Normaal wel mijn stijl, maar dit is valsquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef speknek het volgende:
ABANDON SHIP
vrouwen en kinderen eerst!
[ afbeelding ]
Op single is het erg tof... maar live vind ik het toch wel wat tegenvallen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind helemaal niet zo slecht, al is het niet mijn smaak.
Dan zeg je jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef zeebeschuit het volgende:
Live:
Nederland door JA: 4.00
Nederland door NEE: 1.20
Dattum.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als hij nou een beetje de toon kan houden, is het niet eens een slecht nummer.
Weer een bazen kat, meeeeer!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef speknek het volgende:
ABANDON SHIP
[ afbeelding ]
Amenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Normaal wel mijn stijl, maar dit is vals
Dat is de norm vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Normaal wel mijn stijl, maar dit is vals
Blijft leuk diequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef speknek het volgende:
ABANDON SHIP
[ afbeelding ]
Dit dus... heet ie soms Joey en zong ie eerst "the final countdown"?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef trovey het volgende:
Die zanger komt rechtstreeks uit de jaren 80.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is een goed rocknummer, jammer dat hij zo vals zingt.
Hij heeft al zijn moeder omgeduwd, wat wil hij nog meer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef zoem het volgende:
Die kerel moet even zijn agressie kwijt ofzo
Dit vergelijken met het tóp-nummer the Final Countdown..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef totebel het volgende:
[..]
Dit dus... heet ie soms Joey en zong ie eerst "the final countdown"?
Jan Smit en charme in 1 zinquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar dit heeft meer charme dan Jan Smit in Volendamse kledingdracht.
Of doofquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Mijn kat valt in slaap! Wat een baas is het toch.
Ja, als je de acts uit de ex-Sovjetlanden ziet, is het net alsof Kurt voor niks gestorven isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef trovey het volgende:
Die zanger komt rechtstreeks uit de jaren 80.
Ik blijf het verfrissend vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Alleen als het goede Rock is. Dit is toch gewoon vreselijk.
The final countdown een top nummerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Dit vergelijken met het tóp-nummer the Final Countdown..
Feest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Jan smit is helaas overleden bij het luisteren naar dit nummer
idd, 5 jaar geleden was het meer een dansfestival wedstrijd wie de grootste cup in een open netje hadquote:
te slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Arashimashou het volgende:
Gaat Breivik nu zingen?
/slechte grap
Lol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jan Smit en charme in 1 zinSerieus. Dat was net zoiets als dat onze Nederlandse Topartiest
Dries Roelvink
vandaag op telegraaf moest melden dat hij Joan kansloos vonden. En dat kon hij weten met zijn jarenlange ervaring.
gesponsord door het hemeltje (kan onderhand toch wel?)quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef trovey het volgende:
Wel lekker rustig zo, zonder Jan...wie van de FOK!ers heeft die commentaarverbinding gekaapt?
Bijna net zo gay als de turkse zangerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is die tjappie uit Twilight gestapt?
Wat fijn!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
heerlijk, het commentaar is weggevallen
(zoals elk jaar)
Same here.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Stickertje het volgende:
volume weer omlaag voor de dance troep
Ja pas een uur geleden hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef houdjemond het volgende:
Slowakije was awesome!houd daar wel van..
Deze gast is iranier ofzo, per definitie gayerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijna net zo gay als de turkse zanger
pokerface? XDquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Stickertje het volgende:
klinkt als een liedje dat lady gaga zingt..?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Stickertje het volgende:
klinkt als een liedje dat lady gaga zingt..?
quote:
Geloof me, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:09 schreef trovey het volgende:
Waarom zien alle kerels er uit als hele enge homo's?
Niet allemaal over 1 kam scheren hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deze gast is iranier ofzo, per definitie gayer
Ja, dat. Maar dan heel slecht.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
according to the BBC he was 'not gay, just European..'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Als zowel de compositie als de performance niet goed zijn, wat blijft er dan over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Toposcoupe het volgende:
Op het oubollige nummer en de super valse stem na is hier niet eens zoveel mis mee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat was de naam van de Slowaakse Funeral for a Friend?
Het is 1 lange rij kutnummers, Jane.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Jane het volgende:
Dit is toch gewoon een kutnummer? En ook hij zingt niet erg zuiver.
ik ga straks bidden, maar dat helpt alleen als we dat allemaal doenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef djenneke het volgende:
Waarom zijn jullie zo verbaasd over het gay-gehalte?
Mensen.
Dit is het...Die spoiler zag ik niet aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef djenneke het volgende:
Waarom zijn jullie zo verbaasd over het gay-gehalte?
Mensen.
Dit is het...Kijk de Duitse inzending dan eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom.
Je mag helemaal geen tieten in je fotoboek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]BOSNIE ZET HEM OP!!!![ afbeelding ][ afbeelding ]BOSNIE ZET HEM OP!!!![ afbeelding ]
quote:
Zet 'm op inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]BOSNIE ZET HEM OP!!!![ afbeelding ][ afbeelding ]BOSNIE ZET HEM OP!!!![ afbeelding ]
http://www.instantostrich.comquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef xFriendx het volgende:
Jammer dat ie dan niet vlak boven zo'n vuurwerkje staat. Poef...in rook op.
quote:
twitter:MarcvdLinden twitterde op donderdag 24-05-2012 om 22:05:54Ik heb mijn Slowaak alleen zo horen schreeuwen als ik op hem spring #ontboezeming #doeikandersnooit #songfestival reageer retweet
BBC commentaar is sowieso geweldig, bij alle programma's. Voetbal, F1, ik kijk bijna alles op BBC waar mogelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De bbc-commentators komen in ieder geval niet meer bij, hilarisch____!
Dan is die dood iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op donderdag 24-05-2012 om 22:05:54Ik heb mijn Slowaak alleen zo horen schreeuwen als ik op hem spring #ontboezeming #doeikandersnooit #songfestival reageer retweet
![]()
![]()
Die zangeres is dat in ieder geval niet.quote:
er staat een paard in de gang jajajajlalalalalalalalaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Waarom zitten er zo veel paarden in?
De Vikingen kwamen overal, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ooeeeh aaaaaaaaaaaah HOE KAN DIT OPTREDEN VOOR NOORWEGEN? DIT IS NIET EENS BLOND!
Zoals ik al zei; die Noor is geen Noor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ooeeeh aaaaaaaaaaaah HOE KAN DIT OPTREDEN VOOR NOORWEGEN? DIT IS NIET EENS BLOND!
zoutjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
kan IEMAND de zoutjes bij me weg te kapen, ik zit bijna een hele zak op te eten nu...
Eens, maar ze is vast en zeker aardig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Die zangeres is dat in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |