UDOWUquote:
Welke?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ja en keiharde Spaanse muziek door mijn speakers
Oe bierquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag bij twi thuis.
Zaterdag moet jij in Rotterdam zijn, geen BBQ, gewoon bier.
En s avonds?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga 's middags sowieso naar blijdorp
quote:
Ja.quote:
Ah een meet, als hij doorgaat laat het me weten dan kom ik waarschijnlijk langs.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Zaterdag meet in Rotterdam
Geen idee nog. Sowieso geen idee hoe lang mn halve date gaat durenquote:
Remember 18 november? Toen was ik echt echt ziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop wel echt dat ik iets beter ben.Anders gewoon een berg pijnstillers. En alcohol werkt ook altijd wel.
Ligt aan mn halve datequote:
Ik ook, ik heb niks gemerkt van mijn verkoudheid tot de volgende ochtend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Remember 18 november? Toen was ik echt echt ziek
Alcohol hielp!
Hij gaat sowieso doorquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja.
[..]
Ah een meet, als hij doorgaat laat het me weten dan kom ik waarschijnlijk langs.
Heb toch geld teveel nu.
Nee, ik kom niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
Ik vind je ziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Je hebt me nummer toch? App me maar als je ons zoekt, krijgt je een biertje van mequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog. Sowieso geen idee hoe lang mn halve date gaat duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |