Die heeft ze waarschijnlijk met dit weer al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Op zn Spouwers: "Ik denk niet dat ze er een natte la van krijgt".
Goeiequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heeft ze waarschijnlijk met dit weer al.
Waar haal je datquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
dimmens,
[ afbeelding ]
heb jij die al gehad?
Moet je minder wijn drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn vader heeft de balkonsleutel verborgen omdat hij denkt dat ik van het balkon af ga vallen
us of fatquote:
Hee smoofie, hoefde toch niet meerquote:
oh god noquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef napoleonfour het volgende:
dv
Wil je ons helpen om Tumblr in het Nederlands te testen? We horen graag je feedback!
Overschakelen naar het Nederlands
Ik zei later tochquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hee smoofie, hoefde toch niet meer
Volgens mij was het hier al hartstikke gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hallo, hopelijk wordt het hier nu wat leuker.
Niet, je zei toch langskomen om te zonnen in je naakttuinquote:
ze hebben ons plek ontdekt. ik stop er maar als dit zo blijftquote:
wat voor dictatorschap leef jij in zeg?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn vader heeft de balkonsleutel verborgen omdat hij denkt dat ik van het balkon af ga vallen
Die invitatie staat nog steeds openquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet, je zei toch langskomen om te zonnen in je naakttuin
Ik ben zijn kleine meisje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat voor dictatorschap leef jij in zeg?
niet zelfstandig op balkon, bankrekening gecontroleerd alles?
Net zoals je buikspieren, 3 jaar geleden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Straks verander ik in steen van het wachten
Zoals je tieten van 3 jaar geleden denk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net zoals je buikspieren, 3 jaar geleden?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals je tieten van 3 jaar geleden denk.
Nah stoppen gaat je niet lukken man. Ben je al overgeschakeld dan? Ben wel benieuwd eigenlijk, maar ben bang dat ik niet meer terug kan als ik eenmaal op de knop heb gedruktquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hebben ons plek ontdekt. ik stop er maar als dit zo blijft
dv heeft beste vader van ons allemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat voor dictatorschap leef jij in zeg?
niet zelfstandig op balkon, bankrekening gecontroleerd alles?
nouja, volgens mij ben je toch 17 en aardig groot enzo. Tenminste je hebt al tieten en alles/quote:
je kan gewoon terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah stoppen gaat je niet lukken man. Ben je al overgeschakeld dan? Ben wel benieuwd eigenlijk, maar ben bang dat ik niet meer terug kan als ik eenmaal op de knop heb gedrukt
het kwoord niet meer gebruiken aub.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
Was laatst ook op het nieuws dat tumblr in het nederlands zou komen. Straks wordt tumblr mainstream omdat twitter niet meer leuk is (wat sowieso pure kanker is) en dan komt iedereen op tumblr incl alle 12 jarige breezers en hipster
leuk he?
accountinstellingen lieve schat. als ik wil kan ik nu overschakelen op turksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zei facebook ook met timeline
ok ok, waarom is iedereen daar zo bozig opquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het kwoord niet meer gebruiken aub.
oh, is tumblr in nl wat dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
accountinstellingen lieve schat. als ik wil kan ik nu overschakelen op turks
mag niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, waarom is iedereen daar zo bozig op
maarja ik denk natuurlijk altijd aan anderen dus zal het vermijden nu
neequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh, is tumblr in nl wat dan?
je kon in eerste instantie ook terug. totdat het verplicht werd voor iedereenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zei facebook ook met timeline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |