stuur maar even een foto dan kom ik zepenquote:
Ja, jij ook!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
we? we? ik zou komen inzepen. Er gaat iets mis nu
douche kan na de bezigheden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet erg praktisch onder de douche.
hee daar ligt een zeepje op de grondquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef summer2bird het volgende:
...And now we are going to... [ afbeelding ]
Gimme!quote:
Ik heb niet zo'n bewijsdrangquote:
Aanraken mag, maar houden doe ik zelf.quote:
Done!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef rubbereend het volgende:
we? we? ik zou komen inzepen. Er gaat iets mis nu
Het ging ook om doucheseksquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
douche kan na de bezigheden natuurlijk.
En dat allemaal door een ijsje erin te laten liggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
Zo auto kan naar de sloop, opzoek naar een nieuwe.
De stoel was gesmolten door de hitte toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat allemaal door een ijsje erin te laten liggen?
Het ijsje was te heet voor de stoel zelfs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De stoel was gesmolten door de hitte toch?
Och dat maakt niets. Het is een ding... zal wel vreemd zijn om over een tijdje weer te rijden.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het ging ook om doucheseksniet om massages.
Mja, daarom rij ik niet. Ik ben veel te bang voor de andere weggebruikers.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och dat maakt niets. Het is een ding... zal wel vreemd zijn om over een tijdje weer te rijden.
Je kijkt toch meer of die achter je wel vergenoeg weg zijn.
Zoals ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, daarom rij ik niet. Ik ben veel te bang voor de andere weggebruikers.
Heb je zo lopen brassen de afgelopen dagen?quote:
nee allerlei stress en zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je zo lopen brassen de afgelopen dagen?
quote:
tnxquote:
quote:
dat is het binnen. Verf gekocht om morgen eens te klussen in de ochtend. En maandagmorgen.quote:
pff. je bent geil of je bent het niet. oh wacht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:16 schreef Tegan het volgende:
Nee, kort rokje en mouwloos shirt. Naakt is geen optie wat alle ramen en deuren open.
Na een week ben ik een neger voor drie maandenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:22 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben knalrood op mijn schouders en in het gezicht.
En knal witte benen
En ja, die benen blijven de hele zomer wit
het is nooit te laat.quote:
Ideaal weer voor plakkende-lichamenactviteiten dus.quote:
Jij vuige viezerik!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal weer voor plakkende-lichamenactviteiten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vuige viezerik!Dit weer is zo dat je alleen maar koud wil drinken, slapen of neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het hier al een tijdje. Heerlijk vind ik hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit weer is zo dat je alleen maar koud wil drinken, slapen of neuken.
Het is leuk ja als je iets te neuken hebtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het hier al een tijdje. Heerlijk vind ik het
Dat heb je niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is leuk ja als je iets te neuken hebt.
Already tried... You failed!quote:
Arme jijquote:
Verklaar?quote:
Neuken dan maar?quote:
Ik zeg al niks meer.quote:
Hier op kantoor niet neequote:
Niet?quote:
Het is weekend schat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme.
Volgens mij zijn die kraaien hier krols.
Kra-krakrakrakrakraaaaahahahahaaaahahahahha
Ik wil slapen!
Nu uit de verte is er ook antwoord:
Kre-krehehehehhehekrehehehe
Doen ze speciaal voor jou, zomervogeltjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:18 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme.
Volgens mij zijn die kraaien hier krols.
Kra-krakrakrakrakraaaaahahahahaaaahahahahha
Ik wil slapen!
Nu uit de verte is er ook antwoord:
Kre-krehehehehhehekrehehehe
En wederom zit jij alleen thuis...quote:
Pilletjes?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, ik weet nog wel iets waarvan je in slaap valt.
Hai!quote:
Wattan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Tegan het volgende:
Ik vind asociaal zijn niet een negatieve eigenschap.
Nog even en ik hoef nooit meer naar buiten.
Je hebt ze ook niet nodig als het goed is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb per dag al 7 pilletjes.
Meer zie ik ook niet echt zitten
In dat geval...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Tegan het volgende:
Maar het is nog veel te vroeg om te slapen.
Oh.quote:
Nou ja, misschien had je het wel leuk gevonden.quote:
Tegeltjeswijshedendooddoenerquote:
Wat een bescheidenheid over je eigen neukskills.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, misschien had je het wel leuk gevonden.
Arrogantie staat mij nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een bescheidenheid over je eigen neukskills.
Je bent vast beter in andere dingen.quote:
Daar komen we vast nooit achter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent vast beter in andere dingen.
Maar ondertussen wel via FOK! allemaal vrouwen versieren als je single bent, en dan naar Nederland komen om ze stuk-voor-stuk af te werken.quote:
Sommige veren gaan vanzelf prikken als je ze uitdeelt.quote:
Ik zal blijven staan dan maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige veren gaan vanzelf prikken als je ze uitdeelt.
Mwah. Maar vandaag was welquote:
En de avnzmg SC die op slot zitquote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah. Maar vandaag was wel.
Drama weer in FB trouwens, goed dat ik meets tegenwoordig oversla geloof ik.
Kijk uit, straks komt die drama deze kant opquote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah. Maar vandaag was wel.
Drama weer in FB trouwens, goed dat ik meets tegenwoordig oversla geloof ik.
Ik was er niet bij! Ik was er niet bij!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kijk uit, straks komt die drama deze kant op
In Singles doen ze ook of ze verstand hebben van versieren, dus dat komt vast goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de avnzmg SC die op slot zit
Even afgezien van mijn mening over die discussie, denk ik dat je timing nu niet zo best zou zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Litpho het volgende:
Re is nu vast niet te polsen om de discussie over de wildgroei aan SC's weer eens aan te wakkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |