beter lezen schatquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh, is tumblr in nl wat dan?
je kan feedback geven. net als blogberichten en het vervolgens hebben over inboxquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Find blogs? Lekker nederlands hoor
Ik heb last van een zonnesteek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vroeg of tumblr met nederlandse taal wat is.
ik eet ook bami vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef monkyyy het volgende:
Lekker chap choy met bami bestellen. [ afbeelding ]
waar gaat dit heenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan feedback geven. net als blogberichten en het vervolgens hebben over inbox
gwn acclimatiserenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar gaat dit heenik wil de tumblr van 2009 terug
je kan zelf kiezen wie je wilt volgen hequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind trouwens dat tumblr heel veel echt mooie plaatjes van natuur, vrouwen, candid fotografie, dat soort dingen heeft
maar ook veel te veel vand ie verschrikkelijke hipster tekstjes die mensen op hun zij tatoeėren
En 1001 zogenaamde artsy foto'squote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind trouwens dat tumblr heel veel echt mooie plaatjes van natuur, vrouwen, candid fotografie, dat soort dingen heeft
maar ook veel te veel vand ie verschrikkelijke hipster tekstjes die mensen op hun zij tatoeėren
Nee. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
dimmens,
[ afbeelding ]
heb jij die al gehad?
zoolang jij al lid? ik ben pas van jun 2010quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar gaat dit heenik wil de tumblr van 2009 terug
pizza met cheeseburger met saladequote:
ja met een personal blog/dagboek blog. Ik heb swallowbirds pas vanaf augustus 2011 ofzquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoolang jij al lid? ik ben pas van jun 2010
Lijkt mij echt smerig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pizza met cheeseburger met salade
kweenie, denk het ookquote:
Was spelling maar gebaseerd op of het staat of nietquote:
638, maar moet ze eens opruimenquote:
20.30 komt mijn food.quote:
Beroemde mensen die hopen dat ze pics krijgen toegestuurd van fansquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die tumblrfamous mensen met een wishlistHopen dat er mensen zo fan genoeg zijn dat ze die dingen krijgen toegestuurd
felicefawn
napje snapt me
veelquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
638, maar moet ze eens opruimenveel deactived troep er nog tussen staan. heb wel 3xxx volgers ja toch
Coban.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
wie heeft er wel eens zon filet o fish gehaald bij de macie d?
ach, ben al een tijdje lid hequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
veel
ik heb 7 followers en ik volg er zelf 3
en 55 post heb ik gemaakt maar allemaal zelf want ik reblog niets
Ik, toen ik er voor het laatst had gegeten, 2 jaar geleden. Met een quatrepounder x2.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
Net een visstick op een broodje met sausquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
nee het lijkt me echt fucking (haha ik zei geen kwoord) ranzigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
Jij met je zonnesteek. Zeg ik pics?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beroemde mensen die hopen dat ze pics krijgen toegestuurd van fans
hoe was da? lijkt mij dus echt te ranzigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik, toen ik er voor het laatst had gegeten, 2 jaar geleden. Met een quatrepounder x2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |