Hai!quote:
Wattan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:23 schreef Tegan het volgende:
Ik vind asociaal zijn niet een negatieve eigenschap.
Nog even en ik hoef nooit meer naar buiten.
Je hebt ze ook niet nodig als het goed is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb per dag al 7 pilletjes.
Meer zie ik ook niet echt zitten
In dat geval...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Tegan het volgende:
Maar het is nog veel te vroeg om te slapen.
Oh.quote:
Nou ja, misschien had je het wel leuk gevonden.quote:
Tegeltjeswijshedendooddoenerquote:
Wat een bescheidenheid over je eigen neukskills.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, misschien had je het wel leuk gevonden.
Arrogantie staat mij nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een bescheidenheid over je eigen neukskills.
Je bent vast beter in andere dingen.quote:
Daar komen we vast nooit achter.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent vast beter in andere dingen.
Maar ondertussen wel via FOK! allemaal vrouwen versieren als je single bent, en dan naar Nederland komen om ze stuk-voor-stuk af te werken.quote:
Sommige veren gaan vanzelf prikken als je ze uitdeelt.quote:
Ik zal blijven staan dan maarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige veren gaan vanzelf prikken als je ze uitdeelt.
Mwah. Maar vandaag was welquote:
En de avnzmg SC die op slot zitquote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah. Maar vandaag was wel.
Drama weer in FB trouwens, goed dat ik meets tegenwoordig oversla geloof ik.
Kijk uit, straks komt die drama deze kant opquote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah. Maar vandaag was wel.
Drama weer in FB trouwens, goed dat ik meets tegenwoordig oversla geloof ik.
Ik was er niet bij! Ik was er niet bij!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kijk uit, straks komt die drama deze kant op
In Singles doen ze ook of ze verstand hebben van versieren, dus dat komt vast goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de avnzmg SC die op slot zit
Even afgezien van mijn mening over die discussie, denk ik dat je timing nu niet zo best zou zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Litpho het volgende:
Re is nu vast niet te polsen om de discussie over de wildgroei aan SC's weer eens aan te wakkeren?
Tuurlijk wel, dan hoeft hij Crutch niet af te vallenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even afgezien van mijn mening over die discussie, denk ik dat je timing nu niet zo best zou zijn
Ik zou zeggen, doe je best, dan lees ik wel mee als ondersteuningquote:Op zondag 27 mei 2012 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan hoeft hij Crutch niet af te vallen.
Ik waardeer uiteraard de steun, maar als ik het serieus van plan was geweest had ik het wel direkt in FB gedaan. Zelfs al vermoed ik dat het op dit moment sowieso niet gelezen gaat worden in het postgeweld.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe je best, dan lees ik wel mee als ondersteuning
Dat, of ook daar komt een slotjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik waardeer uiteraard de steun, maar als ik het serieus van plan was geweest had ik het wel direkt in FB gedaan. Zelfs al vermoed ik dat het op dit moment sowieso niet gelezen gaat worden in het postgeweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |