quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou fucking briljant worden.
"HOHOHOHHHHHH IK WORD ME TOCH EEN PORTIE GEIL VAN DIE VENT IN HET PUBLIEK"
'He wat ben je ook een viezerik hé'
*gordon laat een scheet*
Joling: HOHOHOHOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *rare enge creeplach*
Als Nederland het ooit wint moet paul de leeuw het doen, gewoon om een beetje te netwerken met de mannelijke juryleden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Geer en Goor als presentatoren lijkt me wel lachen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, als je de ondertiteling aanzet op BBC3 krijg je een Engelse vertaling van de songtekst!
ik wel, generale repetitiequote:
Op dit soort momenten mis ik de Beeb.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, als je de ondertiteling aanzet op BBC3 krijg je een Engelse vertaling van de songtekst!
vind ik ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was ook leuk idd maar die mag niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Nederland het ooit wint moet paul de leeuw het doen, gewoon om een beetje te netwerken met de mannelijke juryleden.
In de violen hoorde ik ook iets van Coldplayquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind altijd alles op iets lijken. Oe dit ook zeer zeker, op een ander songfestival liedje.
Als je een contract met me sluit zal Joan winnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als we verliezen komt dat door die kyubey in jouw sig!
Ah, jij was eerder dan ikquote:
ben jij dat ook?quote:
Die jatten ook allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
In de violen hoorde ik ook iets van Coldplay
How about no.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je een contract met me sluit zal Joan winnen
ik vind van welquote:
de grootste fapster van fokquote:
Beetje van beiden waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Wervelwind. het volgende:
Is dit nou een vertaalde cover of gewoon keihard geript?
Heb ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Nummers die ik leuk vind winnen nooit en andersom
echt welquote:
gisteren was er niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef creno het volgende:
jezus wat gaan jullie snel, dat was gisterenwel anders
nou, dan heb je msg meer kans bij die sexy jongenquote:
Nee, juist niet, balkanlanden gaan sowieso wel door, dus dat kunnen beter de beste songs zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef D. het volgende:
Ik vind er weinig aan, dus da's goed voor ons
Volgens de commentator van Een is dit een beetje a la within temptation dus dan moet ze wel vals. Doet sharon ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |