heeft gevoetbald en noemt vervolgens Parijs komt Anna met de opmerking mooi land jaquote:
Moet jij eens kijken van wat voor troep zij speelgoed maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Creatieve vakken in de Zuid-Afrikaanse sloppenwijken_______!
Kijk 'Daar hoorde zij engelen zingen.'quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil de kind-versie van Heitinga zien
Mag je wel naar Bakoequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
Dat is ook als je zegt dat je uit Volendam komt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil de kind-versie van Heitinga zien
Ja idd, rappen leuk, maar zorg in godsnaam dat die jongen een vak leert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef matthijst het volgende:
Alsjefuckinblieft...
"Hij kon rappen dat was echt heel erg mooi"
Tis goddomme een neger en daar is alles mee gezegd. Alsof een arme zwartjoekel in de ghetto automatisch een goeie rapper is. Man o man, wat een suffe kut
Hoho, ze gaat deze lieve jongens creatieve vakken leren, zoals kleuren en kunstzinnige dingen en zo wordt het een regenboognatie en worden we allemaal blij wolkje hartje regenboogquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, rappen leuk, maar zorg in godsnaam dat die jongen een vak leert.
Kunde tegenover onkunde. Krijg je datquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
zalm doet wel arrogant tegen die pvver
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Ik kan wel janken van dat domme gelul van Van Dijk. Belichaming van dom Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |