Lief mensquote:
http://www.dw.de/dw/article/0,,15977472,00.htmlquote:But it should make at least a few people glad to hear that Dutch singer Joan Franka with her country song "You and Me" got the boot during the second semi-final. Her rather ridiculous feather headdress was accompanied by vocals that could have easily won her the title "Worst ESC Singer.
[LIVE] Finale Eurovisie Songfestival 2012 #1quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ga voor Zweden, Servië, Oekraïne en ik ben héél erg benieuwd naar Duitsland!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:06 schreef hole1988 het volgende:
Optreden van Joan was niet best, maar je kan overdrijven.
[..]
http://www.dw.de/dw/article/0,,15977472,00.html
Ik vond dat ze bij RTL Boulevard Joan echt onzettend stom behandelden. Peter van der Vorst probeerde nog aardig te zijn met 'moet je nu echt zeggen vals? okee het was onzuiver' maar Albert wilde het weer keihard brengen hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt zuur doen om het zuur doenWant het is natuurlijk veel grappiger en beter voor je views om te chagrijnen
Het wordt ook drie keer per zin gezegd in elk programma, hoe ontzettend valse het wel niet was. Ten eerste: na één keer weten we het ook wel. Ten tweede: het viel best mee.
Nee het was niet loepzuiver maar het wordt zo overdreven. Gisteren bij RTL Boulevard, het begon met 'een beetje vals' en na vijf minuten sneren was het alsof er geen noot zuiver was.
Ik vind het echt stom, als ze door was had iedereen weer heel anders gepiept. En echt lullig gewoon voor Joan
Albert is gewoon vreselijk naarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze bij RTL Boulevard Joan echt onzettend stom behandelden. Peter van der Vorst probeerde nog aardig te zijn met 'moet je nu echt zeggen vals? okee het was onzuiver' maar Albert wilde het weer keihard brengen hoorEn Winston zat er ook weer zo geniepig bij de lachen
Idd. De hele week poeslief over Joan praten en daarna keihard aanvallen. Ik heb het weer eens beluisterd en ja het begin is vals en daarmee verlies je meteen al wat stemmen denk ik, maar ze herpakt zich daarna wel. Ook al had ze vanaf het begin af aan goed gezongen, ik denk dat de combinatie van startplek, tooi en act niet aantrekkelijk genoeg waren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze bij RTL Boulevard Joan echt onzettend stom behandelden. Peter van der Vorst probeerde nog aardig te zijn met 'moet je nu echt zeggen vals? okee het was onzuiver' maar Albert wilde het weer keihard brengen hoorEn Winston zat er ook weer zo geniepig bij de lachen
Lol. Niemand wil winnen man, dan moet je het organiseren en weet je wat dat kost?quote:
Wedden dat de meeste landen wel degelijk willen winnen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Lol. Niemand wil winnen man, dan moet je het organiseren en weet je wat dat kost?
(ik ook niet, maar vast meer dan 250.000 budget)
quote:The Netherlands is the country not to qualify for the final to receive the highest score from the Eurovision fans, thus placing 12th. A total of 32 entries were voted, therefore ten got nil points.
Scoren bij de fans alleen is niet genoeg. Miljoenen stemmers horen het liedje pas op het ESF voor de eerste keer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef Mestras het volgende:
Nederland eindigt als 12e tussen Roemenië en Rusland in een belangrijke poll van 35 fan clubs. Zweden wint met afstand.
http://www.esctoday.com/?p=36311
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |