Net als die kerel rechts bedoel je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me vanmiddag net als dit plaatje.
Nee links.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als die kerel rechts bedoel je?
fucking herkenbaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me vanmiddag net als dit plaatje.
Arme jongen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee links.
Niet dat ik het heel erg vond, ik was te druk bezig om het spul op Schiphol te bekijken.
Maar een beetje vreemd was het wel.
Ik vind het niet erg, ere wie ere toekomt. Had ik maar ballen moeten hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Gelukkig heb ik ook single vrienden.
Ik woon in een gehucht en het is dat mn ma een feestje heeft anders had ik haar heus wel midden in de nacht kunnen bellen dan komt ze me ophalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik kan terug wanneer ik wil.
Ik ben mijn moeder nog steeds dankbaar dat we naast Schiphol zijn gaan wonen.
Dus bij deze, bedankt ma.
Oe!!quote:
Geniaal!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik krijg net een PM van iemand die ik niet ken die mij feliciteert met mijn ontmaagding.
Je wordt bedankt.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik krijg net een PM van iemand die ik niet ken die mij feliciteert met mijn ontmaagding.
Je wordt bedankt.
Beter leest je moeder het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Je wordt bedankt.
Dan zal ik je bij deze niet feliciteren met het feit dat je nog geen man bent gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Je wordt bedankt.
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgt die straks nog een doos condooms.
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.
Snarfquote:
Sorry dat ik me oud gedraag, twi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfsMaarja, ik voel me nog jong
Hoi Snarf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |