Mysterious Times volgens mij .quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor er wel 3 liedjes in die me bekend voorkomen.
dittoquote:
Het publiek lust dit wel hoor... dat maakt al sowieso veel indruk op kijkers denk ik... die danser staat daar compleet overbodigquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef TheArt het volgende:
Blijf erbij dat ze de act van Melodifestivalen hadden moeten veranderen.
Dat ene zinnetje blijft wel hangen ja. Voor de rest is het bagger, in alles.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
Dit gaat ook zo in mijn kop blijven hangen
Hmja oke daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vergeleken met wat er eerder is langsgekomen?
Eenschquote:
Hier is de Kerstman en steelt de show!quote:
Ik vind Duitsland ook nog wel potentie hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Omega het volgende:
Wat een slecht nummer van zweden. Dit en rusland zijn de favorieten? Dat wordt een zware avond zaterdag.
latina zweeds maria menaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef alors het volgende:
Maria Mena is Noors en van Colombiaanse? afkomst. Deze is Zweeds van Marokkaanse afkomst.
Dit was minder slecht bedoel je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eensch
Jongens, hebben jullie de competitie wel gehoord? Dit is niet slecht.
Ja dat is erg laagquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:49 schreef Onnoman het volgende:
ik heb nog nooit zon slappe lul gehad als vandaag.. zit gewoon bij mn lever
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Onnoman het volgende:
de tering jongens.. iedereen kan de tering krijgen.. ik zet mn tv uit...
deze esf is nog kanslozer dan alles wat kansloos is!
Er is niets wat echt blijft hangen, nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Matige nummers dit jaar vind ik. Geen echte ''leuke'' liedjes.
Doe dat maar, kijk maar iets andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Onnoman het volgende:
de tering jongens.. iedereen kan de tering krijgen.. ik zet mn tv uit...
deze esf is nog kanslozer dan alles wat kansloos is!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan geen woord engels, gaat in het engels zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |