quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)naco-gp_auto&start=1
Helmetcam van dit jaar.
Bellen en zodra ze opnemen meteen schreeuwen LAAT ME MET RUST DOMME KUTHOER IK ZIT LE MANS TE KIJKEN MILJAAR ROT OP MET JE PLEBSE TIETEN SNOLLL!!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het lijkt me 's nachts juist extra klote. Zit je lekker in je nachtraceroesje, krijg je ineens weer allemaal van die hoeren in beeld die willen dat je ze belt.
Le Mans wordt al jaren op Eurosport uitgezonden, vorig jaar ook al in HD. Dat zit toch wel overal in het pakket? Met eurosport 2 erbij kan je m ook compleet 24u kijken, en ik denk niet dat ik die Allard 24 uur wil horen jammeren.. Ik blijf wel gewoon bij Euro met de engelse commentatoren en Justine Monnier als pitcommentatorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Jigzoz het volgende:
Heel erg tof! Eindelijk een jaartje niet naar stuiterende streams kijken!
Maar reclame-onderbrekingen....
Bij racespellen vind ik de hogere view ook het lekkerst, gewoon omdat je toch meer overzicht hebt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik vind die helmetcams maar niets met al dat geschud. Als je de camera op ooghoogte wilt brengen, gebruik dan het camerastandpunt van links of rechts achter de helm aan de auto vast. Die heb ik ook weleens bij een FP gezien en dat ziet er een stuk beter uit.
Edit: deze bedoel ik, misschien nog iets lager maken
[ afbeelding ]
Is morgen om 09.00 uur als ik de site mag geloven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
Nog steeds geen Formula Renault 3.5 kwalificatie geweest.
Bedankt, zie dat ze geen twee races doen in Monaco, alleen zondag om 11 uur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is morgen om 09.00 uur als ik de site mag geloven.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Bellen en zodra ze opnemen meteen schreeuwen LAAT ME MET RUST DOMME KUTHOER IK ZIT LE MANS TE KIJKEN MILJAAR ROT OP MET JE PLEBSE TIETEN SNOLLL!!!!!![]()
![]()
!!!!!
Nee, ik heb het allergoedkoopste televisiepakket. Digitenne.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Atreidez het volgende:
Regen
[..]
Le Mans wordt al jaren op Eurosport uitgezonden, vorig jaar ook al in HD. Dat zit toch wel overal in het pakket? Met eurosport 2 erbij kan je m ook compleet 24u kijken, en ik denk niet dat ik die Allard 24 uur wil horen jammeren.. Ik blijf wel gewoon bij Euro met de engelse commentatoren en Justine Monnier als pitcommentator
Je kan ook een kalender downloaden via gpupdate.nlquote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:13 schreef vosss het volgende:
Goeiemorgen, even voor mijn beeldvorming; Q is toch gewoon om 1400 nederlandse tijd toch?
Ik loop al de hele nacht te denken dat het om 1300 is en ik weet niet waarom.
Is het in het verleden daar niet om 1300 geweest?
Nee maar toch voorspeld voor straksquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 07:59:40#F1 #Monaco Saturday: Dry and sunny AM, cloud expected to build before midday, showers threatening for qual. Light variable breeze, max 19c reageer retweet
Cool, ik kan de training helaas niet zien maar een regen-kwali zorgt altjd wel voor een leuke racequote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar toch voorspeld voor strakstwitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 07:59:40#F1 #Monaco Saturday: Dry and sunny AM, cloud expected to build before midday, showers threatening for qual. Light variable breeze, max 19c reageer retweet
BBC!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:44 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Weer uitgezonden op de BBC? Of ben ik veroordeeld tot Olavje ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |