Klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net een visstick op een broodje met saus
ik nie maar ik heb veel volgers die gewoon de link hebben en daarop kijken zonder bij tumblr aangemeld te zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, ben al een tijdje lid he.
Gewoon een visstick op een broodje, lijkt me best goed te pruimen. Snap ju num, pruimen kan je ook eten hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee het lijkt me echt fucking (haha ik zei geen kwoord) ranzig
of die give a ways als je rebloged krijg toch aids met die troepquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij met je zonnesteek. Zeg ik pics?
(y) ik krijg dagelijks wel moeilijk veel hits en bezoekersquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik nie maar ik heb veel volgers die gewoon de link hebben en daarop kijken zonder bij tumblr aangemeld te zijn
Beter dan de quatrepounderquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe was da? lijkt mij dus echt te ranzig
Ik gok het, waarom meteen zo hard zijn tegen mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij met je zonnesteek. Zeg ik pics?
Ik zei wishlist toch. Dat is een lijst met dingen die je graag wilt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan de quatrepounder
[..]
Ik gok het, waarom meteen zo hard zijn tegen mij.
qp vind ik wel okay, ding is altijd wel nice, die mctasty ofzo? Mcchicken is laatst ook echt te ranzigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter dan de quatrepounder
[..]
Ik gok het, waarom meteen zo hard zijn tegen mij.
Rode cirkel ja. Maar dan ben je te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Volgens mij had ik gistere een teek op mijn kont
Ik kon het niet goed zien dus ik heb maar gewoon een stukje huid meegenomen.
Als de teek de ziekte van lyme had komt er dan altijd een rood circeltje of een bolletje op?
KFC in chinathailandcambodia, die mensen hier eten veel meer kip. zelfs mac is 80% kipburgersquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
qp vind ik wel okay, ding is altijd wel nice, die mctasty ofzo? Mcchicken is laatst ook echt te ranzig
niet, dan moet je juist naar arts en antibiotica kuur beginnen enzo, niets aan de hand nogquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rode cirkel ja. Maar dan ben je te laat.
Dan kan je toch antibiotica gaan slikken? Maar die circel komt dus altijd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rode cirkel ja. Maar dan ben je te laat.
BigTasty was er laatst weer. Laatste burger die ik heb gegeten maar ik vond hem smerig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
KFC in chinathailandcambodia, die mensen hier eten veel meer kip. zelfs mac is 80% kipburgers
en mals!
verder was bigtasty altijd baas maar die is er niet meer in nl, dus nu is het 1955 burger toch?
Als die cirkel echt groot is, dan ben je te laat. Toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet, dan moet je juist naar arts en antibiotica kuur beginnen enzo, niets aan de hand nog
Nee. Alleen als je ziekte van Lyme hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dan kan je toch antibiotica gaan slikken? Maar die circel komt dus altijd?
Engquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Intronic het volgende:
now i am become death the destroyer of worlds
ik vind die gruwelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meisjes met panterprint tattoo's
Ja je kan natuurlijk beter eerder met die kuur beginnen, maar ik doe liever niet voor niets antibiotica slikken. Dus ik let wel op of er een kringetje omheen komtquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als die cirkel echt groot is, dan ben je te laat. Toch?
Ja, in jouw stuikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef monkyyy het volgende:
Hoe krijg je een teek op je bips? Naakt in de bosjes gelegen ofzo?
Ligt eraan waar want ik moet er ook komen hé. En heb geen geld voor treinkaartje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
DV zeg tegen Snuf. dat ik verwacht dat hij zaterdagavond een drankje komt doen met mij en wat bazen.
En neem jezelf ook mee.
Rotterdam.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar want ik moet er ook komen hé. En heb geen geld voor treinkaartje.
zij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
wie zij laatst dat je een blizzard game niet kon piraten ?
Pas maar op. Hier waakt de kat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja, in jouw stuiken
Lekker aapjes kijken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
zaterdag bazenmeet in rotterdam dus jullie mogen niet komen
Oke ik zal het in mijn agenda noterenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
hahahahahahhahahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
Dus je bent nu reclame voor andere aan het maken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij wel maar je wil geen geld uitgeven
Roffa ja, dus ik verwacht jullie in Paddy's. Hij weet vast wel waar, anders gebruikt hij maar Maps ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar want ik moet er ook komen hé. En heb geen geld voor treinkaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |