Engquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Intronic het volgende:
now i am become death the destroyer of worlds
ik vind die gruwelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Meisjes met panterprint tattoo's
Ja je kan natuurlijk beter eerder met die kuur beginnen, maar ik doe liever niet voor niets antibiotica slikken. Dus ik let wel op of er een kringetje omheen komtquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als die cirkel echt groot is, dan ben je te laat. Toch?
Ja, in jouw stuikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef monkyyy het volgende:
Hoe krijg je een teek op je bips? Naakt in de bosjes gelegen ofzo?
Ligt eraan waar want ik moet er ook komen hé. En heb geen geld voor treinkaartje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
DV zeg tegen Snuf. dat ik verwacht dat hij zaterdagavond een drankje komt doen met mij en wat bazen.
En neem jezelf ook mee.
Rotterdam.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar want ik moet er ook komen hé. En heb geen geld voor treinkaartje.
zij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
wie zij laatst dat je een blizzard game niet kon piraten ?
Pas maar op. Hier waakt de kat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja, in jouw stuiken
Lekker aapjes kijken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
zaterdag bazenmeet in rotterdam dus jullie mogen niet komen
Oke ik zal het in mijn agenda noterenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
hahahahahahhahahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
Dus je bent nu reclame voor andere aan het maken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Intronic het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij wel maar je wil geen geld uitgeven
Roffa ja, dus ik verwacht jullie in Paddy's. Hij weet vast wel waar, anders gebruikt hij maar Maps ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar want ik moet er ook komen hé. En heb geen geld voor treinkaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |