Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ja hoor wat Jan zegt, de voorgekauwde grapjes
Die staan gewoon op zijn A4quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ja hoor wat Jan zegt, de voorgekauwde grapjes
Ik heb digitaal, maar BBC3 zit niet in mn pakket.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
is alleen digitaal te ontvangen, maar ik prefereer analoog omdat dat sneller bij mij thuis is
Of zappen naar een van de andere deelnemende landen die je kunt ontvangen. Ik hou het op Ned1 want die komt in HD binnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef D. het volgende:
Moeten we de hele avond naar Jan Smit luisteren?
Belgie!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef D. het volgende:
Moeten we de hele avond naar Jan Smit luisteren?
bij mij doen zowel NED1 als de EBU streamquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Wervelwind. het volgende:
hij doet het niet
http://songfestival.hole1988.nl/
Zo goed volg ik het niet, maar interessant om te zienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was gistermiddag trouwens.
als wij winnen presenteren geer en goor het ESFquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt het grote nadeel van dit soort landen die winnen... die kunnen alleen maar dit soort malloten als presentator inhuren
UPC?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik geen BBC hebis toch altijd wel leuk.
Nee. Yolanthe en Pierre Kartnerquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
als wij winnen presenteren geer en goor het ESF
Dat jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me zo heerlijk he... van tevoren al weten dat je door bent
De winnaar van vorig jaar (Ell/Eldar).quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Bittere_Bal het volgende:
is die mannelijke presentator een zoontje van een rijke oliebaron ofzo? Hij is niet geselecteerd voor zijn talent..
Dat zou fucking briljant worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
als wij winnen presenteren geer en goor het ESF
De winnaar van vorig jaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef Bittere_Bal het volgende:
is die mannelijke presentator een zoontje van een rijke oliebaron ofzo? Hij is niet geselecteerd voor zijn talent..
Mocht Nederland ooit winnen dan kan je als presentatoren ook wel Jan Smit of Yolanthe verwachten, die zullen in het Engels of Frans waarschijnlijk net zo irritant zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt het grote nadeel van dit soort landen die winnen... die kunnen alleen maar dit soort malloten als presentator inhuren
ja!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Geer en Goor als presentatoren lijkt me wel lachen.
Eergisterquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar eens inschakelen, gister niet kunnen kijken..
Eergister was de eerste halvequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Niemand heeft het gister gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Pino112 het volgende:
heb ik ook gedaan, het commentaar in de eerste halve finale was niet aan te horenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef danilel het volgende:
ff gezapt naar de belg , daar gaat het over een ork
Ik dacht al waar was je.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou fucking briljant worden.
"HOHOHOHHHHHH IK WORD ME TOCH EEN PORTIE GEIL VAN DIE VENT IN HET PUBLIEK"
'He wat ben je ook een viezerik hé'
*gordon laat een scheet*
Joling: HOHOHOHOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH *rare enge creeplach*
Als Nederland het ooit wint moet paul de leeuw het doen, gewoon om een beetje te netwerken met de mannelijke juryleden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Geer en Goor als presentatoren lijkt me wel lachen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, als je de ondertiteling aanzet op BBC3 krijg je een Engelse vertaling van de songtekst!
ik wel, generale repetitiequote:
Op dit soort momenten mis ik de Beeb.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, als je de ondertiteling aanzet op BBC3 krijg je een Engelse vertaling van de songtekst!
vind ik ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was ook leuk idd maar die mag niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Nederland het ooit wint moet paul de leeuw het doen, gewoon om een beetje te netwerken met de mannelijke juryleden.
In de violen hoorde ik ook iets van Coldplayquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind altijd alles op iets lijken. Oe dit ook zeer zeker, op een ander songfestival liedje.
Als je een contract met me sluit zal Joan winnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als we verliezen komt dat door die kyubey in jouw sig!
Ah, jij was eerder dan ikquote:
ben jij dat ook?quote:
Die jatten ook allesquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
In de violen hoorde ik ook iets van Coldplay
How about no.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je een contract met me sluit zal Joan winnen
ik vind van welquote:
de grootste fapster van fokquote:
Beetje van beiden waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Wervelwind. het volgende:
Is dit nou een vertaalde cover of gewoon keihard geript?
Heb ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Nummers die ik leuk vind winnen nooit en andersom
echt welquote:
gisteren was er niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef creno het volgende:
jezus wat gaan jullie snel, dat was gisterenwel anders
nou, dan heb je msg meer kans bij die sexy jongenquote:
Nee, juist niet, balkanlanden gaan sowieso wel door, dus dat kunnen beter de beste songs zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef D. het volgende:
Ik vind er weinig aan, dus da's goed voor ons
Volgens de commentator van Een is dit een beetje a la within temptation dus dan moet ze wel vals. Doet sharon ookquote:
Mij ook, weet alleen niet wat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Klipnap het volgende:
Dit komt me ook bekend voor
Nederlands nummer.
dinsdag gaf je ook hoge cijfersquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Onnoman het volgende:
Servie:
sexyheid: ben man kan niet zeggen
Act: 7
muziek:7
uitvoering:7
kleiding: 7
kortom, prima.. gaan door
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
Geen Finale volgens Jan Smit voor Macedonie.
Klopt geen bal van Macedonie heeft genoeg buurlanden.
een beetje jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Oh nu wordt het opeens een beetje rockachtig.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef starla het volgende:
Wel respect dat die balkanlanden allemaal in hun eigen taal zingen.
Respect? Nationalisten eerste klasquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef starla het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef starla het volgende:
QFTquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef marcodej het volgende:
Dit is zo'n wijf dat op elk feestje dronken wordt. En dan heel vervelend is.
Die kat van jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef Wild_Overstekend het volgende:
O jee, de oren van de kat gaan nu alweer plat.
nogal ja.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Pluto1975 het volgende:
zo, inmiddels 14 peuken op in een half uur hahaha
Op de BBC klinkt het foutloos hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Goed nummer, maar ik vind niet dat ze goed zingt.
Die vergelijking durf ik niet eens te maken eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dit is een Within Temptation-slechte ripoff
ben benieuwd wat voor cijfer je gaat geven voor NLquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Onnoman het volgende:
Macedonie
Servie:
sexyheid: 7Act: 7
muziek:4
uitvoering:4
kleiding: 6
kortom, kansloos.. zwaai maar alvast totziens
Die gast op die gitaar ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef YazooW het volgende:
Sowieso speelt die chick op die viool gewoon live
Ik vind haar stem niet prettig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de BBC klinkt het foutloos hoor
Ik ben nu 2 weken gestopt, het is makkelijker dan je denkt en het is een verademing, letterlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Pluto1975 het volgende:
zo, inmiddels 14 peuken op in een half uur hahaha
Verkapt-kijk-mij-BBC-kijken-postquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de BBC klinkt het foutloos hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |