abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112072252
Wat die gast hierboven (thenxero) zegt en

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Omdat ik dat na 21 jaar zoeken nog niet heb gevonden.
Uiteraard vind ik wel wat dingen leuk, maar dat is dan meestal maar van korte duur en ik kan er nog steeds niet echt vol van genieten. Dat is dus het hele probleem.
Neem die kleine dingen die je wel leuk vindt en waarbij je wel ervaart dat je er goed of bijzonder in bent als uitgangspunt. Bouw deze uit.

Als je een gesprek hebt gehad, kun je bijv denken aan de stiltes die er zijn gevallen (negatief), of je kan denken aan dat moment waarop je met een onverwachte mening je gesprekspartner verraste (positief).

Bij mij hielp het om lijstjes te maken van alle kleine dingetjes waar ik blij van word en me zoveel mogelijk bezig te houden met die dingen.
Raak en plezierig.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:56:14 #52
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112072489
Goed in dingen zijn is niet hetzelfde als iets leuk vinden, ik denk zelfs dat je kunt stellen dat ergens slecht in zijn leuker is dan goed, het geeft je een doel
pi_112072536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef AnnaTralala het volgende:
Wat die gast hierboven (thenxero) zegt en

[..]

[b][b][b][b]Neem die kleine dingen die je wel leuk vindt en waarbij je wel ervaart dat je er goed of bijzonder in bent als uitgangspunt. Bouw deze uit.[/b][/b][/b][/b]

Als je een gesprek hebt gehad, kun je bijv denken aan de stiltes die er zijn gevallen (negatief), of je kan denken aan dat moment waarop je met een onverwachte mening je gesprekspartner verraste (positief).

Bij mij hielp het om lijstjes te maken van alle kleine dingetjes waar ik blij van word en me zoveel mogelijk bezig te houden met die dingen.
Deze heb ik jammer genoeg nog niet gevonden. Ik denk overigens ook niet dat daar de oplossing in zit. Ik moet juist lol vinden in de reis er naar toe, en niet het eindresultaat.

Maar het heeft volgens mij ook gewoon te maken met een algemeen beeld dat ik heb dat te negatief is. Om iets heel stoms te noemen, tandenpoetsen/douchen/etc voor het slapengaan ervaar ik soms echt als klus dat nog gedaan moet worden. Natuurlijk te stompzinnig voor woorden.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:08:56 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112073276
quote:
Natuurlijk te stompzinnig voor woorden.
Laat je zulke idioterie niet aanpraten, dat zijn gewoon niet leuke nodige klusjes, er is niets leuks aan en jezelf voorhouden dat het wel leuk is is bullshit.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:09:18 #55
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112073296
douchen is dan wel weer lekker
pi_112073380
Tandenpoetsen combineren met Fok! of met douchen
  zondag 27 mei 2012 @ 00:14:22 #57
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112073589
uit praktische overwegingen zou ik voor 1 kiezen :D
pi_112082696
Wat TS beschrijft dat ervaar ik ook.
Een onvermogen om van dingen te genieten. Of als iets wel leuk is, dat het gevoel niet blijft hangen. Dus terugkijkend op dat moment is het gevoel weg.
Ik heb ook weinig empathisch vermogen, wat contact met andere mensen moeilijker maakt. Contacten blijven meestal ook oppervlakkig en kort.
In het verhaal van TS lees ik ook wel faalangst en (te) hoge eisen stellen aan jezelf. (herken ik ook, die eisen zijn ook niet perse realistisch)
Wat ik inmiddels wel geleerd heb is dat er niets mis is met me, ik ben gewoon wat anders.
Het zal er uiteindelijk toch op neer moeten komen dat je jezelf accepteert zoals je bent. En dat je wat anders in elkaar zit als anderen, maar dat wil niet zeggen dat dat slecht is.
pi_112082976
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Pas op mijn 23 oid kwam ik erachter wat ik echt leuk vond; vrijheid! De vrijheid om te kunnen gaan en staan waar ik wou, gaan waar de wind mij bracht, niet gebonden aan landen of materiaal
Ik ben geen hippie in een tent geworden maar ik heb wel appartementen in verschillende steden en reis regelmatig internationaal voor werk naar alle kanten van de wereld, maar 1 jaar in mn leven van 8 tot 4 gewerkt en dat ga ik nooit meer doen ook! Als ik morgen naar parijs wil gooi ik de motor vol en ga ik, mijn werk is er ook wel als ik terug kom

Conformeer je aan een 9 to 5 job, economie studie een hond en een vrouw op je 24e, maar doe het alleen als JIJ dit echt wilt! Ga vooral niet apathetisch thuiszitten! Onderneem, durf een risico te nemen en te falen, elke fout die maakt is een wijze les _O_
Klinkt werkelijk prachtig, maar hoe kom jij aan het geld voor dat soort dingen? Geluk gehad met je ouders o.i.d.? (niet aanvallend bedoeld of zo, ben oprecht geïnteresseerd).
pi_112096577
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:17 schreef DikkeTrina het volgende:
Wat TS beschrijft dat ervaar ik ook.
Een onvermogen om van dingen te genieten. Of als iets wel leuk is, dat het gevoel niet blijft hangen. Dus terugkijkend op dat moment is het gevoel weg.
Ik heb ook weinig empathisch vermogen, wat contact met andere mensen moeilijker maakt. Contacten blijven meestal ook oppervlakkig en kort.
In het verhaal van TS lees ik ook wel faalangst en (te) hoge eisen stellen aan jezelf. (herken ik ook, die eisen zijn ook niet perse realistisch)
Wat ik inmiddels wel geleerd heb is dat er niets mis is met me, ik ben gewoon wat anders.
Het zal er uiteindelijk toch op neer moeten komen dat je jezelf accepteert zoals je bent. En dat je wat anders in elkaar zit als anderen, maar dat wil niet zeggen dat dat slecht is.
Dus je bent nu gelukkig nu je jezelf hebt geaccepteerd?
pi_112096796
Gelukkig? Nee, want het accepteren van jezelf wil niet zeggen dat je ineens wel plezier/geluk voelt. Maar... ik heb niet meer zo het gevoel/idee dat er wat mis is met mij. En daardoor voel ik me meestal niet ongelukkig en ook wat minder verkrampt in contacten met anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DikkeTrina op 27-05-2012 19:49:44 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 19:42:43 #62
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112097639
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:31 schreef QBay het volgende:

[..]

Klinkt werkelijk prachtig, maar hoe kom jij aan het geld voor dat soort dingen? Geluk gehad met je ouders o.i.d.? (niet aanvallend bedoeld of zo, ben oprecht geïnteresseerd).
Ik ben goed in mn werk :)
pi_112098878
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef Nomadd het volgende:
Hey allemaal,

Na een grondige analyse van mijn kant ben ik tot de conclusie gekomen dat de reden is dat ik weinig sociaal contact heb en het leven als kut ervaar, komt door dat ik niet kan genieten van het leven.
Mijn probleem was vroeger dat ik dan ook niks deed omdat ik er toch geen zin in had. Er is geen drive van binnen waardoor ik dingen ga doen. Op de middelbare school was ik iemand die veel achter de PC zat en daar maar mijn tijd doorbracht.
Ik merk dat ik wel doelen heb maar dat die vooral gebaseerd zijn op de toekomst. Zo wil ik later veel geld hebben en meer van dat soort dingen, maar die doelen komen voort uit het feit dat ik denk dat ik dan gelukkig zal zijn. Echter merk ik dat geluk niet een switch is dat aan en uit gaat als je eenmaal iets hebt bereikt, in principe moet je gewoon altijd gelukkig zijn. Het kromme is ook dat als je niet gelukkig bent tijdens het bereiken van het doel, een logisch gevolg is dat het doel vaak ook niet wordt bereikt. Enthousiasme en dit kunnen overbrengen naar andere creeert mogelijkheden en kansen, plus dat iemand die plezier in iets heeft veel effectiever zijn werk kan uitvoeren omdat het hem geen mentale inspanning kost om zich er mee bezig te houden. Ik zit vaak heel erg in m'n gedachten en kan daardoor niet zo snel reageren tijdens het werk of sporten.

Nu heb ik zo'n drie jaar geleden besloten om er dan maar iets aan te gaan doen. Mijn eerste gedachte was als volgt; laat ik nu gewoon veel dingen doen zodat ik bezig ben en wat minder tijd heb om na te denken, dan komt het hopelijk vanzelf wel goed! Het gevolg is dat ik nu studeer aan de universiteit, 24 uur werk en vier verschillende hobbies beoefen. Een aardig druk leven dus. Met sociaal contact loopt het echter nogal achter, en ik vroeg mij lange tijd af waarom. Nu is mij wel duidelijk dat het komt omdat ik zelf het niet echt naar mijn zin heb (ook niet als ik alleen ben hoor, gewoon nooit) en behoorlijk snel vermoeid ben. Het lijkt alsof er altijd een soort roes om mij heen is waardoor ik heel snel dingen zat ben. Als ik zelf al 3 minuten lang praat om iets te vertellen, een verhaal, dan word ik al zat van m'n eigen verhaal en dwalen mijn gedachten af, daardoor kan ik dus totaal geen verhalen vertellen. Uiteraard probeer ik dit te verbergen voor de mensen,want niemand houdt van negatieve mensen. Echter ben ik er wel achter gekomen dat dit simpelweg niet te doen is. Als je een 1 op 1 gesprek hebt is het lastig voortdurend een niet negatieve gezichtsuitdrukking vast te houden. Als ik mijn gezicht gewoon niet zou inspannen (dus geen moeite doe) dan lijkt het net alsof ik totaal van de wereld ben en totale desinteresse heb voor de persoon, ook geen fraai gezicht dus. Overigens is er ook een grote drang voor mij om te presteren. Als ik dingen langzaam begrijp dan vind ik dat erg vervelend omdat ik een groot deel van mijn identiteit en zelfwaarde ontleen uit mijn vaardigheden en capaciteiten.
De vraag die ik dan ook heb, hoe kan je van iets genieten? Het is zo'n basale vraag dat ik eigenlijk al weet dat er geen fatsoenlijk antwoord voor is, maar ik stel hem toch maar in de hoop dat ik er iets mee opschiet.

Nomadd
dit is wel een moeilijk onderwerp.. ik ken het gevoel van langtijdig 'in niets meer zin hebben', niet uit mijn bed willen komen.. geen nood om met mensen te praten, gesprekken te moeten forceren en u fake lach opzetten : ), en ga zo maar door..
maar je hebt dit dus al je hele leven?
ik heb lang in een depressie gezeten maar ben nu al vier maanden gelukkiger! natuurlijk gaat het nooit vlekkeloos verlopen, en er zullen heel je leven lang problemen blijven komen.. maar zowel diep verdriet als echte vreugde en blijdschap zou je moeten kennen.. misschien heb je nog niet de juiste personen gevonden die jou interesseren en omgekeerd?
oke dus, toen mijn depressie.. hier heb ik zo'n 2 jaar mee rondgelopen zonder iets te ondernemen.. toen heb ik begeleiding gekregen en nu moet ik heel mijn leven lang 2 pilletjes per dag nemen, maar hej liever 2 ieniemienie pilletjes, dan nooit écht blij te kunnen zijn, ik heb het er wel voor over!

succes !
pi_112100344
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:13 schreef ChristianeF het volgende:

[..]

dit is wel een moeilijk onderwerp.. ik ken het gevoel van langtijdig 'in niets meer zin hebben', niet uit mijn bed willen komen.. geen nood om met mensen te praten, gesprekken te moeten forceren en u fake lach opzetten : ), en ga zo maar door..
maar je hebt dit dus al je hele leven?
ik heb lang in een depressie gezeten maar ben nu al vier maanden gelukkiger! natuurlijk gaat het nooit vlekkeloos verlopen, en er zullen heel je leven lang problemen blijven komen.. maar zowel diep verdriet als echte vreugde en blijdschap zou je moeten kennen.. misschien heb je nog niet de juiste personen gevonden die jou interesseren en omgekeerd?
oke dus, toen mijn depressie.. hier heb ik zo'n 2 jaar mee rondgelopen zonder iets te ondernemen.. toen heb ik begeleiding gekregen en nu moet ik heel mijn leven lang 2 pilletjes per dag nemen, maar hej liever 2 ieniemienie pilletjes, dan nooit écht blij te kunnen zijn, ik heb het er wel voor over!

succes !
Pilletjes lijken mij irritant omdat er volgens mij nogal veel bijwerkingen aan zitten. Ik denk dan gelijk aan pillen als Prozac. Maar ik moet zeggen dat ik er nooit echt grondig onderzoek naar heb gedaan.
Het lijkt mij erg vervelend als je er dik van wordt bijvoorbeeld.
Maar mooi om te zien dat ze voor jou werken!
  zondag 27 mei 2012 @ 22:05:19 #65
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112103966

[ Bericht 100% gewijzigd door Mishu op 27-05-2012 22:06:35 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 22:05:49 #66
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112103990
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:42 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik ben goed in mn werk :)
Wat voor werk doe je dan?
pi_112104913
Het klinkt alsof je voornamelijk/volledig in hoofd zit/leeft, of daar bestaat beter gezegd. Dan kan je onmogelijk leuk en vrij met het leven mee doen of überhaupt het leven echt ervaren, je bent alleen maar aan het denken en niet aan het voelen. Dan vervlak je, ben je geblokkeerd en beslag gelegd door het in je hoofd zitten en al je gevoel onderdrukken.

Wil je vrijer worden en meer in het leven staan moet je je hoofd uit en weer meer in jezelf komen te zitten hoe weird dat misschien ook mag klinken, met je hele wezen het leven gaan beleven en niet meer opgesloten zitten in dat kleine kooitje van je hoofd/gedachten :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:34:04 #68
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112105359
Het is extreem moeilijk om daar weer uit te komen. Ik heb gemerkt dat Fok Meets eigenlijk de beste manier is om weer een beetje normaal sociaal contact (buiten sport/studie/werk om) met mensen te krijgen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112107286
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Pilletjes lijken mij irritant omdat er volgens mij nogal veel bijwerkingen aan zitten. Ik denk dan gelijk aan pillen als Prozac. Maar ik moet zeggen dat ik er nooit echt grondig onderzoek naar heb gedaan.
Het lijkt mij erg vervelend als je er dik van wordt bijvoorbeeld.
Maar mooi om te zien dat ze voor jou werken!
ik heb er totaal geen bijwerkingen van, zoek eens op bijvoorbeeld zypralexa , of symbalta
ik heb borderline dus voor mij werkt dit prima.. en ik zit onder mijn bmi dus dit is moooi meegenomen!
pi_112107915
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef ChristianeF het volgende:

[..]

ik heb er totaal geen bijwerkingen van, zoek eens op bijvoorbeeld zypralexa , of symbalta
ik heb borderline dus voor mij werkt dit prima.. en ik zit onder mijn bmi dus dit is moooi meegenomen!
http://www.mijnmedicijn.n(...)chotica/zyprexa.aspx
Ik lees alleen maar rampzalige bijwerkingen. Ik zou daar pas depressief van worden!

quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Canillas het volgende:
Het klinkt alsof je voornamelijk/volledig in hoofd zit/leeft, of daar bestaat beter gezegd. Dan kan je onmogelijk leuk en vrij met het leven mee doen of überhaupt het leven echt ervaren, je bent alleen maar aan het denken en niet aan het voelen. Dan vervlak je, ben je geblokkeerd en beslag gelegd door het in je hoofd zitten en al je gevoel onderdrukken.

Wil je vrijer worden en meer in het leven staan moet je je hoofd uit en weer meer in jezelf komen te zitten hoe weird dat misschien ook mag klinken, met je hele wezen het leven gaan beleven en niet meer opgesloten zitten in dat kleine kooitje van je hoofd/gedachten :)
Heb je tips hoe je daar komt?
pi_112107965
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef ChristianeF het volgende:

[..]

Heb er voor de grap eens op gezocht, en hele hordes met mensen die last hebben van bijwerkingen (30 kg aankomen in 4 maanden, geen zin in seks, concentratieproblemen, paranoia, etc, etc).
pi_112108065
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef thenxero het volgende:

[..]

Heb er voor de grap eens op gezocht, en hele hordes met mensen die last hebben van bijwerkingen (30 kg aankomen in 4 maanden, geen zin in seks, concentratieproblemen, paranoia, etc, etc).
Enige positieve aspect is dat het middel blijkbaar wel werkt, want elk normaal persoon zou alleen al van de bijwerkingen depressief worden lijkt me.
pi_112108646
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Enige positieve aspect is dat het middel blijkbaar wel werkt, want elk normaal persoon zou alleen al van de bijwerkingen depressief worden lijkt me.
Dat lees je ook vaak terug in die verhalen. Maar als ze ermee stoppen worden sommige ook depressief, dus het werkt misschien ook nog verslavend.

Het is in ieder geval geen goede lange termijn oplossing.
pi_112108912
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef Nomadd het volgende:
Heb je tips hoe je daar komt?
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #9 ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_112109160
Ik krijg bij dat topic altijd echt een nietszeggend reclame gevoel Canillas, sorry. Mooie teksten waar je niks aan hebt.
pi_112115780
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Nomadd het volgende:
Ik krijg bij dat topic altijd echt een nietszeggend reclame gevoel Canillas, sorry. Mooie teksten waar je niks aan hebt.
Niet lullig bedoeld maar lees de titel van je topic en dan je reactie; dat klinkt inderdaad iemand die mentaal afgesteld staat op een ''niks leuk vinden'' stand ;)

Je hebt er natuurlijk pas wat aan wanneer je ermee gaat doen want op die manier kan je loskomen van die negatieve stem in je hoofd die alles afkraakt en afkeurt simpelweg omdat die zo gevormd is in de loop van tijd.

De uitspraak ''als je altijd doet wat je deed krijg je altijd wat je kreeg'' is hier weer eens van toepassing; jij staat op een bepaald programma want je in je hoofd houdt en waardoor je niet echt het leven aan het ervaren bent wat leidt tot innerlijke leegt; een dof, suf, verveeld en afgestomp gevoel. Als je daarnaar blijft leven en daarmee doorgaat voed je dan en blijft het zo en dat negatieve deel van je vind dat prima ''we doen het toch altijd zo?'' waarom veranderen?''. Punt is echter dat jij daarmee levenskwaliteit en levensplezier zal blijven inleveren omdat je je (onbewust) opgesloten laat zitten in dat hokje van het denken omdat je gelooft dat jij dat bent, dat jij zo bent, alsof jij echt die negativieling bent.

Zolang jij die 'programmering' waar je nu op zit blijft volgen/geloven (die gedachten en gevoelens voor waarheid aan nemen) dan zal je leven zo blijven. Een ander leven krijgen begint met dingen anders gaan doen, daar kom je niet zolang je vasthoudt aan het oude en bekende. En wat heb je te verliezen?
pi_112115802
Zyprexa zal niet voor je gaan werken denk ik. Het is troep naar mijn idee.
pi_112120860
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik herken het heel erg...
Heb zelf ook moeite met genieten van het moment.
Ik kan wel ergens heel erg naar uitkijken, maar op het moment zelf gaat het dan langs me heen.

Ik heb zelf een jaar rondgereisd en dat heeft dat gevoel alleen maar versterkt!
Dat jaar werkte voor mij perfect, rondreizen, altijd nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe impulsen, andere omgevingen, heb overal gewerkt, zodra ik het ergens had gezien pakte ik mijn spullen en ging ik weer verder :)

Voor mij zou dat het ideale leven zijn, maar dat is financieel niet haalbaar...
Mijn grote wens is emigreren, ik heb mijn hart verloren in een plaatsje waar ik een tijdje heb gewoond in dat jaar. Dus bij mij is het ook Nederland gerelateerd, ik ben hier gewoon niet happy en dat weet ik.

Ik probeer het hier in Nederland zo leuk mogelijk voor mezelf te maken (ik kan door omstandigheden nu nog niet weg)
Dat wil niet zeggen dat ik een vervelend leven heb, ik doe genoeg leuke dingen, maar ik heb vaak wel dat knagende gevoel....
pi_112121140
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik kan wel ergens heel erg naar uitkijken, maar op het moment zelf gaat het dan langs me heen.
Als je niet in het moment kan zijn dan kan je toch eigenlijk niks behalve alleen maar bezig blijven met wat alles en nog wat? Zou meer van dat (dingen zoeken maar te blijven doen en blijven doen en blijven doen) dan niet alleen het problemen tijdelijk weg stoppen?

Klinkt alsof je een rusteloosheid dan laat bepalen hoe je leeft en hoe je het leven ervaart aangezien je met meer van hetzelfde het probleem niet oplost, misschien zit de oplossing juist in niet doen.
pi_112126780
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Groenevlinder het volgende:

Ik heb zelf een jaar rondgereisd en dat heeft dat gevoel alleen maar versterkt!
Dat jaar werkte voor mij perfect, rondreizen, altijd nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe impulsen, andere omgevingen, heb overal gewerkt, zodra ik het ergens had gezien pakte ik mijn spullen en ging ik weer verder :)

Voor mij zou dat het ideale leven zijn, maar dat is financieel niet haalbaar...
Mijn grote wens is emigreren, ik heb mijn hart verloren in een plaatsje waar ik een tijdje heb gewoond in dat jaar. Dus bij mij is het ook Nederland gerelateerd, ik ben hier gewoon niet happy en dat weet ik.

Ik probeer het hier in Nederland zo leuk mogelijk voor mezelf te maken (ik kan door omstandigheden nu nog niet weg)
Dat wil niet zeggen dat ik een vervelend leven heb, ik doe genoeg leuke dingen, maar ik heb vaak wel dat knagende gevoel....
Haha bij mij is het juist het omgekeerde. Tot nu toe wil ik na elke vakantie bij wijze van spreken zelfmoord plegen omdat het zo vervelend was.

@Canillas
Dat komt niet door mijn stemming hoor, het is meer de hele vibe die in dat topic hangt. Soort van sekte. Er zit zeker een kern van waarheid in het topic hoor, maar de manier waarop het wordt gepresenteerd trekt mij totaal niet aan.
pi_112128266
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Nomadd het volgende:
@Canillas
Dat komt niet door mijn stemming hoor, het is meer de hele vibe die in dat topic hangt. Soort van sekte. Er zit zeker een kern van waarheid in het topic hoor, maar de manier waarop het wordt gepresenteerd trekt mij totaal niet aan.
Dat kan ik best begrijpen, je zou er denk ik wel wat aan kunnen hebben om op zoek te gaan naar een manier die je wel aanspreekt, die dan beter aansluit bij wie jij bent, het is natuurlijk niet zo dat dat ene topic je enige mogelijkheid is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')