Als ze geen interesse hebben moeten ze ook het fatsoen hebben om dat te laten weten op een nette manier. Daarnaast, als TS is afgewezen maakt dat ene belletje ook niet meer uit, en TS heeft wel duidelijkheid.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Is dat niet opdringerig gezien mogelijke hint dat ze geen interesse in je hebben?
Opdringerig? Geïnteresseerd in een mogelijke baan lijkt me eerder het geval.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Is dat niet opdringerig gezien mogelijke hint dat ze geen interesse in je hebben?
Daar ben ik ook bang voor. Stel, ze twijfelen, en als ik opbel dan push ik ze om een beslissing te maken en wijzen ze me misschien maar af ipv een derde gesprek te hebben...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hoezo zouden ze vrij zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:46 schreef Wokkel het volgende:
Bellen..vandaag.
Want morgen zijn ze natuurlijk vrij.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Opdringerig? Geïnteresseerd in een mogelijke baan lijkt me eerder het geval.
pinksteren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Stel, ze twijfelen, en als ik opbel dan push ik ze om een beslissing te maken en wijzen ze me misschien maar af ipv een derde gesprek te hebben...
[..]
Hoezo zouden ze vrij zijn?
op vrijdag?quote:
Stel dat het een test is om te zien of je assertief genoeg bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Stel, ze twijfelen, en als ik opbel dan push ik ze om een beslissing te maken en wijzen ze me misschien maar af ipv een derde gesprek te hebben...
Is het niet gewoon zo dat je niet durft te bellen omdat je bang bent dat ze je afwijzen? Als je 2 gesprekken hebt gehad en een test hebt gedaan zal het écht niet van het feit dat je nu 'opdringerig' zou zijn dat ze je ineens afwijzen hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zouden ze vrij zijn?
Hahaha. Tegen werkgever a heb ik ondertussen maar nee gezegd, maar als ze me afwijzen, ga ik werkgever c bellen dat ik het aanbod aanneemquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
pinksteren.
ik zou bellen. dan weet je tenminste iets, en als het niet is wat je wilt horen kun je daarna meteen werkgever a bellen om te vragen wanneer je kunt beginnen.
Ja vind het best eng om te bellen. Maar zo aan de reacties te horen is dat toch het beste om te doen , dus dat moet dan maar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat je niet durft te bellen omdat je bang bent dat ze je afwijzen? Als je 2 gesprekken hebt gehad en een test hebt gedaan zal het écht niet van het feit dat je nu 'opdringerig' zou zijn dat ze je ineens afwijzen hoor.
goed zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Hahaha. Tegen werkgever a heb ik ondertussen maar nee gezegd, maar als ze me afwijzen, ga ik werkgever c bellen dat ik het aanbod aanneem
[..]
Ja vind het best eng om te bellen. Maar zo aan de reacties te horen is dat toch het beste om te doen , dus dat moet dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |