accountinstellingen lieve schat. als ik wil kan ik nu overschakelen op turksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zei facebook ook met timeline
ok ok, waarom is iedereen daar zo bozig opquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het kwoord niet meer gebruiken aub.
oh, is tumblr in nl wat dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
accountinstellingen lieve schat. als ik wil kan ik nu overschakelen op turks
mag niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, waarom is iedereen daar zo bozig op
maarja ik denk natuurlijk altijd aan anderen dus zal het vermijden nu
neequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh, is tumblr in nl wat dan?
je kon in eerste instantie ook terug. totdat het verplicht werd voor iedereenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat zei facebook ook met timeline
beter lezen schatquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh, is tumblr in nl wat dan?
je kan feedback geven. net als blogberichten en het vervolgens hebben over inboxquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Find blogs? Lekker nederlands hoor
Ik heb last van een zonnesteek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vroeg of tumblr met nederlandse taal wat is.
ik eet ook bami vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef monkyyy het volgende:
Lekker chap choy met bami bestellen. [ afbeelding ]
waar gaat dit heenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan feedback geven. net als blogberichten en het vervolgens hebben over inbox
gwn acclimatiserenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar gaat dit heenik wil de tumblr van 2009 terug
je kan zelf kiezen wie je wilt volgen hequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind trouwens dat tumblr heel veel echt mooie plaatjes van natuur, vrouwen, candid fotografie, dat soort dingen heeft
maar ook veel te veel vand ie verschrikkelijke hipster tekstjes die mensen op hun zij tatoeėren
En 1001 zogenaamde artsy foto'squote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind trouwens dat tumblr heel veel echt mooie plaatjes van natuur, vrouwen, candid fotografie, dat soort dingen heeft
maar ook veel te veel vand ie verschrikkelijke hipster tekstjes die mensen op hun zij tatoeėren
Nee. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
dimmens,
[ afbeelding ]
heb jij die al gehad?
zoolang jij al lid? ik ben pas van jun 2010quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar gaat dit heenik wil de tumblr van 2009 terug
pizza met cheeseburger met saladequote:
ja met een personal blog/dagboek blog. Ik heb swallowbirds pas vanaf augustus 2011 ofzquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoolang jij al lid? ik ben pas van jun 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |