Hehe, gelukkig maarquote:
Besef je wel dat het hier dan over wetenschap (en de randzaken gaat) zoals papers submitten, beurzen aanvragen etc etc. Dat zijn dingen waar je als student eigenlijk 'nog' niet mee geconfronteerd hoeft te worden....quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig maar.
Jullie vinden het toch niet erg als een, straks 2e jaars, hier af en toe ook een beetje meepost?
Ik heb biomedische technologie gedaan in Twente, en ben ondertussen bezig met een phd in Nijmegenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Tuinhek: wat deed jij nou ookalweer?
In Nijmegen? Nowai! Daar ben ik net wegquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb biomedische technologie gedaan in Twente, en ben ondertussen bezig met een phd in NijmegenIk werk daar met MRI scanners, en de analyse van de data daarvan.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:10 schreef Felagund het volgende:
Nijmegen is tof. Daar heb ik ook gestudeerd
Zit/zat jij niet ergens in Engeland Motorbloempje?
Oe wat voor iets? Ik ook in die richting (maar dan meer vanaf de neuro-kant).quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb biomedische technologie gedaan in Twente, en ben ondertussen bezig met een phd in NijmegenIk werk daar met MRI scanners, en de analyse van de data daarvan.
Oh, gaat het alleen maar over de randzaken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Besef je wel dat het hier dan over wetenschap (en de randzaken gaat) zoals papers submitten, beurzen aanvragen etc etc. Dat zijn dingen waar je als student eigenlijk 'nog' niet mee geconfronteerd hoeft te worden....
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, gaat het alleen maar over de randzaken?
Ik post hier al een tijdje mee namelijk, dus waarom nu pas deze subtiele hint om te vertrekken? Je was in 't verleden wel redelijk behulpzaam namelijk.
Oh, hehe. Mooizo, verkeerd geïnterpreteerd dan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Die hint was dan wel heel subtiel, want ik maakte namelijk helemaal geen hint om te vertrekken.
ik gaf alleen aan dat hier ook dat soort zaken besproken worden
Specifiek, met resting state fMRI. Ik werk veel met FSL, en probeer te achterhalen wat de karakteristieken zijn van het resting state fMRI signaal. Ik help wel vaak mensen met de analyse van hun (cognitive) neuro dataquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Oe wat voor iets? Ik ook in die richting (maar dan meer vanaf de neuro-kant).
Conferenties zijn tofquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:22 schreef Haushofer het volgende:
Dit weekend naar Cambridge voor een conferentie, kijken of ik Stephen Hawking nog rond zie racen
Owjaquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Specifiek, met resting state fMRI. Ik werk veel met FSL, en probeer te achterhalen wat de karakteristieken zijn van het resting state fMRI signaal. Ik help wel vaak mensen met de analyse van hun (cognitive) neuro data
quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Conferenties zijn tofPas nog naar Beijing geweest.
Ook alfas en gammas hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Hangen hier overigens vooral bèta's rond of ook sociaal wetenschappers en ander alfa/gamma tuig?
Bèta's zullen wel eng zijn, misschien dat er daarom meer bèta wetenschappers rondhangen dan soft science wetenschappers.quote:
Wat heb jij gestudeerd dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:32 schreef xienix84 het volgende:
Ik zie mijzelf graag als pure bèta, maar ik zit op het randje denk ik. Ik gebruik MRI-methoden (wat natuurlijk ook vrij subjectief is), en psychofysica om bv sensorische gevoeligheid te meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |