Ah dus niet allemaal in tranen gelukkigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was werkelijk briljant. Een topavond.
Volgend jaar moet je er bij zijn
Zoveel toffe mensen, een geweldige sfeer. Tien seconden nadat Turkije de 10e envelop bleek en we er dus weer naast grepen werd You and Me heel hard opgezet in de kroeg en ging iedereen mee zingen en klappen en hop, weer verder met de feestavond![]()
Georgië was wel héél ergquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef grazz het volgende:
Nee joh zal Slovenie wel zijn geweest...die had ik echt wel in de finale verwacht hoor...of straks is het Georgie
ik denk ook dat we het verloren hebben op de act, waarom nu ineens die nietszeggende jongens in saaie kleding op de achtergrond, terwijl bij het NSF , leuke indianenmeisje met trommels naar voren kwamen lopen als verassing. Die keuze snap je gewoon niet, dat heeft ons zeker een aantal punten gescheeld. Toch weer die songfestival "experts" die een deel van de originele act verzieken. Verder ben ik er ook van overtuigd dat een Nederlandstalig liedje altijd beter scoort dat een Engelstalig liedje gezongen door een Nederlander, ons beroerde accent klinkt niet lekker, terwijl Nederlands als taal "exotisch" klink. De teksten luistert toch niemand naar, dus dat je het niet kan verstaan boeit niemand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Helemaal mee eens. Tieten. Als dan niet van de zangeres, dan van de achtergronddansers/koor. Of geloven we dat Cyprus alle stemmen te danken heeft aan d'r stem? Dat was een meesterlijke jurk, heel slim gekozen.
En dan met een punt verschil zoals Belgie vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:29 schreef Greys het volgende:
Oh my...
Dat zou wel heel lullig zijn.
Wij riepen gister al op het feestje 'je zult zien dat Nederland straks 11e is geworden'.
Ik hoop echt dat het niet Nederland is, met een punt verschil zoals Belgie vorig jaar is al zuur maar dit helemaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)ende-plek-in-semi-2/
Dat zou zuur zijn!
Ik vrees er echt voor hoor... Ik heb op het youtube kanaal van eurovision.tv eens gekeken naar het aantal views van de live optredens gisteravond:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik zou het wel tof vinden als blijkt dat we echt heel dichtbij zaten dit keer. Ik heb dat tien keer liever dan de beschamende allerlaatste plek (hoi 3 J's).
Ik denk Slovenië of Slowakijequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:09 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het niet Nederland is, met een punt verschil zoals Belgie vorig jaar is al zuur maar dit helemaal.
Whehe, Armin van Buuren heeft nog nooit een kerel (naar mijn weten) op zijn nummers gehad, wordt een beetje moeilijk denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:31 schreef creno het volgende:
Gisteren op twitter zei Jim Bakkum dat hij wel met Jan Kooiman wilde gaan, dat zijn toch al 2 niet verkeerde kerels, nog een paar lekkertjes erbij, nummer van Armin van Buuren (vanwege de naam) en in 2014 organiseert Nederland het songfestival.
Beter opletten:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, Armin van Buuren heeft nog nooit een kerel (naar mijn weten) op zijn nummers gehad, wordt een beetje moeilijk denk ik
Oh ja, ik ken alleen de echte trance platen van Armin, niet de top 40 plaatjesquote:
Dit is zijn populairste nummer, ook met een man op piano.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken alleen de echte trance platen van Armin, niet de top 40 plaatjes
Dan zal het wel aan mij liggen en ben ik niet goed genoeg op de hoogte van Armin, maar merendeel van trance is toch echt ingezongen door een vrouw. Maar er zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is zijn populairste nummer, ook met een man op piano.
ja jij zei het hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen en ben ik niet goed genoeg op de hoogte van Armin, maar merendeel van trance is toch echt ingezongen door een vrouw. Maar er zijn uitzonderingen.![]()
Wat is er mis met je professioneel opstellen, zeggen dat je er van baalt en wat je er van vindt? 3J's waren onsportief, Joan deed ongeïnteresseerd, dat ze er voornamelijk voor haarzelf was. Fladderig gedoe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen de 3Js vorig jaar meteen na hun falen naar huis gingen en niet tot de finale bleven - wat ze eigenlijk zouden doen sowieso - toen spraken de songfestivalfans er schande van dat het zulke slechte verliezers waren.
Nu blijft Joan daar lekker genieten ondanks dat ze er uit is en dan valt dát verkeerd?
Je kunt het als artiest niet echt snel goed doen ook denk ik![]()
Ja dat moeten we wel, ze heeft het bij de repetities laten liggen en gisteravond ook. Je moet op dat moment flitsen. Het liedje was echt een kanshebber. De entourage was sober, dan moet je het juist van de kwaliteit hebben. Kunnen Joan allemaal een hele leuke meid vinden, want dat is ze vast, maar ze is er heen gegaan op eigen initiatief door zich aan te melden (of haar manager) en dan wordt je ook afgerekend op je daden en die waren gisteravond niet al te best.quote:Ik vraag me ook oprecht af of het zonder die valse noten ineens sky high had geëindigd bij de stemmers. Of we het nou echt allemaal aan haar moeten wijten zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |