Niet lullig bedoeld maar lees de titel van je topic en dan je reactie; dat klinkt inderdaad iemand die mentaal afgesteld staat op een ''niks leuk vinden'' standquote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef Nomadd het volgende:
Ik krijg bij dat topic altijd echt een nietszeggend reclame gevoel Canillas, sorry. Mooie teksten waar je niks aan hebt.
Als je niet in het moment kan zijn dan kan je toch eigenlijk niks behalve alleen maar bezig blijven met wat alles en nog wat? Zou meer van dat (dingen zoeken maar te blijven doen en blijven doen en blijven doen) dan niet alleen het problemen tijdelijk weg stoppen?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik herken het heel erg...
Heb zelf ook moeite met genieten van het moment.
Ik kan wel ergens heel erg naar uitkijken, maar op het moment zelf gaat het dan langs me heen.
Haha bij mij is het juist het omgekeerde. Tot nu toe wil ik na elke vakantie bij wijze van spreken zelfmoord plegen omdat het zo vervelend was.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik herken het heel erg...
Heb zelf ook moeite met genieten van het moment.
Ik kan wel ergens heel erg naar uitkijken, maar op het moment zelf gaat het dan langs me heen.
Ik heb zelf een jaar rondgereisd en dat heeft dat gevoel alleen maar versterkt!
Dat jaar werkte voor mij perfect, rondreizen, altijd nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe impulsen, andere omgevingen, heb overal gewerkt, zodra ik het ergens had gezien pakte ik mijn spullen en ging ik weer verder![]()
Voor mij zou dat het ideale leven zijn, maar dat is financieel niet haalbaar...
Mijn grote wens is emigreren, ik heb mijn hart verloren in een plaatsje waar ik een tijdje heb gewoond in dat jaar. Dus bij mij is het ook Nederland gerelateerd, ik ben hier gewoon niet happy en dat weet ik.
Ik probeer het hier in Nederland zo leuk mogelijk voor mezelf te maken (ik kan door omstandigheden nu nog niet weg)
Dat wil niet zeggen dat ik een vervelend leven heb, ik doe genoeg leuke dingen, maar ik heb vaak wel dat knagende gevoel....
Dat kan ik best begrijpen, je zou er denk ik wel wat aan kunnen hebben om op zoek te gaan naar een manier die je wel aanspreekt, die dan beter aansluit bij wie jij bent, het is natuurlijk niet zo dat dat ene topic je enige mogelijkheid isquote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Nomadd het volgende:
@Canillas
Dat komt niet door mijn stemming hoor, het is meer de hele vibe die in dat topic hangt. Soort van sekte. Er zit zeker een kern van waarheid in het topic hoor, maar de manier waarop het wordt gepresenteerd trekt mij totaal niet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |