Ja, moeten betalen voor water vind ik ook vervelend, dus dit is nice.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Water op de warme dagen is wel fijn
Vorig jaar op C gestaan, omdat B vol was. Het is wel wat rustiger op C, maar ook daar komen de hele nacht door buren thuis als je net in slaap valtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Laimer het volgende:
D'r is een app voor Iphone en Android. Hip heertje hoor die Jan.
Wij gaan naar Camping C, vorig jaar B gestaan, was erg gezellig maar vrienden van me hadden niet relax geslapen omdat er de eerste nacht iemand over hun tent was gevallen... Nu hopen ze dat er op C minder rondgezwalkt wordt 's nachts. Iemand ervaring met C?
ik zou gewoon eerst kijken op camping B, het is waarschijnlijk rustiger dan vorig jaar dus je hebt best kans op een plaats zeker met 2 tenten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik verwacht er om 11u te zijn. Zou het dan nog mogelijk zijn op op camping B te staan?
slechtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef On het volgende:
Zijn die pendelbussen een beetje geregeld vanaf het station?
ah okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef On het volgende:
Ik ga niet naar de camping, even een zaterdag op en neer zegmaar.
Op het begin heb je 1 automaat, maar als je slim bent, pin je bij een kassa achter op het terrein. Scheelt je gemiddeld anderhalf uur wachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Fuszy het volgende:
Kan je gewoon muntjes pinnen? Op Lowlands had je van die automaten, is dat op Pinkpop ook?
Anders moet ik dadelijk even wat geld gaan pinnen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
twitter:henkde_j twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:34:47@pinkpopfest Is het mogelijk om eerst je tent+spullen op de camping te zetten. En later pas het bier de camping op te slepen? reageer retweet
Onbeperkt bier dustwitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:57:57@henkde_j dat kan. Hou er rekening mee dat er per persoon 12 blikjes fris/bier zijn toegestaan. Veel plezier en succes met sjouwen! reageer retweet
Want genoeg drank bij je op de camping neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
De ochtend zal ik wel door kunnen komen zonder bonnen
Stond er 2 jaar geleden. Lekker rustigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Laimer het volgende:
D'r is een app voor Iphone en Android. Hip heertje hoor die Jan.
Wij gaan naar Camping C, vorig jaar B gestaan, was erg gezellig maar vrienden van me hadden niet relax geslapen omdat er de eerste nacht iemand over hun tent was gevallen... Nu hopen ze dat er op C minder rondgezwalkt wordt 's nachts. Iemand ervaring met C?
Dat zuigtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stond er 2 jaar geleden. Lekker rustigTotaal geen problemen met dronken mensen ofzo
Vorig jaar camping D, ook goed te doen naar mijn mening. Iets drukker qua omgevingsgeluiden enzo, maar wel veel dichterbij het terrein
En dit jaar ga ik helaas niet.Zo jammer dat al mijn vrienden die er nu zijn (degene waar ik altijd mee ging zit in Amerika, en de ander is men ex
) hier niet van houden of geen geld hebben.
Ik ben zelf nogal gesteld op m'n nachtrustquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zuigt
Wij staan altijd op Camping A. Lekker gezellig en druk, vooral bij de tent van de groep van Tiel![]()
Het spontane dansfeest vorig jaar voor hun tent was legendarisch
![]()
![]()
mensen die voorbij kwamen en gewoon 1 of 2 liedjes meedansten en dan weer door gingen, mensen die biertjes aan de dansende mensen kwamen uitdelen. Geweldig
![]()
![]()
Gewoon 12x 0,5l bier en een fles fanta. Water koop ik daar wel. Hoop iig dat je net als op lowlands een fles of pak bar le duc kan kopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Want genoeg drank bij je op de camping neem ik aan?
Ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal gesteld op m'n nachtrustOok handig voor mijn metgezellen, anders ben ik echt niet te genieten
En na een dagje festival wil ik ook wel gewoon richting bedje ipv door feesten
Thanksquote:Edit: Even een big thumbs up voor je signature. Editors
Je kunt gewoon zoveel als je wilt mee naar binnen nemen. Water kun je daar idd kopen, bij de camping winkel. Is wel daar een stuk duurder dan in de supermarkt dus t is aan te raden dat buiten de camping te halenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso Editors. Ben zeer benieuwd naar hun nieuwe plaat. Overigens ook de meest beluisterde artiest de afgelopen 4 jaar
.
[..]
Gewoon 12x 0,5l bier en een fles fanta. Water koop ik daar wel. Hoop iig dat je net als op lowlands een fles of pak bar le duc kan kopen.
Ging ook meer om eten of iets dergelijks.
Denk dat voor mij de afgelopen 4 jaar Editors en Muse het uit mogen vechten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso Editors. Ben zeer benieuwd naar hun nieuwe plaat. Overigens ook de meest beluisterde artiest de afgelopen 4 jaar
.
[..]
Gewoon 12x 0,5l bier en een fles fanta. Water koop ik daar wel. Hoop iig dat je net als op lowlands een fles of pak bar le duc kan kopen.
Ging ook meer om eten of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |