SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alsof iemand jou zou DM'enquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
Fijn, nu krijg ik 16 DM's in de loop van de dag met de vraag of ik ontmaagd ben.
Niet weten dat mijn DM box overloopt.quote:
dan verlies ik de weddenschapquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
Fijn, nu krijg ik 16 DM's in de loop van de dag met de vraag of ik ontmaagd ben.
regel het dan ff! Is leuk! Kun je ja terug smsen en dan is iedereen van wtf????? Mijn wereldbeeld!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
Het kan niet van dames zijn die zich gewillig aanbieden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn DM box overloopt.
Weddenschap?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
dan verlies ik de weddenschap
Dat hij eerder ontmaagd wordt dan jij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
Briljant idee. Gelijk een eind aan ruim een jaar topicdrama. Heloef ontmaagd, reeks gesloten, kunnen we allemaal vredig sterven!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weddenschap?
Btw, als jullie nou gewoon eens neuken?
Die man kan niet met vedettes omgaan, daarom ging het ook zo goed bij Fulham. Die heb je daar niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Hodgson, ik snap het niet.
quote:
quote:
Maak je geen zorgen, die staat nog vrij stevig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
Mijn salaris is binnen, om nu daarmee meteen naar de hoeren te gaan is ook zo iets.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
regel het dan ff! Is leuk! Kun je ja terug smsen en dan is iedereen van wtf????? Mijn wereldbeeld!!!
Nee maar wel van klapjosti's die vragen of ik ontmaagd ben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het kan niet van dames zijn die zich gewillig aanbieden.
quote:[b]Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef heloef het
Nee maar wel van klapjosti's die vragen of ik ontmaagd ben.
Ach, Engeland faalt al sinds 1930. Het lijkt wel alsof ze gewoon niet willen, met al die middelmatige trainers en spelers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Die man kan niet met vedettes omgaan, daarom ging het ook zo goed bij Fulham. Die heb je daar niet.
Een grote faal, nu al. Maar ze moesten een Engelsman hebben. Die zijn nogal schaars in de PL.
quote:
Ik lachte.quote:
Jij was in vlaaienland, dus ik stuurde haar een pm.quote:
Ach, kun je weer mooie verhalen vertellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die staat nog vrij stevig.
[..]
Mijn salaris is binnen, om nu daarmee meteen naar de hoeren te gaan is ook zo iets.
[..]
Nee maar wel van klapjosti's die vragen of ik ontmaagd ben.
ik een relatie binnen jaar hij neuQseks binnen een jaar met anderen ofc .De verliezer schaft een kat aan FA genoemdquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hij eerder ontmaagd wordt dan jij?
Je bent ook vies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Engeland faalt al sinds 1930. Het lijkt wel alsof ze gewoon niet willen, met al die middelmatige trainers en spelers.
Ik weet nog EK 96. Steve Stone.
[..]
[..]
Ik lachte.
[..]
Jij was in vlaaienland, dus ik stuurde haar een pm.
Ik ging er van uit dat je had gekeken. Ik kreunde je naam ook op het einde.
Nu voel ik me vies.
[..]
Ach, kun je weer mooie verhalen vertellen.
Beter hier, dat wil ik volgen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef dawg het volgende:
kaneel! hoe zat het nou dan mbt darwin en evolutie? ben nieuwsgierig waar ik dan fout zat. pm mag ook, ben zo weer weg.
quote:
Ik heb er ook moeite meequote:
Ze willen wel, maar het hele opleidingssysteem faalt en hard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Engeland faalt al sinds 1930. Het lijkt wel alsof ze gewoon niet willen, met al die middelmatige trainers en spelers.
Ik weet nog EK 96. Steve Stone.
anale ontmaagding.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
Een dildo in je reet telt niet als ontmaagding, he.
Nope!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
Oh fuck, dan ben ik ook nog maagd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
Iedereen van de leg door de TTquote:
Gedeeltelijk welquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
Vragen over 'ontmaagding' kunt u stellen aan Kaneelstokje. Ik heb verder geen enkel commentaar.quote:
Ik denk niet dat ik het wil weten als het met kaneelstokje wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vragen over 'ontmaagding' kunt u stellen aan Kaneelstokje. Ik heb verder geen enkel commentaar.
Hij is mijn woordvoerder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het wil weten als het met kaneelstokje was
Oh je bent als gigolo gaan werkenquote:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bent als gigolo gaan werken
en kaneel is zn pimpquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bent als gigolo gaan werken
Wie zwijgt stemt toequote:
Goede business welquote:
In jouw geval heel weinigquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
Wat levert dat nu nog op zo'n avondje gigolo spelen?
spierpijn en een schrale joekeloeres denk ik..quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
Wat levert dat nu nog op zo'n avondje gigolo spelen?
Joekeloeres?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spierpijn en een schrale joekeloeres denk ik..
Ja hallo enig idee hoeveel moeite het me kost om de MI's niet in jouw hoofd te planten? Dus dan moet ik wel iets anders doen, gemene grapjes dusquote:
nee, eten staat in de oven (en als ik buiten zit vergeet ik af en toe te husselenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Maar wat is het lekker weer mensen. Zitten jullie allemaal in het zonnetje?
Ah ok, stiekem zou je me gewoon meteen voor een hele week boeken dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo enig idee hoeveel moeite het me kost om de MI's niet in jouw hoofd te planten? Dus dan moet ik wel iets anders doen, gemene grapjes dus
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef dawg het volgende:
kaneel! hoe zat het nou dan mbt darwin en evolutie? ben nieuwsgierig waar ik dan fout zat. pm mag ook, ben zo weer weg.
Ik zat te wachten tot je hier was, anders zou ik het voor niemand posten.quote:
Het gaat over aanpassingen aan de omgeving. De best aangepasten overleven en zijn in staat om hun genen door te geven aan de volgende generaties. In het dna (rna laten even voor het gemak buiten beschouwing) vinden veranderingen plaats. Deze veranderingen komen tot stand door mutaties (random) en recombinatie (ook random). Dit zijn geen aanpassingen!quote:evolutie gaat over aanpassingen in dna/rna om zodoende de actuele omstandigheden te kunnen overleven. hier gaan duizenden jaren overheen en is altijd aan verandering onderhevig. gaat zo langzaam dat het niet te meten is over een kort tijdsbestek.
voorbeeld: veel mensen zijn bang voor spinnen. er bestaat een theorie die stelt dat de angst er is om een snelle flight or fight respons te triggeren. hedendaagse omstandigheden dicteren min of meer dat deze angst onnodig is, vanwege verstedelijking etc. het zal nog tientallen, zo niet honderden jaren duren voordat deze angst geherprogrammeerd is.
Ik heb er wel 5 hele euro's voor over om jou de hele week als huisslaaf te gebruiken hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, stiekem zou je me gewoon meteen voor een hele week boeken dus
Ja klopt. Engelsen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze willen wel, maar het hele opleidingssysteem faalt en hard.
Jonny uit Manchester willen ze niet opleiden, maar Kwame uit Ghana die ze via youtube hebben ontdekt wel.
Beter dan ze over je praten op deze manier dan achter je rug om.quote:
kinky hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er wel 5 hele euro's voor over om jou de hele week als huisslaaf te gebruiken hoor
Aha, hij jou wel dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja klopt. Engelsen.![]()
Maar komt ook door hun gare regels daar, met de schoolboys en het monopoly op jongens uit de directe omgeving die eigenlijk direct afgeschreven worden.
[..]
Beter dan ze over je praten op deze manier dan achter je rug om.
En nee lieverds. Ik heb heloef niet genomen.
Nee, heloef en ik voelen ons niet tot elkander aangetrokken.quote:
quote:
Het is echt te warm om dat hele verhaal te lezen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heloef en ik voelen ons niet tot elkander aangetrokken.
Heb ik het topic vermoord met mijn wetenschap? Sorry.
Veel plezier in de kroeg, doe Bas de groeten van mequote:
Leuk betoog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zat te wachten tot je hier was, anders zou ik het voor niemand posten.
Evolutie is, simpel gezegd, een verandering van allelfrequentie binnen een populatie door de tijd. Dit is de basisdefinitie.
Jij hebt het over:
[..]
Het gaat over aanpassingen aan de omgeving. De best aangepasten overleven en zijn in staat om hun genen door te geven aan de volgende generaties. In het dna (rna laten even voor het gemak buiten beschouwing) vinden veranderingen plaats. Deze veranderingen komen tot stand door mutaties (random) en recombinatie (ook random). Dit zijn geen aanpassingen!
Klein voorbeeld: In een langzaam veranderend duin/bos gebied, zitten Cepea nemoralis slakken. Deze hebben verschillende kleuren en banderingen, maar zijn 1 soort. De omgeving bepaalt welke slakken er beter zichtbaar zijn en welke slakken minder goed zichtbaar zijn. (Gele slakken zijn minder goed zichtbaar in een kaler duingebied en bruine slakken zijn minder goed zichtbaar in meer bosachtig gebied.
De slakken die minder goed zichtbaar zijn, zullen waarschijnlijk langer leven (want minder predatie) en relatief meer nakomelingen krijgen.
Op deze manier past de populatie zich aan aan de omgeving. Natuurlijke selectie.
Dit zijn dus geen aanpassingen in het DNA. Dit kan makkelijk gezien worden in korte tijd. Dit is ook prima te meten. Hier is men constant mee bezig (met Klimaat verandering als excuus, anders krijgen ze geen geld).
In 1000den jaren kan enorm veel veranderen, maar ook enorm weinig. Het hangt volledig af van de druk die wordt uitgeoefend vanuit de omgeving. In zeer korte tijd kunnen ook veel nieuwe soorten ontstaan, dit is voor een groot deel afhankelijk van de beschikbare niches (al mag je hier het woord niche eigenlijk niet gebruiken). Google maar eens op Cambrische Explosie.
Wat betreft je spinnen-voorbeeld. Een flight or fright response klinkt erg logisch. Een overgebleven reflex die we in Nederland eigenlijk niet nodig hebben, met de spinnen die we hier hebben.
Het is inderdaad onnodig, maar dat wil niet zeggen dat we dit kwijtraken. Het is wellicht voorgeprogrammeerd, maar ten eerste is er praktisch geen natuurlijke selectie van toepassing op mensen. Zelfs mensen die doodziek zijn, kunnen voldoende kinderen krijgen.
Het zegt ook niks over het verdwijnen van deze reflex. Er is immers geen directe negatieve consequentie aan verbonden. Mensen met deze reflex krijgen niet minder kinderen. Waarom zou er dan selectie tegen zijn?
Verstedelijking heeft denk ik niks te maken met deze angst, trouwens. We hebben hier gewoon geen gevaarlijke spinnen.
Zoiets? Ik ben een beetje gaar, dus ik pas het misschien nog aan als ik me herinner wat ik wilde zeggen.
Oh lastig dat soort mensen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik hoop dat mijn Schoonzusje mijn facebookstatus snapt
Waarom bellen en 200 keer over laten gaan
Weet niet wat ik aan moet morgen, die wond op mij knie is nog steeds open
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vragen over 'ontmaagding' kunt u stellen aan Kaneelstokje. Ik heb verder geen enkel commentaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontmaagd door kaneel z'n stok dus... That's gotta hurtquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef twi het volgende:
Weet je wat ik pas treurig vind. Heloef was vandaag 17 jaar geleden 1 jaar oud.
Die jongen heeft écht wat gemist:Ik heb dat wel meegemaakt. Ik ben oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mwah, zo groot ben ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ontmaagd door kaneel z'n stok dus... That's gotta hurt
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meegemaakt. Ik ben oud
Gelukkig wel zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik was toen ook jong jong. Nu ben ik kei oud.
Ja en gewoon volhouden, en als ik opneem dan ben ik een uur kwijtquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lastig dat soort mensen.
Bah, doet ook nog steeds pijn?
Het moment dat kinderen 'meneer' tegen je gaan zeggen....quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik was toen ook jong jong. Nu ben ik kei oud.
Ik heb bijna niks aan neequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef xFriendx het volgende:
Hi half ontklede mensen, huisslaven en ontmaagden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks aan nee
Ben druk druk druk, dus huppel met een superkort broekje (dindsdag gevonden bij de c&a)en mijn bikini topje door het huis
Keep the MI's comingquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben druk druk druk, dus huppel met een superkort broekje (dindsdag gevonden bij de c&a)en mijn bikini topje door het huis
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef twi het volgende:
Weet je wat ik pas treurig vind. Heloef was vandaag 17 jaar geleden 1 jaar oud.
Die jongen heeft écht wat gemist:Ik zei als kind altijd dat ik 10 jaar ouder had willen zijn omdat mee te kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest het doen met de jaren Koeman/Blind/Ten Cate/van Basten/Jol.![]()
De beste van die jaren vond ik nog deze man.
Maar de vette jaren komen er weer aan met Frank.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mijn pener zit vast tussen mijn stoel en mijn bureau. Er zit nu een deuk in mijn bureau.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En bij dat huppelen dansen die charmante borsten lekker mee...quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best ongemakkelijk zijn als ze dat tegen mij zouden gaan zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het moment dat kinderen 'meneer' tegen je gaan zeggen....![]()
Ik heb wel respect dat jij Ajacied bent geworden. Ik werd dat in 1990/1991, toen was het toch een stuk gebruikelijker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei als kind altijd dat ik 10 jaar ouder had willen zijn omdat mee te kunnen maken.![]()
Ik moest het doen met de jaren Koeman/Blind/Ten Cate/van Basten/Jol.![]()
De beste van die jaren vond ik nog deze man.
[ afbeelding ]
Maar de vette jaren komen er weer aan met Frank.
Hoax.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pener zit vast tussen mijn stoel en mijn bureau. Er zit nu een deuk in mijn bureau.
quote:
Tegen jou gaan ze mevrouw zeggen. Wacht maar, ze krijgen jou nog welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best ongemakkelijk zijn als ze dat tegen mij zouden gaan zeggen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En bij dat huppelen dansen die charmante borsten lekker mee...
Ja, wij kunnen sowieso wel. Afhankelijk van hoe ziek ik nog ben of ik het laat ga maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Myr en twi? Gaat het nog door zaterdag? Vroeg Intronic, die komt ook dan. En Uft wil dan ook komen
Snarf kan niet die heeft BBQ en paardenmarkt/stappen in Spijkenisse.
Ja, Myr is koppig en gaat zelfs als ze 40 graden koorts heeft. En scrwls en Flips willen misschien ook komen geloof ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Myr en twi? Gaat het nog door zaterdag? Vroeg Intronic, die komt ook dan. En Uft wil dan ook komen
Snarf kan niet die heeft BBQ en paardenmarkt/stappen in Spijkenisse.
Deden ze al toen ik 11 was en met mijn vader ergens in een meubelzaak stond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tegen jou gaan ze mevrouw zeggen. Wacht maar, ze krijgen jou nog wel
Maar jij was op je 2e al 1m85...quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deden ze al toen ik 11 was en met mijn vader ergens in een meubelzaak stond.
Ok dan app ik dat even....quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wij kunnen sowieso wel. Afhankelijk van hoe ziek ik nog ben of ik het laat ga maken.
We gaan zaterdagmiddag sowieso wat eten, en volgens mij word jij daarin meegesleurd. Maar dat moet je maar even met Myr bespreken, ik ben een soort derde wiel aan de wagen hierquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan app ik dat even....
Dus zullen we gewoon zaterdagmiddag beslissen? Houden we contact via whatsapp?
Huppel jij bent toch ook in rdam zaterdag?
Klopt. Ik ga 's middags sowieso naar blijdorpquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van wel. En dan rond een uurtje of 8 ergens afspreken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja ik kom gewoon uit Amsterdam, dus dan is dat ook heel gebruikelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel respect dat jij Ajacied bent geworden. Ik werd dat in 1990/1991, toen was het toch een stuk gebruikelijker.
En dan Rotterdam? Of Utrecht?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, Myr is koppig en gaat zelfs als ze 40 graden koorts heeft. En scrwls en Flips willen misschien ook komen geloof ik.
Ik was voor Romario vroeger. Niet eens het benul dat er toen clubs bestondenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik kom gewoon uit Amsterdam, dus dan is dat ook heel gebruikelijk.
Ik heb wel ooit eens geroepen als 8 jarige dat ik supporter werd van Feyenoord.![]()
Vlaag van verstandverbijstering.
oki. hoewel ik duidelijk geen bioloog ben zat ik er dus heel dichtbij, afgezien van wat specifiekere benamingen et cetera.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat te wachten tot je hier was, anders zou ik het voor niemand posten.
Evolutie is, simpel gezegd, een verandering van allelfrequentie binnen een populatie door de tijd. Dit is de basisdefinitie.
Jij hebt het over:
[..]
Het gaat over aanpassingen aan de omgeving. De best aangepasten overleven en zijn in staat om hun genen door te geven aan de volgende generaties. In het dna (rna laten even voor het gemak buiten beschouwing) vinden veranderingen plaats. Deze veranderingen komen tot stand door mutaties (random) en recombinatie (ook random). Dit zijn geen aanpassingen!
ik weet niet zeker of ik het helemaal precies en juist verwoord heb, maar als ik het me goed herinner staat het spinnen-voorbeeld in een van mijn psychologieboeken. met verstedelijking wilde ik overigens zeggen dat de natuurlijke leefomgeving van spinnen nogal verkleind is, net als voor veel andere, potentieel gevaarlijke dieren. los daarvan toch een vraag: de slakken en hun kleuren, kun je dit doortrekken naar het pigment van de mens in verschillende gebieden?quote:Klein voorbeeld: In een langzaam veranderend duin/bos gebied, zitten Cepea nemoralis slakken. Deze hebben verschillende kleuren en banderingen, maar zijn 1 soort. De omgeving bepaalt welke slakken er beter zichtbaar zijn en welke slakken minder goed zichtbaar zijn. (Gele slakken zijn minder goed zichtbaar in een kaler duingebied en bruine slakken zijn minder goed zichtbaar in meer bosachtig gebied.
De slakken die minder goed zichtbaar zijn, zullen waarschijnlijk langer leven (want minder predatie) en relatief meer nakomelingen krijgen.
Op deze manier past de populatie zich aan aan de omgeving. Natuurlijke selectie.
Dit zijn dus geen aanpassingen in het DNA. Dit kan makkelijk gezien worden in korte tijd. Dit is ook prima te meten. Hier is men constant mee bezig (met Klimaat verandering als excuus, anders krijgen ze geen geld).
In 1000den jaren kan enorm veel veranderen, maar ook enorm weinig. Het hangt volledig af van de druk die wordt uitgeoefend vanuit de omgeving. In zeer korte tijd kunnen ook veel nieuwe soorten ontstaan, dit is voor een groot deel afhankelijk van de beschikbare niches (al mag je hier het woord niche eigenlijk niet gebruiken). Google maar eens op Cambrische Explosie.
Wat betreft je spinnen-voorbeeld. Een flight or fright response klinkt erg logisch. Een overgebleven reflex die we in Nederland eigenlijk niet nodig hebben, met de spinnen die we hier hebben.
Het is inderdaad onnodig, maar dat wil niet zeggen dat we dit kwijtraken. Het is wellicht voorgeprogrammeerd, maar ten eerste is er praktisch geen natuurlijke selectie van toepassing op mensen. Zelfs mensen die doodziek zijn, kunnen voldoende kinderen krijgen.
Het zegt ook niks over het verdwijnen van deze reflex. Er is immers geen directe negatieve consequentie aan verbonden. Mensen met deze reflex krijgen niet minder kinderen. Waarom zou er dan selectie tegen zijn?
Verstedelijking heeft denk ik niks te maken met deze angst, trouwens. We hebben hier gewoon geen gevaarlijke spinnen.
Zoiets? Ik ben een beetje gaar, dus ik pas het misschien nog aan als ik me herinner wat ik wilde zeggen.
Zowel mijn vader als mijn stiefvader (god hebbe hun ziel) hadden me afgemaakt als ik kakkerlak was geworden!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik kom gewoon uit Amsterdam, dus dan is dat ook heel gebruikelijk.
Ik heb wel ooit eens geroepen als 8 jarige dat ik supporter werd van Feyenoord.![]()
Vlaag van verstandverbijstering.
Zaterdagmiddag ben ik nog aan het reizen, wil eerst naar huis douchen en omkleden enzo... Dus ik kom pas na het eten denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
We gaan zaterdagmiddag sowieso wat eten, en volgens mij word jij daarin meegesleurd. Maar dat moet je maar even met Myr bespreken, ik ben een soort derde wiel aan de wagen hier
Beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Rotterdam, natuurlijk. Als ik eenmaal in Rotterdam ben kan Utrecht de hik krijgen.
Alsof jij daar een keuze in hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag ben ik nog aan het reizen, wil eerst naar huis douchen en omkleden enzo... Dus ik kom pas na het eten denk ik
Unfuckingtitledquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Post in dat uitgekotst topicweet effe niet hoe het heet
UDOWUquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Post in dat uitgekotst topicweet effe niet hoe het heet
Gaan jullie pas om 8 uur eten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga maar gewoon uit van wel. En dan rond een uurtje of 8 ergens afspreken?
We eten eerst iets in de stad, beer of pizza, als er mensen mee willen kan dat ook.
UDOWUquote:
Welke?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ja en keiharde Spaanse muziek door mijn speakers
Oe bierquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag bij twi thuis.
Zaterdag moet jij in Rotterdam zijn, geen BBQ, gewoon bier.
En s avonds?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga 's middags sowieso naar blijdorp
quote:
Ja.quote:
Ah een meet, als hij doorgaat laat het me weten dan kom ik waarschijnlijk langs.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Zaterdag meet in Rotterdam
Geen idee nog. Sowieso geen idee hoe lang mn halve date gaat durenquote:
Remember 18 november? Toen was ik echt echt ziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop wel echt dat ik iets beter ben.Anders gewoon een berg pijnstillers. En alcohol werkt ook altijd wel.
Ligt aan mn halve datequote:
Ik ook, ik heb niks gemerkt van mijn verkoudheid tot de volgende ochtend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Remember 18 november? Toen was ik echt echt ziek
Alcohol hielp!
Hij gaat sowieso doorquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja.
[..]
Ah een meet, als hij doorgaat laat het me weten dan kom ik waarschijnlijk langs.
Heb toch geld teveel nu.
Nee, ik kom niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
Ik vind je ziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Je hebt me nummer toch? App me maar als je ons zoekt, krijgt je een biertje van mequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog. Sowieso geen idee hoe lang mn halve date gaat duren
Kan prima, Erik deed het ook.quote:
Ohja, dan is het gewoon twi zijn schuld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt de enige meet georganiseerd waar mensen zich tijdens de meet nog voor aanmelden!! Dus stel je niet aan
Wie weetquote:
PROEST!!quote:
Nee ik mag jou niet, verschrikkelijk vind ik je. Bah.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Heb ik die? Heb sowieso die van Myra welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt me nummer toch? App me maar als je ons zoekt, krijgt je een biertje van me
ik welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Sowieso!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dan is het gewoon twi zijn schuld.
Ik vind dat Snuf. BOB moet spelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind trouwens dat Snuf. ook moet komen.
Volgens mij wel, ik ga je nu appenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik die? Heb sowieso die van Myra wel
ken ik jou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Ik stuur Rob gewoon naar Canada met de mededeling, ik wil met Myr een drankje doen zaterdag, doei Rob
Whehhehehe
Ja ik zag je al in mn lijst staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik ga je nu appen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Ik stuur Rob gewoon naar Canada met de mededeling, ik wil met Myr een drankje doen zaterdag, doei Rob
Whehhehehe
zo heet ik in mexico. dat of chile seco.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joj heet Rob?
Nou eigenlijk heet de mijne Roberto
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
zo heet ik in mexico. dat of chile seco.
Die man is zo geweldigquote:
Allemaal of alleen mijn mooistequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij picas van je tattoos eigenlijk? zo ja, post eens. ben wel nieuwsgierig.
Ja, strak plan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we hebben een meet
Aanstaande zaterdag Rotterdam! 20:00 uur? (is dat na het eten?)
Kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, strak plan.
Last minute topicje erbij gooien?
Ik kom ook wel even gluren. Met of zonder halve date.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we hebben een meet
Aanstaande zaterdag Rotterdam! 20:00 uur? (is dat na het eten?)
alle. en pics van het douchen als je dan toch bezig bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal of alleen mijn mooiste
Ik post hem zo, ga eerst even douchen
Jawel, had ze al gezegdquote:
Het zal vast komen door je woordkeuze. Maar als mijn leerlingen jouw woordkeuze zouden gebruiken, zou er een dikke streep doorheen staan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. hoewel ik duidelijk geen bioloog ben zat ik er dus heel dichtbij, afgezien van wat specifiekere benamingen et cetera.
[..]
ik weet niet zeker of ik het helemaal precies en juist verwoord heb, maar als ik het me goed herinner staat het spinnen-voorbeeld in een van mijn psychologieboeken. met verstedelijking wilde ik overigens zeggen dat de natuurlijke leefomgeving van spinnen nogal verkleind is, net als voor veel andere, potentieel gevaarlijke dieren. los daarvan toch een vraag: de slakken en hun kleuren, kun je dit doortrekken naar het pigment van de mens in verschillende gebieden?
maar in de kern, de grote (zeer globale) lijn, had ik toch ook gelijk? jouw verhaal is toch niet wezenlijk anders dan het mijne? ondanks dat jij duidelijk veel dieper in de materie zit dan ik.
edit: overigens ben ik me bewust van de nuance tussen natuurlijke selectie door evolutie (?), en het alsmaar toenemende kennisniveau van de mens waardoor we in mindere mate wellicht wat invloed kunnen uitoefenen hierop. denk aan wat je zei m.b.t. zieke mensen die toch kinderen kunnen krijgen.
haha ik heb het doorgegevenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
We wisten dat Uft zou komen, dus dan tellen we jou er ook bij
whehe, snap ik. gelukkig hoef ik geen examen te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zal vast komen door je woordkeuze. Maar als mijn leerlingen jouw woordkeuze zouden gebruiken, zou er een dikke streep doorheen staan.
Wat je zegt over pigment bij de mens, denk ik niet dat dit de vergelijking doorstaat.
Het is bij ons veel minder variabel op een manier (meer een normale verdeling dan een absolute verdeling).
De primaire functie van pigment in de mens is de bescherming tegen de zon. Misschien dat het vroeger een rol kan hebben gespeeld.
Mooi, dan mis je zaterdagavond tenminste nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paddy's
Pints
Ik ga dood zondag
Moeten we maar zorgen dat het heel erg tof wordt zaterdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paddy's
Pints
Ik ga dood zondag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan mis je zaterdagavond tenminste niet
Koffertje vol met dildo's?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga even opschieten
Moet nog wat strijken en de rest van mijn koffertje inpakken, daarna heerlijk douchen
Uhmzz waar?quote:
Weet niet hoe goed de rest Rotterdam kent. Dus misschien maar gewoon Rotterdam centraal doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz waar?
- Mac coolsingel?
- Stadhuisplein standbeeld?
- Rotterdam centraal?
Dat zijn zo'n beetje goede herkenningspunten
Prima 20:00 Rotterdam centraalquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed de rest Rotterdam kent. Dus misschien maar gewoon Rotterdam centraal doen?
Dat weet ik wel te vinden!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed de rest Rotterdam kent. Dus misschien maar gewoon Rotterdam centraal doen?
Ik weet nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey jij kwam ook nar de meet toch zaterdag?
Jij nog steeds niet?quote:
Net als die kerel rechts bedoel je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me vanmiddag net als dit plaatje.
Nee links.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als die kerel rechts bedoel je?
fucking herkenbaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me vanmiddag net als dit plaatje.
Arme jongen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee links.
Niet dat ik het heel erg vond, ik was te druk bezig om het spul op Schiphol te bekijken.
Maar een beetje vreemd was het wel.
Ik vind het niet erg, ere wie ere toekomt. Had ik maar ballen moeten hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Gelukkig heb ik ook single vrienden.
Ik woon in een gehucht en het is dat mn ma een feestje heeft anders had ik haar heus wel midden in de nacht kunnen bellen dan komt ze me ophalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik kan terug wanneer ik wil.
Ik ben mijn moeder nog steeds dankbaar dat we naast Schiphol zijn gaan wonen.
Dus bij deze, bedankt ma.
Oe!!quote:
Geniaal!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik krijg net een PM van iemand die ik niet ken die mij feliciteert met mijn ontmaagding.
Je wordt bedankt.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik krijg net een PM van iemand die ik niet ken die mij feliciteert met mijn ontmaagding.
Je wordt bedankt.
Beter leest je moeder het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Je wordt bedankt.
Dan zal ik je bij deze niet feliciteren met het feit dat je nog geen man bent gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Je wordt bedankt.
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgt die straks nog een doos condooms.
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.
Snarfquote:
Sorry dat ik me oud gedraag, twi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfsMaarja, ik voel me nog jong
Hoi Snarf.quote:
Mijn moeder weet niet wat FOK! is, gelukkig.quote:
Hopelijk zijn deze niet al anderhalf jaar over de datum.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgt die straks nog een doos condooms.
Ja, al die jongeren altijd toch weer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.
We sponseren je welquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
Maar ik kan deze kosten niet hebben hoor, straks moet ik ook nog condooms gaan kopen, ik ben al zoveel kwijt aan broodjes en sigaretten.
Spijtigquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet wat FOK! is, gelukkig.
[..]
Hopelijk zijn deze niet al anderhalf jaar over de datum.
Ja, in mijn tijd was het allemaal veel beter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, al die jongeren altijd toch weer.
Waar ga je ze voor gebruiken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
belastingdienst heeft mn kwartaalbedrag gestort!
(ik kan dus kilo's condooms kopen ghehe)
Zo zeg, dat gaat hard. Van smachtend naar een mailtje wachten naar smachtend naar de drogisterij voor een gros condooms.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
belastingdienst heeft mn kwartaalbedrag gestort!
(ik kan dus kilo's condooms kopen ghehe)
Dat waardeer ik zeer.quote:
Jawel, ze had via mijn laptop, vanaf mijn Facebook account een invite gestuurd naar haar zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig
Weet ze wel wat Facebook is?
opblazen en als verjaarddags-decoratie... heb geen alternatief helaasquote:
ghehehe neej zon vaart niet... (trouwens nog steeds geen mail terug... heel lomp gewoon een som mailtje achteraan gestuurd over mn etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zo zeg, dat gaat hard. Van smachtend naar een mailtje wachten naar smachtend naar de drogisterij voor een gros condooms.
NEEEEEEEEEEEEEEE NIET NOG MEER MAILTJES STUREN SNARF!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe neej zon vaart niet... (trouwens nog steeds geen mail terug... heel lomp gewoon een som mailtje achteraan gestuurd over mn etenmooi onderwerp)
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opblazen en als verjaarddags-decoratie... heb geen alternatief helaas
oktober pasquote:
ja.. condooms kopen past veel beter bij jequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
Stop nou gewoon met roken Heloef, het past niet bij je.
Bied je je nu bij deze aan aan heloef?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. condooms kopen past veel beter bij je
neeeeeeeequote:
Een beetje heloef afwijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neeeeeeeehooooooooooooow... ik hou mn mond wel gewoon over condooms ghehe
Er zijn zoveel dingen die niet bij mij passen. Ik geef geen neuk. Dank u wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
Stop nou gewoon met roken Heloef, het past niet bij je.
wist je dat de meeste vrouwen/meiden niet van rokende mannen houden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die niet bij mij passen. Ik geef geen neuk. Dank u wel.
eensch, smaakt vies, ruikt vies...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wist je dat de meeste vrouwen/meiden niet van rokende mannen houden?
welke kleur? (of allemaal verschillende, das hip en fout! )quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
ben mijn nagels alvast aan het lakken, hoef ik dat morgen niet te doen
paars dit keerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke kleur? (of allemaal verschillende, das hip en fout! )
Begrijpelijk wel, het meurt ook als de tering. Maar ik ga er niet voor veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, ik vat dat op als dat ik een bijzondere aanvulling op je leven ben.... buddy!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paars dit keer
ik ben niet met jou heAlleen met jou doe ik hip en fout
Iedere keer in de winkel twijfel ik of ik sigaretten ga kopen. Maar ik doe het iedere keer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, het meurt ook als de tering. Maar ik ga er niet voor veranderen.
Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel met mn nagels.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja Myra, wanneer ga je mijn nagels nou doen
Is daar onderzoek naar gedaan? Overigens binnen de vriendengroep hier roken meer dames dan mannen. Echt een hoop dames roken zelfs nu ik het bedenk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel met mn nagels.
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer in de winkel twijfel ik of ik sigaretten ga kopen. Maar ik doe het iedere keer niet.
4 oktober toevallig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oktober pasdus zelfs tijd zat om te oefene om er figuren van te vouwen
grapsokquote:
Zo dat kan ik echt niet he!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.
Ik probeer het enigszins in toom te houden, is niet zo moeilijk ze gewoon thuis laten en voila nergens last van.
gewoon joggingbroek naar tankstation..?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
kut heb helemaal niks lekkers in huis voor vanavond
ESF begint over een half uur, maar ga niet meer naar de super.... moet ik me weer omkleden enzo
Ik bewaar mezelf voor hete meisjes.quote:
Ik zou er wel van afvallen. Dat is wel positief. Dan hoef ik niet meer dood van de vetnazi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.
Ik probeer het enigszins in toom te houden, is niet zo moeilijk ze gewoon thuis laten en voila nergens last van.
Helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES!!
Wat moet ik zaterdag aandoen?
Dat kan ik bokito niet aandoenquote:
Gun die gast toch ook eens de dag van z'n levenquote:
Coolquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grapsokmaar scheelt niet veel... mn oom had al naar mn mama gedreigd dat hij een hondenbot voor me zou kopen (elk jaar) als ik op die dag geboren zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |